|  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 09:50 | |
|  | Pár záberov z chystaného projektu
"It will have it all, FMC, full plugin driven systems, and the most accurate flightmodel ever made for any heavy in X-Plane. The answer to the question most of you probably are thinking of right now ...
ETA is Christmas 2011"
http://forums.x-plane.org/index.php?showtopic=47146&st=0
|
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:03 | |
|  | No sebevědomí soudruhům teda rozhodně nechybí. Ale vypadá to pěkně. |
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:11 | |
|  | Akorát nechápu, když je letovej model XPL tolik úžasnej, proč ho musej všichni developeři tak znásilňovat ...  |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:18 | |
|  | Pochopíš, až začneš dělat tu 142  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:19 | |
|  | No to sme klidní ... |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:24 | |
|  | Možno to závisí od precíznosti pri modelovaní? Ani reálna replika by asi nelietala bohvieako keby si capol krídla rovnaké síce tvarom no nie profilom, o systémoch a motoroch nehovoriac Systémy asi nebude dokonale simulovať žiaden simulátor v defaulte  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:25 | |
|  | Tak ty systémy jsem nemyslel, to bych ještě celkem pochopil, jde mi hlavně o tu fyziku ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:32 | |
|  | Tys na tu 142 ještě ani nehráb viď?
Ono se nejedná o znasilnovani, ale o podstrkovani co nejlepsich informaci. Vyrobeni profilu a jejich rozlozni po kridlech, nastaveni motoru (coz muze bejt problem a nekteri, treba classic jet sims, si ty svoje motory reseji pluginem).
A Karci, s preciznosti modelovani to fakt nema nic spolecnyho. S tim souvisi maximálně počet lidí přeběhnuvších následně od FSX  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:34 | |
|  | Ja som práve myslel tú precíznosť pri modelovaní toho virtuálneho modelu, na základe ktorého sa ráta letový model Čiže to čo si napísal ty, len laicky povedané  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:36 | |
|  | Vinen ve všech bodech obžaloby ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:46 | |
|  | Mě spíš zajímalo chování modelu, za předpokladu, že vývojáři mají k dispozici 100% přesné podklady nebo něco tomu tak blízkýho jak je možné (pokud taková situace může nastat). Jinak teda to co občas říkají vývojáři, je že se s tím modelem museli trochu prát, např. Felis u An-24 nebo tady v tom odkazu od Karciho soudruzi tvrdí že chování při startu u velkejch autobusů v XPL je dost nerealistický, dobře to je taková drobnost. Neni samozřejmě jasný, jestli je to tím, že nemají k dispozici dostatečně přesnou geometrii nebo nedokonalostmi letového modelu.
Co se týče motorů - tušíte někdo, jak je to dělané - jestli tam je pouze vektor tahu nebo se simuluje i nějaký proudění, popř. teplotní dynamika vystupujících plynů (teď sem asi trochu naivní ... ) Hovořím samozřejmě z pozice člověka o tvorbě modelů do simulátorů ví kulový ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:03 | |
|  | O proudovejch nevim nic, u vrtuli se bere v potaz i ofukovani toho zbytku stroje, pokud je mu vystaven...
No, kdyby meli fakt presny informace a rozumeli tomu, tak jsem nekde cetl ze ty vykony odpovidaji na +- 3%. Cirrus si na tom udajne zkousel ten svuj Jet s motorem na zadech...
Ale tech kdyby je moc. Vetsinou tvurce tyhle veci nema. Maximalne zjisti, jaky profil je pouzit, ale zase nema to co k nemu potrebuje - t.j. polary pro urcite Re. Nastesti existujou programky ktery to umej "ofukovat" a pomuzou vypocitat zhruba pro jaky Re, ale furt to neni ono, ikdyz se dostanes celkem blizko.
Kdyz ma autor stesti, muze si dany stroj vyzkouset a porovnavat reakce. Pokusy typu "co se stane, kdyz letim 160 a naplno dotahnu?" nebyly v době vývoje polár výjimkou.
Kromě chování ve vývrtce, které je ale velmi podobné ostatním letadlům v X-Plane, jsem teď spokojen...
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:06 | |
|  | "Kdyz ma autor stesti, muze si dany stroj vyzkouset a porovnavat reakce. Pokusy typu "co se stane, kdyz letim 160 a naplno dotahnu?" nebyly v době vývoje polár výjimkou."
- no to už se nápadně blíží těm tabulkám ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:08 | |
|  | Aby s narůstající popularitou X-Plane nerostl taky počet nehod z blbosti...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:45 | |
|  | Ty děláš něco do X-Plane? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 16:48 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:41 | |
|  | No to zas ne. To bylo pote, co jsem konecne pochopil, ze s jednou polarou pro jedno Re spravnou padovku a max. Gcka pri Va proste nedosahnu.
Pak jsem jen zkousel, jestli to ten X-Plane prepocitava spravne. Zajimalo me tehdy hlavne na kolika G se to utrhne a jaky uhel s obzorem to pri tom bude svirat, utrhne-li se rovne nebo spadne po kridle a tak...
A jak rikam, jsem ted spokojen, az na vyvrtky. Ale ty jsou divny u vsech stroju, takze to asi nebud nijak resit... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:48 | |
|  | Né, tak jasně, já mam furt na všechno blbý kecy, dyť mě znáš ... 
Chápu, že analyticky se všechno vyřešit nedá, občas je prostě třeba dát prostor přirozenému výběru ... Nakonec i ty turbíny pro Dreamlinera se šlechtily pomocí genetických algoritmů ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:29 | |
|  | No přitom třeba Condor točí vejvrtky podle mě docela dobře ... XPL sem nezkoušel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:11 | |
|  | "O proudovejch nevim nic, u vrtuli se bere v potaz i ofukovani toho zbytku stroje, pokud je mu vystaven..."
No co týče zatáčení z důvodů ofukování směrovky vrtulovým vírem u jednomotoráků, tak mi přijde při startu oproti reálu dost malej ... ale možná mam zase někde něco blbě nastavený ...
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:18 | |
|  | "No, kdyby meli fakt presny informace a rozumeli tomu, tak jsem nekde cetl ze ty vykony odpovidaji na +- 3%. Cirrus si na tom udajne zkousel ten svuj Jet s motorem na zadech..."
aha, takže to bude asi jako, setavit atomovku neni úplně nemožný, akorát potřebujeme někde sehnat ten weapons-grade uran 235 ...  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:33 | |
|  | Ne tak já nechci kafrat do věcí, který sem si nenastudoval (což asi budu muset udělat teda), ale já sem si tak naivně představoval, že se tam normálně simulje obtékání tělesa, takže když to letadlo má správnej tvar (včetně profilu), tak to ve spektru nějakejch rozumnejch rychlostí do nějaké míry reflektuje chování v realitě ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:48 | |
|  | Aha, díky, už se začínám dostávat do reality ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:48 | |
|  | Od te doby uz jsem se posunul z roviny tvurce-teoretik do praxe a muzu potvrdit, ze je to presne tak jak jsem napsal...
Ani pro Z-50M nebyla stranda udelat kridlo a to je hodne jednoduchy. Do 737 bych se asi nepoustel... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:57 | |
|  | No, jak se praví v jednom z Murphyho zákonů: Všechno je ve skutečnosti složitější než to vypadá.
Fakt je, že každej řada těch letadel i v XPL působí trochu jako z papíru, třeba ta default Cessna je taková divná ... takže to asi udělat pořádně nebude prdel. Ale muj Husky lítá pěkně ... No, jsem zvědav, co nám předvedou soudruzi z Carenada. Sakra už je 3. září a furt nic, to čekání je hrozný ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:00 | |
|  | Ono, každej si hřeje svojí polívčičku a to jak to občas prezentuje Austin, plácnete tam éro a ono skvěle lítá bude mít asi určité skulinky, to ovšem nic nemění na faktu, že oproti nějakejm zasranejm tabulkám to je naprosto jinej level ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Letový model ve Flight gearu 3. 9. 2010 / 11:05 | |
|  | Mimochodem, nevíte někdo, jak se to modeluje ve Flight gearu? Taky se chluběj tím, že maj skvělej letovej model, někde sem na to koukal, ale měli tam tak nějak složitě popsaný asi 3 různý letový modely a já zrovna neměl čas se v tom hrabat, ale připadalo mi to, že se snaží prostě zakrýt fakt, že taky koukaj do tabulek ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Letový model ve Flight gearu 3. 9. 2010 / 11:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Letový model ve Flight gearu 3. 9. 2010 / 11:26 | |
|  | Jo, to je to o čem sem mluvil, ale díky za snahu ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:55 | |
|  | Zrovna s tím křídlem chtějí dělat třeba toto : "With regard to the flightmodel, we will use plugins in areas where X-Planes model is not capable of giving the results we want. One good example is the flap model in XP which is very primitive. All flap settings will now have the exact Cl/Cd and Cm as in real." |
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 10:22 | |
|  | Podle spousty lidí je pořádná 737ka důvod proč nepřejdou na XPL, tak to sem zvědavej ...  |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:07 | |
|  | Nooooo, pokud to bude vypadat a lítat a chovat se tak, jak to vypadá na těch screenech, tak asi začnu šetřit Ukápla mi slina  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:09 | |
|  | No jo, oni tam píšou, že to bude hodně záviset na těch feauturách, co bude umět XPL 10. A co sem tak čet na fórech, tak např. pár věcí, který slibovali v XPL 9 tam nakonec nedali z důvodů přilišné výpočetní náročnosti. Takže to sme klidní ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:16 | |
|  | Aha, tak nic, můžu si aspoň koupit nanuk  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:21 | |
|  | Nebo DVDčko s Trpaslíkem... Ty za 50 korun se pořád ještě dají sehnat ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:31 | |
|  | Jak chceš, ale pak se nediv, že nebudeš mít žádný kamarády a že si nikdy nezapícháš ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:51 | |
|  | Já televizi nepíchám   
PS: právě jsem se na FB dozvěděl, že umřu předčasně, protože jsem abstinent, tak co    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:55 | |
|  | Jo tak ty seš eště abstinent? To by mě zajímalo, co děláš večer na letišti ... ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:03 | |
|  | mmm... nic, večer jsem se na letišti vyskytl naposledny hooodně dávno, jinak využívám řidičáku a dělám opilecký rozvoz  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:12 | |
|  | No i takové soudruhy potřebujeme, to je pravda ... Bože, když si vzpomenu, jak sme se v létě '95 pravidelně z hospody na Felbabce vraceli Tranzitem totálně nakalený na Hořovický letiště po tý úzký okrsce ve tři ráno, tak i moje pokusy chytit se ve 100 metrech na okruhu v termice a následně poměrně divoký návrat na letiště proti tomu byl hadr ...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:15 | |
|  | No, pravda, ta okreska nic moc, ale pod plastikem noci, v lese, zatizen ohnivou vodou... Bud rad, ze ste se neprobudili v prostoru ;o))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:22 | |
|  | 
No popravdě, jsem rád, že se nestalo mnoho věcí ... |
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 11:29 | |
|  | jůůů, to EHSI vypadá naprosto luxusně nepřehledně i tak ale pěkná práce... to bude pro xlane 9 nebo 10? |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 12:30 | |
|  | po prečítaní príspevkov z Xplane fóra, zistíš, že takéto zobrazenie sa očakáva od 10ky, ale zatial obrázky sú ručne dokresľované a týka sa to hlavne nočného ocvetlenia v kokpite a funkcie systémov, ktoré dnes ešte nie sú v Xplane zavedené atd... |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 17:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 17:49 | |
|  | Jestli dobře čtu, tak "dokreslovaný" by měl být jen ten noční obrázek... ostatní (kromě toho kvadrantu, který je render) jsou "in sim preview" a není důvod jim nevěřit... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 18:13 | |
|  | Ved uvidime co je realita a co su PR sracky, ked to vyjde 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 18:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 18:58 | |
|  | V tom pripade b) je spravne  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 19:08 | |
|  | Tak nějak. Když si vzpomenu, jak jsem před vánocemi šrotil SAAB 340, o kterém jsem nic nevěděl kromě toho, že "It'll be ready by no later than Christmas Eve.".
Není doteď.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 20:52 | |
|  | A dost možná nelhali, poměrně takticky zapomněli zmínit konkrétní rok... 
PMDG NGX má taky vyjít v létě 2010, hoši na to maj už jen dva tři týdny a zatím žádný obrázek nic... Všichni jsou stejní...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 3. 9. 2010 / 22:42 | |
|  | O CRJ-200 od Javieara Rollona nebo jak menuje ani nemluvě ...
A kde sou s tim Mooneyem kurva, je třetího a kulový ... |
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 10:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 11:12 | |
|  | Kůůůrec! Tomu říkám argument pro přesun k X-Plane! Teď už to vypadá celkem jasně  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 13:56 | |
|  | Jo. Až na to logo GIZMO vpravo dole. |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 18:21 | |
|  | Špatný, špatný to je, nerealistický, na beranech mají checklisty podle starých postupů, které už se už pět - šest let nepoužívají  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 19:48 | |
|  | To je divný - přitom jeden z autorů má lítat s Classicem u Lufthansy...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 6. 12. 2011 / 19:00 | |
|  | Já to myslel s nadhledem, pořád jsou firmy, které létají podle starých postupů a některé, třeba ten Sunwing, pro který zrovna lítám, používaj nějaký svoje vymyšlený Staro737-Novo737-A310-B727 postupy, vznikalo to, jako když pejsek s kočičkou vařili dort, každej si tam šoupl něco z toho, co lítal dřív  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 6. 12. 2011 / 19:10 | |
|  | Jo tak bacha na jednu věc - a teď jsem si toho všimnul i na těch videích - Lufthansa má na overhead panelu otočený spínače, ON má dozadu, OFF dopředu !!!! Všechny ostatní 737 na světě to mají opačně. A tedy tenhle simulátor má ON dozadu! Třeba ale existuje jako option možnost prohodit to tak, jak to mají všichni ostatní.
Důvod je ten, že americká filozofie je, že poloha ON je buď dopředu nebo nahoru. Tzn. i na overhead panelu je ON dopředu
Evropská filozofie naopak je, že ON je vždycky nahoru, a na overhead panel se dívá tak, jako by byl zadním koncem nahoře, respektive tak, že se zachová smysl zapínání (zjednodušeně - spínače dole mají ON dopředu, na palubní desce nahoru, na stropě nahoru/dozadu)
Lufthansa si už v dávných dobách (min na 727) otočila u Boeingů smysl zapínání, aby to bylo v souladu s evropským přístupem.
V československu se z jednoho na druhé přešlo mezi L-410A, resp. M, a UVP. Takže áčka a m-ka mají ON dopředu, UVPčka dozadu.
Osobně jsem si to pěkně protrpěl, L-200 měla zapnuto dopředu, L-410UVP dozadu, B-737 dopředu, ATR dozadu, a pak zase B737... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 7. 12. 2011 / 07:59 | |
|  | No, jak Tě tak čtu.... Zlatý programování....  |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 2. 12. 2011 / 22:12 | |
|  | A v SWckach to mas vymeneny?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 6. 12. 2011 / 18:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 6. 12. 2011 / 08:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 11. 3. 2013 / 09:30 | |
|  | | |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 25. 3. 2013 / 12:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic 25. 3. 2013 / 19:32 | |
|  | A jak to bude s tim ETA Christmas 2011? |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic 9. 4. 2013 / 08:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | X-plane: IXEG 737-300 Autopilot Operations - Part 1 5. 4. 2013 / 10:38 | |
|  | | |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 31. 5. 2013 / 17:15 | |
|  | Jan Vogel, který je technickým poradcem tohohle projektu (anžto býval kapitánem 737-300) s náma udělal celkem zajímavý rozhovor.
http://xplane.cz/2013/05/31/zpet-ke-korenum/
Co byl ale rád vypíchnul je jeho srovnání 737 a 320, na kterou byl "odejit":
Existuje jen málo pilotů 737 kteří by se těšili do Airbusu. Klasická 737 je výsledkem spousty let vývoje stavby letadel berouce v úvahu všechny poznatky od doby bratří Wrightů. Je jednoduchá a nezáludná v letu, velmi spolehlivá a vždycky víš co letadlo právě dělá. To co potřebuješ, když se dostaneš do problémů. Téměř nikdy nedostáváš chybová hlášení a těch pár počítačů, co jsou na palubě, jsou velmi spolehlivé jak po stránce hardware tak i software. B737 je taky velice nezáludná v silném a proměnlivém větru, její přístroje se dobře interpretují a její ovládací prvky umožňují řídit letadlo velmi přesně.
Podle mého názoru nic z výše uvedeného neplatí pro rodinu typů A320 i když existuje mnoho pilotů, kteří s tímto typem rádi létají. Faktem ale je, že z 99% jsou to piloti, kteří před tím nelétali nic jiného než Airbus. Je nicméně pravdou, že A320 má několik výhod oproti 737 – jmenovitě efektivní spotřebu a lepší možnosti při letu za snížené viditelnosti.
Nikdy se neptaji pilotů, když pořizují letadla… |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 31. 5. 2013 / 19:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 31. 5. 2013 / 23:44 | |
|  | ....no tak klobuk dole, ked sa to dotiahne takto dokonale....
velmi pekne.
m. |
| |
|
 |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 1. 6. 2013 / 08:41 | |
|  | Jo, to je pravda, Boeing proti Airbusu tiše mlčí....
Jinak já osobně dospěl do stavu, že když mi někdo nabídne za solidních podmínek lítat A320, budu se rozmýšlet asi tři pikosekundy, protože dopravní lítání už mi je někde a chci se naplno věnovat hlavně malému létání. A jestli si na to budu vydělávat na 737, 320 nebo XYZ mi je už úplně jedno.
To jsem dopad. Já, takový 737mičkový srdcař. Že by vyhoření následkem tvrdého kapitalismu v letecké dopravě?
Jednou budu mít svojí školu, a motorový výcvik bude probíhat:
- elementárka Piper SuperCub
- pokračovák řada Z-26
- "operační výcvik" T-6
Akrobačka, skupiny, přesné létání, displaye, všechno na ostruhových letadlech....
A hrdě budu na titulní stránce hlásit, že dopravní piloty neškolíme! |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 1. 6. 2013 / 10:14 | |
|  | Nebudou se k tobě na lítání vybírat piloti z Aerojobu, že ne? 
Jo a nekličkoval jsi nám náhodou spolu s paní včera v HK mezi padákama? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 1. 6. 2013 / 17:54 | |
|  | Ne. Vyčkávali jsme kvůli nim severně letiště |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 1. 6. 2013 / 11:56 | |
|  | ...fuj a hamba!!!! )) Kámoš je rád, že se po krátkém extempore u A320 u HCA stihl vrátit na levou židli ATR....Pamatuj, že Airbus je pro strojníky, vše ostatní je pro pajloty!Vždyť by ti ten plejstejšn úplně zkazil pilotní návyky........představ si že každý manévr by ti hlídali 3 počítače......mě to přijde pro chlapa lítajícího akrobačku úplně degradující!!!!To je jak kdyby kuchaři při vaření furt koukala tchýně přes rameno a kecala mu do toho..... )))) Vezmi svá slova zpátky!!!! )) Jo, kdyby ti nabídli Concorda, poslal bych ti gratulaci!!!! |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane 737 Classic - (zajímavé srovnání B737 a A320 - mimo jiné) 1. 6. 2013 / 14:58 | |
|  | Já ti dám vyhoření!!! Koukej ty lumpe bláznivá, honem rychle dodoutnat a hod novou jiskru, sokolíku.  |
| |
|
 |  |  | X-plane 737 Classic 20. 11. 2013 / 13:11 | |
|  | | |
|
|