|  |  | OT: AWACS 22. 9. 2010 / 08:33 | |
|  | Nezlobte se, že sem dávám link, ale poznámka
Na palubě stroje bude mít Česko od října svého prvního zástupce, majora Milana Vojáčka. Musí zvládnout velmi náročnou pilotáž včetně startu a přistání.
mě dostala. Přiznám se, že až do teď jsem netušil, že pilot musí umět s letadlem odstartovat a nedej Bože dokonce přistát... To si asi radši ten piloťák nikdy dělat nebudu... On v reálu nefunguje "Slew Mode"?
A ještě se mi líbilo tohle
Stroj vznikl úpravou prvního komerčně úspěšného proudového letadla pro transatlantické lety Boeingu 707 (nebylo to první proudové letadlo pro civilní lety nad oceánem). Ten je pro změnu modifikací letadla Boeing 367, kterému se přezdívalo Dash 80. I Dash 80 vznikl evolucí z...
Ty tři tečky jsem tam nedal já, tak končí odstavec )
Přesto, díky za každý článek s alespoň trochou letadel... ;o)
http://technet.idnes.cz/prozkoumejte-sledovaci-letoun-s-ufo-na-hrbete-uz-ma-i-ceskeho-pilota-1ge-/tec_reportaze.asp?c=A100919_163603_tec_reportaze_rja |
| |
|
 |  |  | OT: AWACS 22. 9. 2010 / 08:47 | |
|  | No jo, taky jsem si všiml, idnes se fakt vyznamenalo  |
| |
|
 |  |  | OT: AWACS 22. 9. 2010 / 08:51 | |
|  | Slew mode sice v reálu nefunguje, ale zase je výhoda, že ti v reálu nespadne FSka a taky je na prd to, že se neůžeě řídícímu vymluvit, že nemáš scenérku.  |
| |
|
 |  |  |  | OT: AWACS 22. 9. 2010 / 09:31 | |
|  | chtěl bych si dát časovou kompresi v reálu, to musí být zážitek |
| |
|
 |  |  | OT: AWACS 22. 9. 2010 / 11:17 | |
|  | ono v tom clanku tech perel bylo vic treba to, ze obsluhovana plocha je 312km2 .. a tak .) |
| |
|
|