|   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   13. 7. 2010 / 19:31 |  |  
  |    |  Ahoj, prosím, mohl by mi někdo poradit? Když u A340 od Wilca naprogramuji let, tak je vše zpočátku ok. Letadlo letí na autopilota a stoupá na zadanou letovou hladinu. Na přístrojích se i zobrazuje trasa letu a "hokejka" s vyznačeným Top of Climb. Jakmile letadlo dosáhne tohoto bodu, tak přestane letět podle plánu a začne kroužit na místě. Zkoušel jsem let podle manuálu i své vlastní lety, ale v TOC mi vždy začne kroužit. Co mohu dělat špatně? 
 
Díky. 
 
Z. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   13. 7. 2010 / 19:52 |  |  
  |    |  | Přečti si pořádné navod k použití zejména pasáž "USER SETUP".Je to docela poučné včetně zbytku návodu.Příjmné počtení i polétání. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   13. 7. 2010 / 20:45 |  |  
  |    |  Hm. Manuál jsem četl. Několikrát. Mám ho i vytištěný.  Bohužel, řešení jsem nenašel. Chytrému napověz, hloupého nakopni - nemohl bys udělat něco z toho? 
 
Díky. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   13. 7. 2010 / 22:00 |  |  
  |    |  | Hoď sem nějaký screen MCDU a Nav. displeje, jinak tu bude každej akorát hádat 1000 důvodů a pak se ukáže nějaká kravina typu fltp-disc. apod. Wilco neznám, považuju to za šmejd, ale zase takovej šmejd, aby tohle dělal od výroby, to snad nebude. A legálku máš předpokládám též. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 07:45 |  |  
  |    |  | Myslel jsem, že když parostroj tak suverénně radí, že přesně ví, čím to je.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 09:23 |  |  
  |    |  | Nebude problém v tom, že mu chybí následující bod letu? Třeba máš zadaný neplatný bod nebo nemáš obnovenou knihovnu. Prostě on po tom vystoupání neví co dál - a tak logicky začne holdovat.... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 23:20 |  |  
  |    |  | To asi ne. On stoupá podle letového plánu, jeden bod mine, zamíří správně k druhému, ale mezi nimi začne kroužit. Trasu tedy zná ... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   15. 7. 2010 / 08:31 |  |  
  |    |  | To právě vůbec nemusí být pravda. Pokud se (v plánku, zadání FMC atd. podle vstupu toho addonu) právě první následující bod neshoduje s databází bodů a intersekcí - může se stát, že FMC do pochopí jako konec FPL - a pak začne éro samo kroužit (jako tehdy v reálu ten nešťastnuý B737 Olympic Airways - i když tam byl důvod ukončení platmnosti lehu podle FPL trochu jiný) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   15. 7. 2010 / 11:45 |  |  
  |    |  | Já furt jen nechápu, proč sem nemůžeš dát ty screeny, vyhnuli bychom se těmhle střílení naslepo a nesmyslům typu Climb2 apod. Možností je mnoho: máš blbě vyplněné MCDU, blbě nastavený FCU, nereálnou výšku / rychlost k příliš krátké trati nebo pro konkrétní bod tratě, přerušenou trať, špatně naložený letadlo, špatnou databázi NavData, špatný FSUIPC atd. Pokud jsi absolvoval tutorial let dle manuálu, krok po kroku a dělá to taky, pak je chyba asi v add-onu. Ale divil bych se, že by o tom nebyla na forech po světě ani zmínka. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   15. 7. 2010 / 23:37 |  |  
  |    |  No jo, jenže to, co jsi vyjmenoval, je asi milion screeshotů   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 15:02 |  |  
  |    |  | Tohle mi dělalo u B747 PMDG. Zkus někde v FMC změnit CLIMB na CLIMB2 nevím kde to v Airbusu je ,ale u PMDG mi tohle pomohlo... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 20:57 |  |  
  |    |  Climb na Climb2? Ne Climb32? S čím to proboha lítáte?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | A340 - kroužení po dosažení TOC   14. 7. 2010 / 23:19 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
  |