| | | Frekvence budíků ve VC 13. 5. 2009 / 21:51 | |
| | Ahoj,
mám takový problém na eFce, jde o to, že změny na budíkách se zobrazují skokově cca každou sekundu. A neni to moc pěkný, když se ručička zasekne na 200 km/h a za sekundu to skočí na 250 km/h. Problém je v FS2004 a v FSX bez service packů, s nainstalovaným SP2 je všechno v pořádku. Nedá se teda nějak ovlivnit frekvence z 1 Hz alespoň na 10-20 Hz? Musí se to nějak nastavovat v panel.cfg, nebo v xml samotného budíku? Nebo má na to vliv použitý materiál nebo formát textury? Jde o budíky zapsaný v xml.
|
| |
|
| | | Frekvence budíků ve VC 13. 5. 2009 / 21:56 | |
| | Myslim ze to je v xml budiku. Zkus to otevrit v FSPanel studiu a hledat nejaky refresh nebo tak neco... |
| |
|
| | | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 18:44 | |
| | Jo, to jsem si taky myslel, ale problém je, že defaultně je nastavená frekvence 18 Hz, pokud tam není žádnej parametr, který by to měnil. Tak jsem tam tedy podle jednoho návod zkusil dopsat paramter Update frequency a přiřadit mu hodnotu 10 a pak 100, ale bezezměny.
FSPS nemám, ale myslim, že tam to pracuje jenom s panelama (mám pouze VC) a ne s danýma jednotlivýma budíkama.
|
| |
|
| | | | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 19:16 | |
| | FSPS umi pracovat i s editaci budiku, jak textur, tak funkci... |
| |
|
| | | | | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 19:53 | |
| | jo, tak to jsem nevěděl, každopádně už to vypadá, že je problém vyřešen. Problém byl v panel.cfg.
Díky |
| |
|
| | | | | | | Frekvence budíků ve VC 11. 7. 2010 / 16:28 | |
| | co mam upravit v panel.cfg?lebo na nektorych lietadlach je to hroza tie budiky. |
| |
|
| | | | | | | | Frekvence budíků ve VC 11. 7. 2010 / 16:44 | |
| | Tam to nebylo způsobeno pouze souborem panel.cfg... Šlo o to, že jsem při tvorbě postupoval tak, že každý budík ve VC byl vymodelován zvlášť a i zvlášť zapsaný v panel.cfg. Takže jsem v konečném důsledku měl kolem 40ti sekcí "Vcockpit" a to dělalo neplechu... Proto jsem to zredukoval asi jen na 3 tak, že jsem do jedné sekce "Vcockpit" dal vícero budíků. S tím byla ale samozřejmě spojena i úprava modelu. Takže pokud to není tvoje vlastní výroba a nemáš ten samý problém co jsem měl já, tak s tím asi nic moc tutím způsobem neuděláš.
Doporučuju, pokud nemáš v této oblasti další zájem, se v tom moc nehrabat, jenom to zabere hodně času a výsledek žádnej. |
| |
|
| | | Frekvence budíků ve VC 13. 5. 2009 / 22:17 | |
| | řešení tohoto problému by mě taky docela zajímalo, popravdě vůbec nechápu, proč se to od 2D panul liší i u payware modelů, přitom pro přístrojový lítání je to naprosto fundamentální věc, aby přístroje měli co nejrychlejší odezvu. |
| |
|
| | | | Frekvence budíků ve VC 13. 5. 2009 / 23:04 | |
| | No ono kdyz mas tech pristroju vic a pomalejsi comp tak dostavas jinaci nazor |
| |
|
| | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 15:02 | |
| | Možná to souvisí, ale pokud máš víceprocesorový stroj, tak FS9 std využívá akorát jeden procesor (když se zakáže a povolí druhý proc. jede a dva - já jich víc nemám). Nárůst výkonu je trochu znát, třeba to pomůže i s budíkama.
|
| |
|
| | | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 18:47 | |
| | Možná, mám dvoujádrový procesor, ale u mě problém s ničím není, jenom jsem dostal ohlasy, od těch kteří to zkusili pustit na FS9. Ještě bych dodal, že FPS se pohybovalo kolem 50, takže by to mohlo stíhat vykreslovat ty budíky trochu rychleji. |
| |
|
| | | Frekvence budíků ve VC 14. 5. 2009 / 18:52 | |
| | Neměl byste prosím ještě někdo nějaký nápad? Protože zatím to funguje pouze na FSX SP2 a byla by škoda to neudělat i pro FS2004. |
| |
|
|