|   |   |  | L-39C Breitling 2010 fleet repaint   7. 9. 2010 / 17:50 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | L-39C Breitling 2010 fleet repaint   7. 9. 2010 / 18:33 |  |  
  |    |  | Vypadají perfektně díky!!! |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C Breitling 2010 fleet repaint   7. 9. 2010 / 21:21 |  |  
  |    |  To je stejně mazec, v Neděli jsem je poprvé viděl na CIAFu a dneska už s nima lítám na PC! 
Díky Vám, jste šikulové!   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C Breitling 2010 fleet repaint   7. 9. 2010 / 21:36 |  |  
  |    |  Díky za chválíka...  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 21:55 |  |  
  |    |  | Vzhledem k tomu,že zatím (doufám) není verze "ZA",tak smaskáčem ještě počkám a rozhoduju se mezi těmito 4ma. Samozřejmě jich mám v plánu mnohem víc ale všechno postupně. Pro který z těhle čtyř by jste hlasovali? Díky za pomoc při rozhodování. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 21:57 |  |  
  |    |  3    |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:01 |  |  
  |    |  Já hlasuju pro 1 a 4   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:13 |  |  
  |    |  | Ale kromě Véčka to je 139 a nebo MSka.... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 14:57 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:23 |  |  
  |    |  Mě se líbí 2   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:29 |  |  
  |    |  Ta dvojka je myslím L-39V, ale rozdíl s Céčkem bude asi minimální, ne? 
Já hlasuju pro 2. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:40 |  |  
  |    |  no jestli je mezi nějakýma verzema albíku pořádnej rozdíl, tak je to mezi V a ostatníma verzema   je to jenom jednosic, nemá závěsníky a má jiný uspořádání kokpitu. například |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 23:12 |  |  
  |    |  Aha, tak to jsem zase jednou myslel.   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 13:25 |  |  
  |    |  taky dvojka, neni co řešit   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:23 |  |  
  |    |  1 
 
PS: jsi borec   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:24 |  |  
  |    |  nepodlejzej   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:29 |  |  
  |    |  bla bla bla   Stejně s tím ani nemám čas lítat, ikdyž je to éro krásné. Mě se jen líbí, s jakým elánem k paintování Kendy přistupuje   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:39 |  |  
  |    |  Prostě stále pro všechny jako při prvním repaintu...jinak to ani nemuže být. Netěšilo by mě to kdybych něco udělal a nechal to jen u sebe v PC. Jinak Ivošu,děkuju za poklonu...od tebe ji beru dvojnásob.   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:40 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:45 |  |  
  |    |  Tak zatím to jednoznačně vypadá na 2ku. Zítra uzavřu hlasování a do neděle bude ke stažení. Tak ještě hlasujte. Mě se teda líbí 1ka ale rozhodne většina. 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:46 |  |  
  |    |  hlasujem za 1 az 4   to aby si sa nenudil   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:50 |  |  
  |    |    no Peter...v plánu je jich celkom 15 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 22:54 |  |  
  |    |  ...niekto tu chce asi dostat bobrika za usilovnost...   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 23:00 |  |  
  |    |  To sa tu dostáva???    |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 23:05 |  |  
  |    |  dostanes pochvalu pred nastupenou jednotkou   a mozno ze aj moznost fotky pred cestnym praporom  ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   7. 9. 2010 / 23:20 |  |  
  |    |  Naposledy som dostal pochvalu na vojně...na buzerplace pred celou jednotkou ked mi našli manželku na marodke v izbe pre pacientou. Tenkrát som dostal pochvalu na celých 14dní ostrých vo vezení.   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 09:48 |  |  
  |    |  Tu Ti dajú tak akurát po papuli...  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 10:36 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 06:54 |  |  
  |    |  Takže 1 až 15!   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 00:30 |  |  
  |    |  Chtěl bych touto cestou poděkovat steffanovi který mě upozornil na velkou chybu které jsem si nevšiml až do ted. Jediný který adpovídá typu C je pouze obrázek č.2 a to ještě ne zcela uplně. Ostatní jsou L-139 a L-59 atd. Takže je víceméně rozhodnuto na kterém se začne pracovat.   Omlouvám se za svou nepozornost a neznalost. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 01:35 |  |  
  |    |  | Ono upřímně by jsi mohl udělat 1 jelikož ta teď putuje z LKVO do USA a tvarově to byla normální 39tka až na to že to mělo Garreťáckej motor a jinou avioniku.Jinak tvary byli zachovány.59 už měla jinou kabinu delší okrajovky apod... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 08:02 |  |  
  |    |  A neni to jedno? Hlavně, že to léce!       |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 08:11 |  |  
  |    |  | Myslíš tam co slunéčko svítí? A jak je to s tym šoférem? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 09:51 |  |  
  |    |  bude on vědět kde to jee?        |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 09:53 |  |  
  |    |  No přece tam, kde je úplně všechno! V historii fóra, popř. pro neschopné hledače na googlu     |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 09:59 |  |  
  |    |  A jak je to s téma vstupenkama do teho éroplána, kam sa to strká? A to střílíte jen tak círka nebo je to přesně? A to je to nadzvukové s tím šikmým zobákem???        |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 10:08 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 10:37 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 11:04 |  |  
  |    |  1   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 14:50 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   8. 9. 2010 / 15:04 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 12:40 |  |  
  |    |  Tak podle screenů odsud vidím, že ses nakonec pustil do čísla 2 - tedy L-39, která nyní stojí v muzeu ve Vyškově. Nezapomeň ale, že to byl model, sloužící k vlekání cvičných cílů KT-04, a má v kokpitu místo zaměřovače ovladač vlekače: 
 
http://www.lhs-vyskov.cz/fotogal/air/let27.jpg |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 13:35 |  |  
  |    |  Jenže to na repaintu nezmeníš   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 13:46 |  |  
  |    |  No jo, to já jen tak škádlím ;D 
 
Mimochodem nevíte někdo, v jaké vzdálenosti od vlečné se vlekal ten cvičný terč - resp. jak dlouhé bylo to lano? Nestávalo se, že střely nezasáhly nejen terč, ale i samotné vlekací letadlo? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 15:09 |  |  
  |    |  | Tak si nakonec odpovím sám. Podle wiki verze L-39V používala pro vlečení lano dlouhé 1700 metrů. Celkem bylo vyrobeno 8 letadel ve verzi V plus jeden prototyp. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 20:06 |  |  
  |    |  | A z těch 8 zůstali 4..a kdyby tu byl někdo kdo by věděl jaké jsou to čísla..byl bych vděčen za tuto info. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 21:22 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 21:31 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   10. 9. 2010 / 22:19 |  |  
  |    |  Dobrý večer, 
 možná bude fanoušky L-39 zajímat, že jedna z těch vlečných (asi jedna z těch co jsou ve Kbelích - přesně to fakt nevím, už je to dlouho) sloužila jako učební pomůcka v SOU Aero Vodochody od roku 1977 minimálně do roku 1980. Byl jsem jeden z těch, kteří si na ní odbyli své první krůčky v profesi leteckého mechanika. 
 
Ve stejném zbarvení létalo v Aeru předváděcí "Céčko", kterému jsme přezdívali "Kredenc", proč to nevím - snad kvůli zbarvení. Vím, že proti standardním L-39C bylo poněkud odlehčené a "vytuněné". V čem ale ty úpravy spočívaly nevím. Možná se ozve i informovanější pamětník. 
 
Letu zdar 
 
Vladimír Steffan 
 
P.S. Všem autorům, jak modelu, tak repaintů srdečně děkuji. Je to přece jen "éro mého života". Díky. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | L-39C ANKETA   11. 9. 2010 / 08:16 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
  |