|  |  | Scenerie LKPR 17. 11. 2004 / 21:45 | |
|  | Tak nevim, jestli ta nepresna silnice je zpusobena spatnou nadrazenosti mesh a scenerie nebo je to nepresnost autora???? |
|
| |
|
 |  |  | Re: Scenerie LKPR 17. 11. 2004 / 21:49 | |
|  | Jestli tohle povazujes za nepresnost, tak potes pambuh, zajimalo by mne jake jsou tvoje pozadavky na presnost
Tohle samozrejme z zadnou nadrazenosti nema nic spolecnyho, jen se to proste s beznyma prostredkama presneji trefit neda - od realne polohy ustreluje jak kizovatka s LKPR tak ortofoto podklad a myslim ze vsichni jsou radi ze jen o tehle par metru.
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Scenerie LKPR 17. 11. 2004 / 21:53 | |
|  | V zadnem pripade jsem se nechtel nikoho dotknout, mel jsem obavu,ze jsem neco zadal spatne )) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Scenerie LKPR 18. 11. 2004 / 08:07 | |
|  | Při práci v Groundu se mi to podařilo odstranit změnou pořadí objektů. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Scenerie LKPR 18. 11. 2004 / 08:31 | |
|  | To je michani hrusek s jablky.
Pokud ortofoto i silnici kreslime v Groundu ( tj jsou to VPT polygony nebo VPT lines ), tak samozrejme zamena vrstev pomuze.
Tady jde ale o krizeni SCASM scenerie a landclasove ortofoto. Tam ma prioritu SCASM vzdy a vsude.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Scenerie LKPR 18. 11. 2004 / 11:28 | |
|  | Tak to jsme si nerozuměli, já nemyslel to posunutí cesty, ale navazování křižovatek. To mi připadá rušivější. |
| |
|
|