| | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:07 | |
| | Zdar,
za chvíli na Nově, pořad Víkend, přelet Ch.Lindbergha přes Atlantik.
Netuším kolik toho bude, ale dávám raději na vědomí.
|
| |
|
| | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:32 | |
| | Jo, akorát sem na to narazil náhodou ... |
| |
|
| | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:36 | |
| | Víc motorů, pravděpodobnější porucha
Navigace? Poletím rovně
|
| |
|
| | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:38 | |
| | No jo, současník si zbytečně komplikuje život ... |
| |
|
| | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:52 | |
| | tak jsem to nestihl... čím se udržoval vzhůru, bitte? |
| |
|
| | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 21:55 | |
| | Slétaval nízko k hladině oceánu, vyklonil hlavu a nechával se ochlazovat vodní tříští nad vlnami. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 23:01 | |
| | Hosi schvalne... skusali ste to niekdo zaletiet s tim erom virtualne bez akceleracie ?
|
| |
|
| | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 9. 8. 2010 / 23:49 | |
| | Jak znám Leoše, tak určitě ... |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 07:48 | |
| | No tak myšlenka je to pěkná, ale mám pocit že to letadlo chybí.
Mám ovšem Southern Cross, co přeletěl Tichý oceán, tak tam by to šlo.
Abych řekl pravdu tak můj nejdelší let byl z Prahy do Rovaniemi, co žbylo pokud si pamatuju něco přes tři hodiny, takže nic moc.
Jinak slovo Akcelerace samozřejmě neznám
|
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 08:50 | |
| | Ryan NYP je součástí FS2004 a dokonce jsou tam dva rekordní lety z r. 1927 - rychlostní přelet kontinentu a pak přelet NY-Paříž. Taky je tam dost textu a nějaké krátké video, kde je vidět Ryan NYP v muzeu, FSce a v reálu ve vzduchu. Já tyhle historické lety dával pěkně od začátku - Bratři Wrightové, pak pošta s Curtiss Jenny, přelety And atd. Zasekl jsem se na Lindbergovi, tohle bych nevydržel neusnout.... takže pak jsem raději přešel na tupláka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 09:11 | |
| | Jo, jasný.
Já myslel X-PLANE, protože Warp, XWing i já jsme xplanisté, napsané to tam ale nebylo, to je fakt.
Třicet hodin je dost. Ale zase když jsem kdysi plánovat cestu Kolumbových lodí do Ameriky ve Virtual Sailoru, tak proč ne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 09:22 | |
| | No to je dobrá dovolená ...
Nechceš si zaletět v Orbiteru na Mars? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 14:41 | |
| | To přeci jen není ono. Vždyť co tam budou dělat? Akorát hladit psa. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 23:16 | |
| | Jak, hladit psa? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 11. 8. 2010 / 07:49 | |
| | No posádku budou tvořit tři věci: pilot, pes a tlačítko manuálního režimu.
Tlačítko manuálního režimu vypne automatiku, pilot bude během letu hladit psa a pes tam bude, aby kousnul pilota kdyby náhodou měl tendenci zmáčknout tlačítko
(originál byl takto nějak pro Airbus) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 11. 8. 2010 / 09:09 | |
| | Aha ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 12:55 | |
| | Já se přiznám že jsem to letěl Ale po 26 hodinách sem usnul a ani jsem o tom nevěděl.Pak jen *CRASH* |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 23:38 | |
| | Mels asi moc potichu repro... |
| |
|
| | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 09:18 | |
| | Co jsem četl, tak ho udržoval vzhůru strašlivý řev motoru.... |
| |
|
| | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 10:03 | |
| | V FSce je to vyváženo uspávacím klapotem ventilů... Ty by mě dostaly do limbu do hodiny. Mimochodem celkem oříšek je už jenom to odlepit od země když je to na začátku plné paliva. |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 10:40 | |
| | Jo, odlepit se od země je fuška. Zvlášť, když člověk nevidí dopředu. Ten periskop je v simulátoru takový ... eee ... není to ono. Další věc, která ho udržovala vzhůru je šílená nestabilita letadla. Někde jsem četl, že zlí jazykové tvrdí, že letadlo bylo schválně udělané takhle nestabilní, aby pilot neusnul. |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 10:44 | |
| | No s tím měl problém Linbergh taky... |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 12:39 | |
| | Při tom v tom dokumentu říkali, že si během toho letu párkrát "bliknul"
Řekl bych, že dneska už by stejnej kousek nikdo nedal (za stejných podmínek - mašina, navigace)... |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 13:00 | |
| | No - ani za moderních podmínek.
Mslím tak v roce 2007 to někdo plánoval z druhý strany - a zabil se ještě nad kontinentem, byl o tom odstaveček v AeroHobby... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 13:27 | |
| | To jo, no, když si vezmeš, jak dneska přelítávaj různý cessny - skáčou přes různý Islandy, Grónska a Anglie... Při tom maj hi-tech termooblečení, satelitní vysílačky, GPS, pod nima spoustu lodí... Zrovna je o nějakym takovym strejcovi reportáž v aktuální Flying revue. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 15:48 | |
| | Soused vozí letadla v kontejnerech a přijde mi to na první poslech mnohem rozumnější, než tahat letadlo na x tisíc km přes oceán. Hlavně cenově. Nepíšou tam, proč to lítaj? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 10. 8. 2010 / 20:45 | |
| | Lowmicku, proč jsi nejel v kontejneru? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: Lindbergh Nova za chvíli 11. 8. 2010 / 00:18 | |
| | Znám Lindberghova bratrance, co přeletěl atlantik v Meridianu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: přelet přes Island 11. 8. 2010 / 08:40 | |
| | Co mně napadá:
První důvod - cena cesty lodí nebude malá, to letadlo zabere celý jeden kontejner (buhví jestli ne dva) a pojištění asi taky bude vysoké. Letadlo se musí odborně rozložit (za americké ceny), na druhé straně zase složit, přepokládám tam pak bude nějaká odborná a patřičně drahá prohlídka po složení. A samozřejmě čas. To rozhodně nebudou dny jako u přeletu.
Druhý důvod - přebrání letadla, v Americe přebereš nové letadlo, chceš ho přebrat osobně (jednak máš jistotu, druhak navážeš osobní kontakty), vyzkoušet na místě. Pak ho sice pořád můžeš poslat lodí, ale když už tam jsi a troufneš si na přelet, tak to je poměrně zbytečné.
Třetí důvod může být ála adrenalinové sporty (případně být "in") - on přelet přes moře přes Island je pořád o hodně riskantnější než létání nad Šumavou. Stačí si projít ty plány na cestu.
Čtvrtý důvod - co ukazoval Lowmick fotky, tak tam jsou moc hezké pasáže, které jentak nepotkáš.
http://www.facebook.com/album.php?aid=48361&id=1639795265&l=33e14b1c75
Já, kdybych si mohl vybrat, tak zcela jistě přes Island. Ten zážitek musí být k nezaplacení.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: přelet přes Island 11. 8. 2010 / 08:55 | |
| | Hodně luxusní fotky. Ještě by to sneslo nějakěj podrobnej článek a bylo by to naprosto BOMBA. |
| |
|
|