FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Wilco b735/734 Jeden příspěvek | Celý strom
Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 11:06
cernoch
Ahoj,prosím mám takový problém,když letím nebo sotjím na stojánce zapnuté motory mám tak mi z levé nádrže utiká palivo rychleji než z pavé.Je to chyba někde v letadle nebo je ta chyba mezi židlí a klávesnicí?Díky
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 11:12
Priskac   
...asi to bude nieco s karburatorom, podla mna...
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 11:16
Teflon_490   
Stahni levy plyn na idle...
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 12:30
Neo OK AAA
nenechals zapnuté APU?
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 13:28
Luděk Ch.
O kolik rychleji? Taky se podívej, jestli mají motory na volnoběh stejné otáčky a jestli máš na overheadu zapnuté všechny palivové pumpy a nemáš náhodou zapnuté přečerpávání paliva mezi nádržemi.
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:03
FSPilot   
PIC B735 nemá přečerpávaní paliva, jen může propojit pravou a levou palivovou soustavu. A APU bere primárně z centrální a nebo pravé nádrže, pokud si to dobře pamatuju.
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:13
Neo OK AAA
myslím, že nebere (výcuc z toho pěkného 2200 stránkového manuálu k B737)

APU FUEL
Fuel to start and operate the APU comes from the left side of the fuel manifold
when the AC fuel pumps are operating. If the AC fuel pumps are not operating,
fuel is suction fed from the No. 1 tank.
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:16
FSPilot   
Jedna věc je manuál real 737 a druhá věc pár let ne úplně dokonalý addon Ale asi si to pamatuju blbě a bude to ta levá strana
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:22
Neo OK AAA
no v reálu asi bude ...a u wilca...nevím 100% (chtělo by to manuál, ale ten bohužel jaksi neexistuje )

ještě pro úplnost....schéma paliva ( u všech verzí je to obdobné, tohle konkrétně je 735 tuším)
35990 B / 364 x 500 / Fuel schematic.JPG
 2x  

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 16:24
FSPilot   
Manual Wilca není třeba, stačilo by to spustit, ale pro mě je to otázka 15min, než se to spustí
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 17:33
Peetrs (Robert)   
Čau, ten obrázek je z nějakého manuálu 735 ?
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 17:54
Premek
Ano, primo od vyrobce...
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 20:06
Peetrs (Robert)   
od výrobce Wilco nebo Boeing ? Operacni manual nebo nejaky technicky manual, muzes byt konkretni ???

Jedna se mi primo o tenhle obrazek. Rad bych ho v original rozliseni.
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 20:25
Neo OK AAA
No jsem ted v Breclavi na MCR ale az se vratim tak ti muzu cely manual poslat ale urcite bude nekde ke stazeni
 

Wilco b735/734   28. 8. 2010 / 06:42
Premek
Mrkni se do mailu ;o)
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 18:07
FSPilot   
Na http://www.b737.org.uk/ jich najdeš mraky
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 18:16
Premek
No, mzslim, ze ty kompletni moc ne
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 13:56
Spirit
... jo to tenhle pazmek dělá..
1) jak tady bylo psáno výše.. zkontroluj přepínač APU, pokud motory běží.. vypnout
2) zapni "crossfeed" (kulatej otočnej přepínač mezi trubkama od čerpadel paliva) nahoře nad pumpana od centrální nádrže, nelze přehlídnout.
3) palivo v nádržích dorovnáš odepnutím pump příslušný nádrže s nižším odsahem - podmínka! musí být zapnut "crossfeed" jinak ti zdechne motor..
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:04
Spirit
..ještě dodatek..
AJS tady na fóru onehdá psal, že rozvážení o tunu nečiní v reálu letadlu (B737-clasik) žádnej problém.. předpokládám, že v simulátoru to bude nejmíň podobný
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 10:21
Teflon_490   
3. Motor by ti zdechnout urcite nemel, pobezi i bez pump, hlavne na zemi, kde se nehybes, oproti vzduchu. Jak se tady uz myslim psalo, pumpy jsou hlavne proto, aby zajistily plynuly prisun paliva i behem kritickych fazich letu jako vzlet a pristani a potom v turbulencich apod., za ustaleneho klidneho letu by ti motory mely bezet i bez pump.
 

Wilco b735/734   28. 8. 2010 / 02:05
Filipos
Nejde ani tak o pohyb - pokud se tedy nebavíme o nějakých větších násobcích přetížení nebo silnější turbulenci - jako spíš o výšku, respektive tlak vzduchu. Cca do FL300 palivo teče víceméně samospádem i bez pump, nad tuto výšku už to může být problém a pak může ke zhasnutí motoru skutečně dojít (u poruch, kdy pumpy přestanou z nějakého důvodu jít, na to upozorňuje např. i QRH k B737).
 

Wilco b735/734   28. 8. 2010 / 09:26
Teflon_490   
Diky za upresneni.
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:06
Lejzy
Nemáš tam díru? http://www.youtube.com/watch?v=Ogw5-pwc9AE Bacha s tím crossfeedem
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 14:11
Spirit
jo jo pravda při poškození jedné z nádrží VYPNOUT CROSSFEEDa jinak seš na suchu a máš z toho velmi těžkej větroň..
 

Wilco b735/734   26. 8. 2010 / 18:32
cernoch
DObře díky všem hned ozkouším jak to pujde.
 

Wilco b735/734   27. 8. 2010 / 08:30
Medcin
To mu určitě nehrozí. Zcela jistě slepě nedůvěřuje přístrojům a každou půlhodinu manuálně propočítává čerpání.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ