FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Lindbergh Nova za chvíli Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:07
leonell
Zdar,
za chvíli na Nově, pořad Víkend, přelet Ch.Lindbergha přes Atlantik.
Netuším kolik toho bude, ale dávám raději na vědomí.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:32
Warp10
Jo, akorát sem na to narazil náhodou ...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:36
leonell
Víc motorů, pravděpodobnější porucha
Navigace? Poletím rovně
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:38
Warp10
No jo, současník si zbytečně komplikuje život ...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:52
Cirrus/Pindra
tak jsem to nestihl... čím se udržoval vzhůru, bitte?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 21:55
leonell
Slétaval nízko k hladině oceánu, vyklonil hlavu a nechával se ochlazovat vodní tříští nad vlnami.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 23:01
xWing   
Hosi schvalne... skusali ste to niekdo zaletiet s tim erom virtualne bez akceleracie ?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   9. 8. 2010 / 23:49
Warp10
Jak znám Leoše, tak určitě ...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 07:48
leonell
No tak myšlenka je to pěkná, ale mám pocit že to letadlo chybí.
Mám ovšem Southern Cross, co přeletěl Tichý oceán, tak tam by to šlo.
Abych řekl pravdu tak můj nejdelší let byl z Prahy do Rovaniemi, co žbylo pokud si pamatuju něco přes tři hodiny, takže nic moc.
Jinak slovo Akcelerace samozřejmě neznám
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 08:50
Willhelm   
Ryan NYP je součástí FS2004 a dokonce jsou tam dva rekordní lety z r. 1927 - rychlostní přelet kontinentu a pak přelet NY-Paříž. Taky je tam dost textu a nějaké krátké video, kde je vidět Ryan NYP v muzeu, FSce a v reálu ve vzduchu. Já tyhle historické lety dával pěkně od začátku - Bratři Wrightové, pak pošta s Curtiss Jenny, přelety And atd. Zasekl jsem se na Lindbergovi, tohle bych nevydržel neusnout.... takže pak jsem raději přešel na tupláka...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 09:11
leonell
Jo, jasný.
Já myslel X-PLANE, protože Warp, XWing i já jsme xplanisté, napsané to tam ale nebylo, to je fakt.
Třicet hodin je dost. Ale zase když jsem kdysi plánovat cestu Kolumbových lodí do Ameriky ve Virtual Sailoru, tak proč ne
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 09:22
Warp10
No to je dobrá dovolená ...
Nechceš si zaletět v Orbiteru na Mars?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 14:41
leonell
To přeci jen není ono. Vždyť co tam budou dělat? Akorát hladit psa.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 23:16
Warp10
Jak, hladit psa?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   11. 8. 2010 / 07:49
leonell
No posádku budou tvořit tři věci: pilot, pes a tlačítko manuálního režimu.
Tlačítko manuálního režimu vypne automatiku, pilot bude během letu hladit psa a pes tam bude, aby kousnul pilota kdyby náhodou měl tendenci zmáčknout tlačítko

(originál byl takto nějak pro Airbus)
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   11. 8. 2010 / 09:09
Warp10
Aha ...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 12:55
Tomadox
Já se přiznám že jsem to letěl Ale po 26 hodinách sem usnul a ani jsem o tom nevěděl.Pak jen *CRASH*
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 23:38
Teflon_490   
Mels asi moc potichu repro...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 09:18
MzM   
Co jsem četl, tak ho udržoval vzhůru strašlivý řev motoru....
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 10:03
Willhelm   
V FSce je to vyváženo uspávacím klapotem ventilů... Ty by mě dostaly do limbu do hodiny. Mimochodem celkem oříšek je už jenom to odlepit od země když je to na začátku plné paliva.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 10:40
MzM   
Jo, odlepit se od země je fuška. Zvlášť, když člověk nevidí dopředu. Ten periskop je v simulátoru takový ... eee ... není to ono. Další věc, která ho udržovala vzhůru je šílená nestabilita letadla. Někde jsem četl, že zlí jazykové tvrdí, že letadlo bylo schválně udělané takhle nestabilní, aby pilot neusnul.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 10:44
kuma   
No s tím měl problém Linbergh taky...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 12:39
Algy   
Při tom v tom dokumentu říkali, že si během toho letu párkrát "bliknul"
Řekl bych, že dneska už by stejnej kousek nikdo nedal (za stejných podmínek - mašina, navigace)...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 13:00
kuma   
No - ani za moderních podmínek.
Mslím tak v roce 2007 to někdo plánoval z druhý strany - a zabil se ještě nad kontinentem, byl o tom odstaveček v AeroHobby...
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 13:27
Algy   
To jo, no, když si vezmeš, jak dneska přelítávaj různý cessny - skáčou přes různý Islandy, Grónska a Anglie... Při tom maj hi-tech termooblečení, satelitní vysílačky, GPS, pod nima spoustu lodí... Zrovna je o nějakym takovym strejcovi reportáž v aktuální Flying revue.
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 15:48
Balooo   
Soused vozí letadla v kontejnerech a přijde mi to na první poslech mnohem rozumnější, než tahat letadlo na x tisíc km přes oceán. Hlavně cenově. Nepíšou tam, proč to lítaj?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   10. 8. 2010 / 20:45
leonell
Lowmicku, proč jsi nejel v kontejneru?
 

OT: Lindbergh Nova za chvíli   11. 8. 2010 / 00:18
Jakov
Znám Lindberghova bratrance, co přeletěl atlantik v Meridianu...
 

OT: přelet přes Island   11. 8. 2010 / 08:40
leonell
Co mně napadá:

První důvod - cena cesty lodí nebude malá, to letadlo zabere celý jeden kontejner (buhví jestli ne dva) a pojištění asi taky bude vysoké. Letadlo se musí odborně rozložit (za americké ceny), na druhé straně zase složit, přepokládám tam pak bude nějaká odborná a patřičně drahá prohlídka po složení. A samozřejmě čas. To rozhodně nebudou dny jako u přeletu.

Druhý důvod - přebrání letadla, v Americe přebereš nové letadlo, chceš ho přebrat osobně (jednak máš jistotu, druhak navážeš osobní kontakty), vyzkoušet na místě. Pak ho sice pořád můžeš poslat lodí, ale když už tam jsi a troufneš si na přelet, tak to je poměrně zbytečné.

Třetí důvod může být ála adrenalinové sporty (případně být "in") - on přelet přes moře přes Island je pořád o hodně riskantnější než létání nad Šumavou. Stačí si projít ty plány na cestu.

Čtvrtý důvod - co ukazoval Lowmick fotky, tak tam jsou moc hezké pasáže, které jentak nepotkáš.
http://www.facebook.com/album.php?aid=48361&id=1639795265&l=33e14b1c75
Já, kdybych si mohl vybrat, tak zcela jistě přes Island. Ten zážitek musí být k nezaplacení.
 

OT: přelet přes Island   11. 8. 2010 / 08:55
FollowMeCar   
Hodně luxusní fotky. Ještě by to sneslo nějakěj podrobnej článek a bylo by to naprosto BOMBA.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ