| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 09:31 | |
| | | |
|
| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 09:38 | |
| | Jednou jsem je někde potkal - pár nadšenců v KR200 a pár jich jelo v italských isettách, což je taky velice zajímavý vozítko Divokej konvoj to byl |
| |
|
| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 09:43 | |
| | Koukám, že jsem z chudáka Terryho udělal Rusáka :/ |
| |
|
| | | OT: Heinkel trochu jinak 21. 6. 2010 / 13:27 | |
| | | |
|
| | | | OT: Heinkel trochu jinak 21. 6. 2010 / 13:30 | |
| | Takových vozítek bylo víc. I v BMW to vyráběli, vypadalo úplně stejně jako ten Heinkel. V 50tých letech to prostě byla cesta k "motorizaci" obyvatelstva. |
| |
|
| | | OT: Junkers trochu jinak 21. 6. 2010 / 14:17 | |
| | | |
|
| | | | OT: Junkers trochu jinak 21. 6. 2010 / 14:25 | |
| | No, to je ta původní Isetta Ten Ital, co jí vymyslel pak prodal licence komu se dalo a dodatečně vzniklo mraky verzí, ale původem je to italský Šilený vozítko, hlavně jak se do toho nastupuje otevíracím čumákem |
| |
|
| | | | | OT: Junkers trochu jinak 21. 6. 2010 / 14:27 | |
| | | |
|
| | | | | | OT: Junkers trochu jinak 21. 6. 2010 / 14:33 | |
| | Pozor na paragrafy a cervene tlacitko. |
| |
|
| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 15:04 | |
| | Ovsem co je to oproti klasickemu hadraplanu! |
| |
|
| | | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 15:36 | |
| | Tak tomu vravím univerzální vozítko |
| |
|
| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 15:17 | |
| | No, když se z tohohle pohledu kouknete na Trabanta, tak je to fakt limuzína (!) (v tý době byla...)
Že zatímco Issetty, Messerschmitty a podobně byly na Západě jen epizodou na pár let a Trabant tu s námi díky socialismu vydržel půl století, to je jiná píseň |
| |
|
| | | OT: Messerschmitt trochu jinak 21. 6. 2010 / 17:11 | |
| | čistě prakticky - kam nacpu všechny ty holky, co sbalím na to, že jezdím v Messerschmittu? Dělá se to i s návěsem? |
| |
|
|