|  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 27. 6. 2010 / 18:25 | |
|  | Zdravím Vás,
mám dotaz ohledně alfakanálu v FSX. Buď ho FSX nebere jako alfu a zobrazí prostor, kde by měl být černě nebo ho nevezme v potaz vůbec a je to bílý, jako původní textura. Co s tím ? Zkoušel jsem už většinu formátů, které nabízel DXTbmap. Budu rád za každý návrh.
|
| |
|
 |  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 28. 6. 2010 / 07:08 | |
|  | mam pocit ze ve fsx se alfakanaly zobrazujou jen v service pack 1... |
| |
|
 |  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 28. 6. 2010 / 08:05 | |
|  | Musí být použitý "FSX"materiál při tvorbě objektu , formátem textury to nespravíš (:
|
| |
|
 |  |  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 28. 6. 2010 / 10:30 | |
|  | Aha, no tak to je blbý, ale jestě ne tak hrozný. Co je to FSX materiál? To jako že bych musel použít texturu plotu předvytvořenou microsoftem v FSX nebo tak nějak ? |
| |
|
 |  |  |  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 28. 6. 2010 / 10:33 | |
|  | negative , už při tvorbě modelu v GMAXu musíš zadat materiál toho plotu s určenými vlastnostmi (alfa kanál = průhlednost) , vlastnostmi textury to nespravíš, ta je furt stejná
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | nezobrazení alfakanálu v FSX 28. 6. 2010 / 10:39 | |
|  | OK. A když jsem to nedělal v Gmaxu tak si musím poradit sám. Tak díky. Budu to zkoušet. |
| |
|
|