| | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 17:57 | |
| | CCA "Ostrava" expanduje na Slovensko = CCA Slovakia
Ve flotile má zatím jeden kus B737-36M (OE-IAK = OM-CCA)
Jen tak dále
|
| |
|
| | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 18:24 | |
| | Ano, jen tak dále a hlouběji ))
Další tunel nebo pračka na peníze. Jsem přesvědčen, že ani omylem nevydrží déle, než jednu sezónu. Nechápu, jak by letadla zaměstnali mimo sezónu, když nemají vlastní linky ani pro maličké Saaby 340 (sorry, lítají Vídeň ). Na podzim jim vyschne koryto ve formě létání krátkých tratí pod hlavičkou ČSA a co pak budou se Saaby dělat, to chci vidět A místo hledání využití Saabů zakládají Charterovku se 733 Kolikátá v pořadí už to na Slovensku bude? |
| |
|
| | | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 19:17 | |
| | A tak je nech... Ero máj pronajatý a když na zimu nesezenou nic tu, třeba budou mít štěstí jinde... Jsou to jejich prachy, tak jim drzme palce ... A vzPomenme si na začátky třeba travelu, který taky když začínal, nemel hned 20 letadel... |
| |
|
| | | | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 19:56 | |
| | Jasně, ale já mám možnost komunikovat s jejich piloty a vím, jaká situace tam panuje Takže jim dávám rok, maximálně dva )) Samozřejmě bych byl rád za každou další společnost, kterou se v ČR (SR) podaří rozlítat a udržet, ale obávám se, že toto nebude ten případ Je ovšem fakt, že takřka úplný monopol TVS určitě není dobrý pro trh. |
| |
|
| | | | | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 20:09 | |
| | tak holt kdyz se jim to nepovede, tak krachnou.. vzdyt o nic nejde ... projektu, ktere existujou (nebo exitovaly, nez krachly) na hrane zivotaschopnosti, jsou tisice ... a kdyz se o to nikdo nebude pokouset, tak nikdy zadnou dalsi spolecnost mit nebudeme.. |
| |
|
| | | | | | | CCA Slovakia 7. 6. 2010 / 20:31 | |
| | Pánové , rád by som prispel do pléna.
Pred nedávnom som odišiel z CCA Slovakia z Technického oddelenia , pretože som prijal ( nerád to hovorím ) lepšiu ponuku. Síce v automobilovom priemysle , ale veľmi slušne ohodnotenú. Moc som po pravde do infraštruktúry firmy nevidel , ale nepozdávalo sa mi to. Oni by radi rozlietali Leteckú spoločnosť , ale chýbajú peniaze. Aspoň , to sme stále od p.riaditeľa počúvali. Tak neviem čo bude. Mrzí ma to , ale viac bohužiaľ nemôžem povedať. Čo si ale myslím , je to že ak sa firmu v Čechách aj na Slovensku podarí rozlietať , tak začnem veriť na zázraky. Tí ľudia , ktorý sú v oboch firmách zamestnaný a robia maximum by si zaslúžili aby sa podnik podaril , ale mám obavy o vedenie firiem. Nič menej , naozaj prajem obom spoločnostiam aby sa na trhu udržali a lietali. Nie je jednoduché niečo rozbehnúť.
CCA Slovakia bude mať Boeing 737-36M , MSN: 28333 s motormi CFM56 - 3C1 - 22000 kilové.
|
| |
|
| | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 09:48 | |
| | Ale jo, já jim to taky přeju. Třeba už jen proto, že s jejich létajícím personálem (letovým i kabinovým) máme v Brně nejlepší vztahy. Ale nevím, kdo jim vlastně bude lítat ty 737, budou to češi nebo to bude sběr pilotů z celé Evropy? |
| |
|
| | | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 10:55 | |
| | to je přece uplně jedno, pro společnosti je dnes hlavní, aby nutné pěníze investované do letových posádek byli co nejnižší (výcvik, typovky), takže vezmou co nejzkušenější lidi za co nejnižší peníze. Odkud jsou, je absolutně nepodstatné.
Vzhledem k tomu, že by měli mít smlouvu s aerojobem, kde na standbylistu může být takových 100 a více Čechů a Slováků, tak by to mohl být někdo odsud. |
| |
|
| | | | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 11:07 | |
| | Jisteze vim, ze se dnes v letectvi na narodnosti vubec nehraje Byla to spis jen takova recnicka otazka, jestli nekdo nevi, kam pro posadky sahnou. Je fakt, ze pilotu i ceskych je dnes urcite prebytek a jestli nebudou mit prehnane pozadavky, mohly by byt posadky ceske. Otazka je, jestli risknou praci u takove firmy Ale asi porad lepsi litat s rizikem krachu a nevyplacene mzdy, nez sedet doma a platit udrzeni kvalifikace. |
| |
|
| | | | | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 12:45 | |
| | jen k té poslední úvaze... Tohle si může dovolit někdo už pořádně volítanej, mladej ne, protože taky se ti může stát, že si zaplatíš typovku na 737 classic, začneš lítat u CCA, po 400 nalítanejch hodinách CCA padne, nebo skončí, nebo sníží stavy apod. a co dál..? společnosti dnes berou buď 200hodinový "cadety" nebo zkušený piloty s náletem 1500h a víc.
Ty budeš mezi tím, tzn. ještě s nižší šancí létat a navíc budeš splácet skoro 2 miliony... takže já se s tvojí tezí neztotožňuji. |
| |
|
| | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 10:53 | |
| | tak já bych řekl, že se jim teď zase otevřou kohouty,... |
| |
|
| | | | | | | | CCA Slovakia 8. 6. 2010 / 10:54 | |
| | Na vedení bohužel trpí v posledních asi deseti letech každá slovenská letecká společnost. U některých ještě + další vlivy... |
| |
|
|