FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 4. 12. 2025, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Klapky Jeden příspěvek | Celý strom
Klapky   28. 6. 2010 / 16:40
LukStan
čuste jak mají být správně nastavené klapky při přistávání? díky
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 16:41
Premek
Myslis klapky v komine?
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 16:43
Matt
Zkus si pročíst články od FSpilota v sekci články
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 17:20
Lavoy
Naplano na pristávacej polohe, u malých lietadiel je to 30-40 stupňov, u dopravákov neviem ale malo by to byť podobne.
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 20:48
Lowmick   
"Naplno na pristavacej polohe" nejde nejak moc dohromady. Kdyz jsou v poloze pro pristani, tak to jeste neznamena ze jsou naplno. Ja treba u Pipera naprosto bezne sedam na dvacitky (teda jako tooo.. klapky), kor v noci.
Kdyz je kratky letiste, tak po dosednuti hned zabouchnout (krasne to priplacne ero k zemi), pritlacit pridak, brzdy, reverz.
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 19:57
Gustav ( BHA576 )   
Podle typu letadla a podle zvolené přistávací konfigurace ( zatížení,délka dráhy )
Airbus: poloha 3 a nebo full.
Boeing : 30 a nebo i 50 stupňů.
Většinou se to dá a i má napsat do FMC ( CDMU )
Naplno se vysouvají až těsně před přistáním, v tomto momentu se ubere rychlost na přistávací - minimální a pak už se jenom čeká až se kola dotknou dráhy, plyn se přestaví do reverzu a vysunou se brzdící spoilery.
Po dobrzdění na cca 50 KIASů se už klapky zase zatahují
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 20:00
Dennny
Nejsem si jistý, ale nemusí to být ještě za jízdy. Nedělá se to někdy tak, že se napřed uvolní RWY a až potom zatahujou klapky?
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 20:04
Gustav ( BHA576 )   
To je asi na uvážení kápa a na tom kolik je času při uvolnění. Předpis na to asi podle mého názoru žádný není , ale možná o něm prostě jenom nevím.
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 21:08
Zaremba   
No jsou případy, kdy se nezasouvají klapky ani po opuštění dráhy
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 21:04
tonde   
je to asi dané konkrétním typem letadla např. na MiG-23 se zavíraly klapky po dosednutí, když už jsi měl směr dojetí plně pod kontrolou - snížil se vztlak, zvýšil se valivý odpor mašiny a pomáhalo to ke zkrácení dojezdu a šetření brzd.
Takže asi nastudovat konkrétní éro
Peace, brothers!
   Seznam příspěvků  

Klapky   28. 6. 2010 / 23:29
Matthew
Otázka, co je těsně před přistáním? Letadlo má být stabilizováno 1000 ft nad prahem dráhy, pokud není, mělo by se uvažovat o přerušeném přiblížení. Musí však být nejpozději 500 ft AAL. I když tyhle výšky se asi můžou občas lišit, v závislosti na stanadardních postupech daný společnosti.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ