FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 3. 5. 2024, svátek má Alexej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
jak reportovat problemy s piloty na IVAU Jeden příspěvek | Celý strom
jak reportovat problemy s piloty na IVAU   27. 7. 2010 / 23:36
litinoveweedle (CSA381)
Ahoj,

prave jsem si udelal GA na finale rnw24 lkpr.

CSA450 (jmeno i ID na pozadani staffu):

- provedl LNB + TO kdyz jsem byl pod minimy.

- ignoroval moje poctive text hlasky na unicomu

- sam nepostnul jedinou radku

- neragoval ani na vyzvy na .chat

- znovu me ohrozil kdyz jsem tocil na downwind rnw24

- bez dalsi komunikace pak provedl priblizeni a pristani, nacez se odhlasil na RNW.

Muj dotaz - krome toho, ze jsem upozornil .wallop existuje nejaka moznost jak se s dotycnym spojit a vysvetlit mu co pravdepodobne ve sve nevedomosti provadi?

P.S.: Predpokladam dalsiho dvanactileteho.

Diky

L
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   27. 7. 2010 / 23:47
Tragédie v JRD
O je .. dalsi vychovatel. Bylo to tu xkrat. Pokud ti to tak trha zily, tak kontaktuj cesky staff. Ten to s dotycnym probere.

a mimochodem, z toho co tu pipsiujes, bych spis rekl, ze ten dvanactilety jsi ty... ja tu nevidim nejak nic zasadniho. co si mam predstavit pod tim, ze provedl LNB a TO kdyz jsi byl pod minimy? co si mam predstavit pod tim, ze te ohrozil kdyz jsi tocil na povetru 24?

v podstate tam vidim jediny problem - nepsal na unicom co dela...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   27. 7. 2010 / 23:55
Teflon_490   
Spis bych si i troufl tvrdit, ze pokud to byl uplny novacek, tak ani nevedel co to unicom je a tim padem na nem ani nebyl.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   27. 7. 2010 / 23:57
Tragédie v JRD
jj, je to mozny...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:10
litinoveweedle (CSA381)
- a proc nevychovavat?
Pokud to udelal z nededomosti, tak je podle me vhodne, aby mu to nekdo rekl/vysvetlil. At uz si to precte tady nebo mu to rekne staff. Kdyz je IVAO tak ARAIG tak je to stejne jako v realu pozvani na caj a susenky k protileteckemu uradu.

- minima? proste mi vjel na rnw a provedl vzlet kdyz jsem byl na finale pod DH(A) - pro ILS catI rnw24 je DA 200ft AGL resp DH 1358ft - v tomto pripade jsem tedy myslel svoje minima pro dany typ priblizeni. A to se proste nedela.

- predstav si treba tohle: po GA (na kurzu 242) jsem zacal tocit pravy okruh rnw24 a pokracoval ve stoupani do 4000ft s tim, ze se od nej odpoutam - protoze jsem ho mel pred sebou na koliznim kurzu - prestoupaval me zepredu. Coz se mi na chvili podarilo, nez zacal bez varovani tocit stejnym smerem. Takze me prestoupaval na crosswindu pro zmenu zezadu. Separace tak 1NM. TCAS rval climb climb. Jenze prestoupejte ATR 737cku. takze jsem utahnul druhou zatacku a pokracoval na downwind zastavil clb na 3000ft aby me konecne prestoupal. Popis ber s mirnou rezervou, mel jsem plne breje to vsechno zvladnout.

- a to ostatni ti prijde OK? Treba disconnect na RNW?

L.


 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:11
B3d4   
Disconnect na RW je pořád lepší než connect na RW ...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:14
kuma   
Jen dotaz nezkušeného - RNW je ve skutečnosti RWY nebo myslíš něco jiného?

Pokud se odpojil na RWY, jsou dvě možnosti - odpojil se (a přestal tě ohrožovat) - to jsi přece chtěl. No a nebo mu prostě spadla FS. To se stává...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:15
Pan Letadlo   
Taky je tu možnost "přístál jsem, seru na to, jdu spát"
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:18
litinoveweedle (CSA381)
Omlouvam se, mas samozrejme pravdu. RNW/RWY je moje casta chyba...

Odpojil se, kdyz jsem byl uz na apronu - to uz me mohl ohrozit jedine taranem.

L.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:09
Lowmick   
A co je to ten LNB?
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:12
SONP   
Taková neznalost...

http://en.wikipedia.org/wiki/LNB
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:14
Lowmick   
Co by delal na draze argentinskej narodni basketbalovej tym?
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:15
Jakov
Fotbalovej bych chápal....
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:14
Jakov
Taky se připojuji, všechny ostatní zkratky jsem rozluštil, s touhle nemůžu hnout...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 13:52
Teflon_490   
+1
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:17
Karel
DA a DH máš obráceně... Ale jinak souhlasím s tím, abys poskytl údaje staffu, jenž ho kontaktuje a pokusí se ho "přivzdělat"...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:20
litinoveweedle (CSA381)
Ja uz dneska radeji nebudu psat. Samej preklep a chyba, jdu radeji spat.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 00:25
Tragédie v JRD
disconnect na rwy mi opravdu zily netrha na tom nevidim nic spatnyho .. no, to ze nekomunikoval na unicomu... hele, ja se na nem (kdyz neni ridici) taky moc nevykecavam, ... takze kvuli tomu bych taky nejak nevysiloval ...

ale jinak ty zbyly dve veci .. no, to uz je neco kapku jinyho...jestli to byl nejaky novacek, tak kdovi jestli o tobe vedel, kdyz ti tam delal takovy brikule (tim ho nijak neomlouvam, jen tak konstatuju)...
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:10
SONP   
A hlavně... Můžeš být rád, že se vypravil lítat v době neobsazeného letiště a ne třeba v online den nebo v den nějakého eventu. To je přesně to, co bych si od nováčků, kteří si třeba chtějí jen vyzkoušet online létání, očekával. Pak bych to rozhořčení chápal, ale v době, kdy jste tam byli sami dva bych čekal více tolerance a ne takovýhle represivní přístup.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 08:49
Helicopter pilot
No psaní do unicomu )

Urcitě nemůžeš paušálně po každém chtít, aby na IVAO psal do unicomu.
Sice to asi není tento případ, ale jsou FS mašiny, kdy opravdu nemůžeš ostatním psát každý záměr. Například jeden komerční propracovaný Bell206 od nejmenované firmy, kde pustit z ruky knipl nikomu nedoporučuju, (Pro rýpaly psaní levou rukou v šeru, kde pořádně nevidím na klávesnici, nebo během složitějšćh manévrů, kdy se soustředím na samotné správné jeho provedení, nebo vyžaduje ruku na kolektivu, mi opravdu nestojí za to ještě neco vyisovat).

Další hezký příad, je třeba Mig21F13 (Díiiky za něho), ktrerý vyžaduje poměrně velkou pozornost, kvůli jeho "rychlosti" (například na okruhu) a rozměrům některých CTR. Kdy se všechno odehraje velice rychle a než Vačice na TWR řekne švec tak stihneš odtsartovat udělat okruh a přistát. Pak nějaké VYPISOVÁNÍ taky není dost dobře možné...
Nékteří místní pánové, stíhači, co znají Mig21 z reálu mi to SNAD potvrdí...

Ono se řekne, psát na unicom, jenže všechno lítání není s autopilotem a nadupaným FMC a každé přistání není s "autolandem" a podobně ;o)

Tím neřeším pravidla IVAa, která tady jsou pro to aby jsme si užili virtuálního lítání všichni stejně a né jen ti co tam dělají s prominutím "bordel" (oni budou vědět o kom mluvím). Samozřejmostí je OHLEDUPLNOST pokud letím např. s tím Migem a vidím na finále "Budíka", "Kalkulačku" (však budete vedet které letadla myslím;o)nebo jiný penis s křídlama ), tak se před něho cpát prostě nemusím, protože jsem přece před letem zodpovědně nabral dostatek paliva že?

Můj názor, kdo myslí že je špatný nechť mi ho vyvrátí.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:03
csa258
dobry den ja bych ho nechal na pokoji nechci jse vam nejak plict do planu ,ale jsetli to byl novacek jako ja tak bych ho nechal ja bych jsi prvni zjistil kolik ma nalitanych hodin podle toho bych jse rozhodl .
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:08
FollowMeCar   
Myslím že jsi to opravdu vystihl, fakt velmi plodnej příspěvek. Řekl bych, že si Traged smlsne. Viď Tome
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:14
B3d4   
Myslim si, že jestli to byl nováček se zájmem, a přečetl si to tady, už ho nikdy nikdo neuvidíme ... Děkuji
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:23
kuma   
Nemyslím.
Pokud to byl nováček se zájmem a umí číst, tak zjistí, že se ho tady většina zastala.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:25
kuma   
... jestli teda tím nováčkem se zájmem nemyslíš litinoveweedle...
;P
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 10:28
B3d4   
Nevím jak to skutečně bylo, je možné že byla chyba i na druhé straně ... litinoveweedle vysílal do prázdna a nováček psal na UNICOM ... a ostatně ani nevíme jestli to byl nováček!
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:45
tonde   
ad MiG-21 V realu souhlas, moc casu tam nebylo a tusim jsem tam do unicomu nikdy nepsal .
A na IVAO mi to pripomnelo moje zacatky pred par roky, kdy jsem si lital s MiG-21UM od CS a ridil mne jeden kolik, co jsem ho tu uz davno nevidel. Praskal jsem si okruhy a stale drtil svou kratkou vojenskou korespondenci, hrde jsem zahlasil "Dalna, klapky" pri rychlosti 350kmh, ridici na mne vyhucel mraky informaci ktere jsem mu potvrdil indexem, nacez jsem byl posoulozen, ze musim readbackovat. Tak hulim dalsi okruh, zahlasim "Dalna, klapky", opet na mne vyhucel mraky info, ktere jsem poctive readbackoval, za coz jsem byl dotycnym pochvalen: "No vidis, ze to jde". Na to jsem mu zahlasil: "121, potvrzuji a na stojance po vypnuti". A bylo vymalovano
Peace, brothers!
 4x  

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 12:19
Flora   
Toto se líbí uživateli Jan Florián!
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 13:07
kuma   

eště že nemám v ruce hrnek kafe - už bych si musel jít převlíct pobryndanou košili!
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 13:57
Helicopter pilot
Ale kdyby se v reálu psalo, stejně bys to nestíhal D

Jinak takových expertů, jako byl te tvuj ATC, je na IVAu plno. Neuvědomujou si, že k některým letadlům musejí mít "nestandartní" přístup. Jde hlavně o sanhu omezení rychlosti.
Seciálně na finále je úžasné sledovat, jak před tebe ještě narve třeba turbika a pak poslouchat abych upravil rychlost na nějakou nelétatelnou hodnotu. Nebo vydávání povolení, nebo jinych "instrukci" na poslední chvíli, kdy než to ATC vubec dořekne, je už dávno po činnosti.
Mluvím pořád o té Jednadvacítce.

Ještě že jde pořád jen o hru D
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 14:06
Vačice   
Vačice nechodí moc na TWR
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 14:18
Teflon_490   
Ted jde o to, jestli ty litas tak rychle, nebo Vacice mluvi tak pomalu
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 17:41
Helicopter pilot
Jde o to, jakou rychlostí se lítá s Mig21 okruh ;o)
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:05
Dudko   
To mi pripomenulo môj nedávny let z Bratislava (LZIB) do Seattle-Boeing Field (KBFI) na PMDG MD-11F, keď po 13 hodinách letu na záverečnom priblížení sa ku mne vzniesol nejaký miestny americký, blbeček na F-22 a doslova ma atakoval. TCAS sa išiel zblázniť, neustále bol v červených číslach a jeho zvuk mi išiel roztrhnúť hlavu. Keď som už myslel, že sa konečne odbavil a odletel, tak ma na dlhom finále podletel, pristál na dráhu a ostal tam stáť s očakávaním, že snáď urobím Go-Around. Lenže to už som bol poriadne nasratý, že mi tak pokazil zážitok z celého, bezproblémového letu a tak som pristál a preletel po dráhe cez neho ako keby tam nebol(!) Keď som opúšťal dráhu, tak ešte mal tú drzosť ma upozorniť aby som si už vypol odpovedač (robím to keď ju úplne opustím), zobral to skrz trávu a zasa sa mi postavil do cesty na TWY aby som nemohol rolovať na CARGO stojánku. Takže zasa z mojej strany totálna ignorácia a prešiel som pomaličky 15kts cez jeho trup ďalej ako keby tam ani nebol. Na to sa už borec odpojil. Proste ako sa vraví u nás na Slovensku: "Na hrubé vrece, hrubú záplatu !" a na takýchto volov nie je lepšia vec ako totálna ignorácia a tváriť sa ako keby tam vôbec ani nebol. A to nebol žiaden nováčik, lebo podľa sfabenia jeho volačky na IVAE to bol borec už po jednej teoretickej skúške a po minimálne 50 hodinách náletu(!)
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   28. 7. 2010 / 11:14
Lejzy
Tak ten odpovidac uz byl slusne chucpe.
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   29. 7. 2010 / 18:12
Raspber
Tohle je přesně ten důvod proč se na IVAO bojím připojit Aby tady pak o mě byl román co jsem všechno způsobil bych fakt nechtěl
 

jak reportovat problemy s piloty na IVAU   29. 7. 2010 / 18:39
Lejzy
boze
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ