Především vřelé díky.
Překvapím, ale ta motorová zkouška mi přijde v tomto případě zcela zanedbatelná proti pádu po ocase. Ač jsem akrobaticky nedotčený (možná právě proto), jak to letadlo slíbili, tak jsem začal shromažďovat zajímavosti a hlavně jsem se zaměřil na akrobacii - figury, kategorie, Arestiho katalog, koeficienty, sestavy atd. Zrovna včera, očekávaje recenzi, jsem si našel sestavu nejnižší kategorie SPORTSMAN, která měla sloužit jako "učící". Samozřejmě - jako většina ostatních - má zařazen pád po ocase, čili z mého úhlu pohledu je to dosti podstatný obrat.
Ta Z50ka to zvládne neboli je to v silách XPL?
A ještě dva dotazy nad rámec:
- Jak tam před pilotem je papír se sestavou, jde podstrčit svoje? Taková pouťovina, ale potěšilo by to.
- Co ty brány na výcvik, jsou součástí a pokud ano, dá se s tím nějak pracovat? Třeba sestavit scenérii a trénovat?
V příloze ta sestava pro inspiraci, aby bylo vidět že nekecám. Byla označena SPORTSMAN 2009 - takže předpokládám povinná: |
|