|  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:21 | |
|  | Vypadá to akoby mal nejaký iný motor podľa kapotáže. Viete niekto o čo ide? |
| |
|
 |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:26 | |
|  | Patrně nejzajímavější je však přestavba letounu Zlín Z-126 Trenér II imatrikulace OH-TZA (výrobní číslo 847), který byl vyroben v roce 1955 jako standardní typ Z-126 s invertním řadovým čtyřválcem Walter Minor 4-III o výkonu 77 kW (105 koní). V roce 1961 byl exportován do Finska, kde létal s imatrikulací OH-TZA. Později byl instalován plochý motor a kapota motoru, převzaté ze staršího letounu Cessna. Nově vzniklá modifikace byla zařazena do kategorie "Experimental |
| |
|
 |  |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:55 | |
|  | Takže teď je to Cessnér.  |
| |
|
 |  |  |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 23:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 2. 9. 2010 / 09:10 | |
|  | To už je skoro jako Čestmír. Létající Čestmír ... |
| |
|
 |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:27 | |
|  | Našiel som to:
Patrně nejzajímavější je však přestavba letounu Zlín Z-126 Trenér II imatrikulace OH-TZA (výrobní číslo 847), který byl vyroben v roce 1955 jako standardní typ Z-126 s invertním řadovým čtyřválcem Walter Minor 4-III o výkonu 77 kW (105 koní). V roce 1961 byl exportován do Finska, kde létal s imatrikulací OH-TZA. Později byl do druke "stopětky" instalován plochý motor a kapoty motoru, převzaté ze staršího letounu Cessna. Nově vzniklá modifikace byla zařazena do kategorie "Experimental
|
| |
|
 |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:30 | |
|  | to vypadá jako by měl lycoming |
| |
|
 |  |  |  | Zaujímavý Trener - Experimental 1. 9. 2010 / 22:32 | |
|  | | |
|
|