|  |  | Problém - letiště XPL 2. 9. 2010 / 12:22 | |
|  | Od tý doby co jsem si stáhnul betu letišť od Artooa tak se mi na nich nezobrazujou objekty, to si budu muset v OE nebo WEDU všechny letiště "postavit" znovu? |
| |
|
 |  |  | Problém - letiště XPL 2. 9. 2010 / 12:33 | |
|  | Zkus je dat abecedne pred Artooovy scenerky. |
| |
|
 |  |  |  | Problém - letiště XPL 2. 9. 2010 / 12:54 | |
|  | jooo máš pravdu jsem debil zapoměljsem tam přidat "airport_" už to jede  |
| |
|
 |  |  | Letiště XPL - no problem 2. 9. 2010 / 12:57 | |
|  | Já mám letiště od Ondry Zimy a k nim přidávám další letiště SLZ plochy, komplet bych rád měl do konce září.
Rozsekal jsem zatím ty letiště do scenérek začínajících ve vzoru "APT-LKKO-Kolin", co letiště to scenérka, u těch Ondrových jsem ještě přidal vždy aspoň jednu stojánku, kvůli IVAO. Frekvence jsem nakonec na radu kluků ponechal na TWR, onen nechtěný IVAO efekt se mi už stejně nepovedlo vyvolat. Importoval jsem to to přes WED 1.1 a ten WED soubor tam nechávám. Budovy tam nejsou, ale dají se snadno přidat do OBJECTS adresáře a umístit ve WEDu 1.1 (Pozor na Overlay Editor - ten to přepíše!!).
Šlo by použít objekty OpenSceneryX ale tomu jsem se úmyslně vyhnul - bude lepší kdyžtak udělat "obecný hangár" a "obecná věž" do R2Library - ať je to pod naší kontrolou.
Můj úmysl je postupně doplňovat do těch letiště objekty (ať už převodem a umístěním nebo tvořit nové) a s POVOLENÍM PUVODNÍCH AUTORU to doplňovat. Jinak u SLZ občas doplňuju zrovna hangár (sklad) z R2LIBRARY, není to fotorealistické, ale lepší než flek na zemi.
Můžem to udělat tak, že už stávající stav někam šoupnu. Kdo mi pošle letiště doplněné o objekty (a odzkoušené včetně "runways follow terrain"), tak to nahradím pod stejným názvem (a původní pro jistotu schovám jako historii). Jenom zapřísahám Vás vždycky SE SVOLENÍM PUVODNÍCH AUTORU OBJEKTU. Jestli něco nemůžeme potřebovat, tak spory s autory FS scenérek.
Tak si řekněte jestli to mám někam dát. Zatím bych to dal někam, kde můžu snadno měnit obsah. Pak, až to bude všechno, to můžeme dát sem, na Artoo nebo zrovna na XPLANE.ORG.
|
| |
|
 |  |  |  | Letiště XPL - no problem 2. 9. 2010 / 13:07 | |
|  | Jo to je bohulibá činnost ale s tim konvertováním a přidáváním objetů se poraď s Artooem on to nevidí rád jinak to určitě někam upni  |
| |
|
 |  |  |  |  | Letiště XPL - no problem 2. 9. 2010 / 13:21 | |
|  | Pro čisté XPL máme co vím dvě a půl "native XPL" letiště - Medlánky a Mladou Boleslav. Ta půlka je za Jindřichův Hradec, což je letiště dělané pro FS a přímo autorem upravené pro XPL. Zbytek si každý syslí doma na vlastní pěst s pomocí konvertoru.
To co má na mysli Artoo jsou problémy s některými objekty, které mají neštastně umístěný záměrný bod anebo jsou složeny z více podobjektů. Pokud mají zaměření na různá místa a XPL je nastaven v "runways follow terrain" tak je budova nespasovatelná. Proto jsem psal o odzkoušení v tomto režimu.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Letiště XPL - no problem 2. 9. 2010 / 15:24 | |
|  | Medlánky jsou konvert ale dělanej bumperem (autorem) a stejně je dělanej i chorěšov (taky bumperem) takže jediná xpl native je jen LKMB |
| |
|
|