=================
3. Nevíš proč to chce třeba u ATR zadat teploty a vítr , když s rychlostmi a vertikální navigací to vůbes nepracuje ???
=================
To je pravděpodobně dáno tím, že ATR je nejpodivnější letadlo, které jsem kdy viděl Např. srovnáš-li Operating Manual ATR s jinými letadly, zjistíš, že je rozdělen na dvě základní části - postupy za "freezing conditions" a postupy při "non-freezing conditions". Z toho zřejmě vyplývá, že veličiny jako teplota a vítr mohou být důležité )
Ale vážně, nevím přesně jaký vítr máš na mysli, ale třeba výškový je pro rozpočet ekonomiky letu docela důležitý (viz propočet spotřeby, resp. výpočet zbylého paliva na PROGress stránkách FMS), což má nezpochybnitelné důsledky pro celý let i přistání. Pokud se týká teploty, to je otázka, na kterou bych také docela rád věděl odpověď. Myslím tím teď teplotu na Cruise Level, nikoliv přízemní pro vzlet/přistání.
Karel |
|