FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ekonomika let.dopravy Jeden příspěvek | Celý strom
Ekonomika let.dopravy   1. 9. 2010 / 10:52
Rychlokvaška
To že někde Ryanair otevře linku je jen výjimečně dáno tím, že by mu to přišlo jako výhodné spojení, po kterém každý touží, protože by tam stejně jezdil, jen nemá jak, nebo ne tak pohodlně.

Lowcosty tohohle typu od určité velikosti a množství linek prostě potřebují nějakým způsobem absorbovat růst firmy jako takové. Pokud lowcost neroste, ztrácí a postupně zaniká. Zní to možná divně, ale celý ten model je založený na neustálém rozšiřování.

A tak jak Ryanair nakupuje letadla, nabírá lidi, otvírá základny a získává ze velmi výhodných podmínek možnost někam létat, tak prostě musí otvírat tyhle zdánlivě nesmyslné linky, protože je to prostě levnější, než aby letadla, lidi, sloty, apod. ležely ladem a nebo přišel o pobídky, díky tomu, že někde dělá provoz. A pak to chvíli nabízí jako lety mezi velkými městy (a zamlčí nutnost drobně "docestovat") a až to vyzkouší kritická masa lidí a vyprší pobídky, tak to zavřou a jdou jinam.

Ryanair už navíc hodně dlouho vydělává spíš na všem ostatním, než na letence jako takové.

Je to možná trochu smutné, ale tak to chodí. A taky proto máme to co máme. Cestuje kdekdo všude možně, ale tak trochu potom zůstává všem okolo divná chuť v ústech.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ