| | Chtěl bych se zeptat: Když po odstartování zapnu asi tak v 1000 FT autopilota a přepnu LNAV A VNAV, tak to docela dost stoupá, je to i hodně přes 3000 fpm, rychlost to neztrácí ( 250) i úhel je OK (cca. 12°) , je to normální ???
 Jaká se zadává výška při startu do ALTITUDE na panelu? Zadá se tam konečná letová hladina, nebo ta úvodní, do které mě posílá ATC? Potom by se , ale po jejím dosažení deaktivovalo LNAV a VNAV.
 
 Při klesání k destinaci, pokud letím pořád LNAV a VNAV, musím změnit ve FMC letovou hladinu pro klesání, jakou hodnotu mám zadat do ALTITUDE na panelu? Zadá se tam úplně 0 (nula), aby to celé klesalo podle FMC a dle pokynů ATC se v určitých hladinách držím jen stisknutím ALT HOLD.
 
 Podle čeho se při startu a přistání přidělují příslušné SID a STAR pro runwaye? V tom mám nějaký hokej a když to nějak navolím, tak někdy docela dost kroužím zbytečně.
 
 Poslední dotaz. Kdy se v reálu zhasíná kontrolka na připoutání cestujících, je to po překročení 10000 ft, kdy letadlo přejde do normálního stoupání po TO?  A kdy se potom cestující připoutávají před přistáním?
 
 Dík za odpovědi.
 
 | 
 |