|  | Re: Re: Světla v PMDG 737 - která kdy, chyby, rozdíly proti reálu... 22. 10. 2004 / 21:07 | |
|  | Výše popsaný způsob se používá u ČSA (možná i FA a TVS)
Práce se světlotechnikou se však liší společnost od společnosti a zemi od země. Někdo opravdu nad FL 100 strobáky vypíná. WGG a WGF je třeba nemaj vůbec. Ani logo. Jinej je má v poloze AUTO, tj. začnou blikat po odlepení a přestanou po dopadu na zem. Někdo dá před vzletem "všechny páčky do zatáčky" a rozsvítí i osvětlení křídel.
Takže jestli je někde rozdíl mezi návodem,a tím, cos viděl a co se říká, nic si z toho nedělej.
Jinak obecně platí zásada, že letadlo, které se při pojíždění zastavilo, by mělo vypnout Taxi light a Runway turnoff, aby ostatní viděli, že opravdu stojí. |
| |
|