|  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 13:58 | |
|  | Vzhľadom k doterajším skúsenostiam sa radšej Jirko dopredu opýtam: Zverejníš ho? aby som vedel, či sa mi oplatí písať popis a readme, lebo už párkrát som to robil zbytočne.
Tak už veľakrát si nechávam repainty len pre seba.
Dopredu ďakujem za odpoveď, nech bude akákoľvek. Rešpektujem každú. |
| |
|
 |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:04 | |
|  | no, není to X-Plane a admin je X-planista,  |
| |
|
 |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:06 | |
|  | Ale 205-ku ako takú by ste brali aj do XPL, nie?  |
| |
|
 |  |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:13 | |
|  | Ani ne, bude Kraťas a malá pajda. Já jsem 305kovej a 526kovej I když 205ka je zřejmě nejlepší vlečná |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:15 | |
|  | to sa neda povedat ze je lepsia 205 ale tak 205 je po aerokluboch to naj co moze byt ze... a vsetci su zvyknuty na nu a ked vlaka taky kratas zas je to nieco ine .. |
| |
|
 |  |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:17 | |
|  | Vsak si jí jednou taky uděláme.
Ale k tvému dotazu - přijde mi trochu nefér obviňovat Jirku z toho, že si své repainty musíš nechávat pro sebe. Periskop přeci není jediný web na kterém mlžeš zveřejnit své snažení, pokud chceš...
Víťa |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:26 | |
|  | Ale ja ho neobviňujem. To je jeho stránka a môže dať na ňu čo on chce. Ja sa len pýtam, aby som si nerobil zbytočnú robotu ako už viackrát. Čo sa týka iných webov, je to pravda. Na iných weboch mi zverejnia všetko a môžem to tam dať sám. Ale Periskop je najnavštevovanejšia stránka ako českých tak slovenských VP a teda české a slovenské repainty je zrejme najlepšie dávať sem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:33 | |
|  | ja som si prave pre toto vytvoril stranku aby som nikoho nemusel otravovat a ked niekto nieco hlada tak najde nech to uz je kdekolvek ... |
| |
|
 |  |  | Dotaz na admina 19. 8. 2010 / 14:24 | |
|  | | |
|
 |  |  | OK-MPE je na webe: 23. 8. 2010 / 09:47 | |
|  | | |
|
|