Můžeš mi říct posím tě co v reálu na tý krajině pozoruješ takovýho, aby to mělo smysl pozorovat i v simulátoru? Nevěřím, že mají simulované vytváření stoupáků nad plochami podle jejich barvy, konfigurace okolních ploch atd. což funguje v reálu.
 
Z hlediska navigačního je pozorování krajiny dneska malinko offtopic.
 
V reálu IMHO pozoruju krajinu jen když jsem nízko kvůli odhadu míst se stoupákama, když jsem vejš tak to nemá valnej význam, to koukáš po mrakách.
 
A když budeš nízko v simu, tak bude  sebelepší textura hnusná a placatá, tam bys právě ocenil 3D objekty jako domy stromy lesy atd.
 
Je to teda jen můj názor, taky teda z vlastní zkušenosti z reálu ...
 
IMHO shadovanej 3D terén bez textur > fotorealistická textura bez objektů > rozblitá textura s objekty, a to hlavně v menších výškách. Pokud jsi pod základnama tak samozřejmě zaniká prostorová členitost terénu a vypadá líp podrobná textura ...
 
ale prostě já osobně nenávidím placatý textury ať jsou jak chtěj kvalitní ... |  
  |