|  |  | | XPL WED 1.1 a varování 5. 7. 2010 / 16:47 | |
|  | Možná budu za pitomce ale co bych pro Vás neudělal 
Své domovské letiště, Kolín, jsem si do XPL už před dávnou dobou sestavil z Cesminových objektů, ty jsem tam dával v OverlayEditoru (protože má 3D a navíc nový WED nebyl). Teď jsem se chtěl pokochat svými akrobatickými výkony a tak jsem v novém WorldEditoru posunul pozici věže (chcete-li pozorovatele) k lavičkám a dal jsem export.
Pozice se nastavila dobře a vše ostatní zmizelo. Pracně asované hangáry, věž, osvětlení dráhy, hranice letiště, prostě všechno. Při tom exportu ta utilita ze svého WED souboru přepíše to, co tam bylo dáno třetí stranou, v tomto případě Overlay Editorem. Možná to jde nějak naimportovat, každopádně pozor na to.
Ti, kdož si škodolibě mnou ruce, mají smůlu - jakožto osoba znalá jsem měl zálohu 
A protože od Cesminy mám generální svolení tak to asi večer nebo zítra někam dám i se Zbraslavicema (ty jsou tuším také od Cesminy ). |
| |
|
 |  |  | | XPL WED 1.1 a varování 5. 7. 2010 / 18:58 | |
|  | Na ty Zbraslavice se těším. Předem dík  |
| |
|
 |  |  |  | | XPL Kolin a Zbraslavice 6. 7. 2010 / 10:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | XPL Kolin a Zbraslavice 6. 7. 2010 / 10:54 | |
|  | Díky moc, je to pěkný, na orto 16 to mám ale všechno trochu mimo. Je problém jenom u mě?
Jinak obecně při dělání scenerek s Wedem jsem vypozoroval, že občas je problém něco usadit úplně přesně (hlavně na letištích, jinde je to celkem fuk) a se změnami rozlišení orta "extreme" nebo "very high" se to navíc trochu posunuje.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | XPL Kolin a Zbraslavice 6. 7. 2010 / 11:16 | |
|  | To bylo delane v OverlayEditoru, kde neni presne ortofoto, resp je rozmazane, takze zarovnat treba ty znacky na draze by znamenalo opakovane spoustet a shazovat XPL pro kazdou znacku a porovnavat v XPL.
Mozna by stalo za to zkusit to teda ve WED 1.1 jenze tam zase neni 3D pohled, takze "baracky" ktere nejsou z jedineho objektu ale treba kazda stena zvlast tam nepujdou spasovat. To je o zde nedavno probirane nemoznosti umisteni objektu primo v XPL.
Reseni je jednoduche - misto transparentniho podkladu dat travu, tim nebude podklad videt A jako pridana hodnota letadlo nebude poskakovat, coz se u transparentniho podkladu deje  |
| |
|
|