FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 1. 11. 2024, svátek má Felix Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Reálné počasí 19.11. Jeden příspěvek | Celý strom
Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 18:52
Luboš
Tak co pánové, kdo z vás si dneska stáhnul reálné počasí a něco zkusil, třeba na LKPR? Našel se někdo s takovou odvahou?
A kromě toho, jak to vlastně řeší reální piloti v takových podmínkách? Ručně?
 

Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 18:58
Willy
No.... ja jsem "musel" sebrat vsechnu odvahu a "zkusit" si to, hehehe )) fakt teda ze to dnes bylo vyzivny, ty gusty nic moc, nastesti temer v ose 31.
 

Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:05
červeňák
Mno vzhledem k tomu že poctivě trenuju na pohár v navigaci tak lítám na "slušný počasí" ) počasí co je venku je škoda komentovat ... a vzhledem k tomu že jsi nespecifikoval jaké reálné piloty máš na mysli, můžu za sebe jako plachtaře říct jen to že je v tomhle počasí škoda opouštět hospodu Honza
 

Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:11
A.J.Scandall   
Hmmm, tdy zrovna jednoho co to zkusil máš. Ale počasí jsem si stahovat ani nemusel.Naopak nejradši bych dal CLEAR ALL WEATHER, kdyby to šlo. Já zas nejsem takovej hrdina.

Takovejhle vichr jsem ještě nezažil. Sice to bylo do čumáku (sedali jsme na 31), ale nad Bílou Horou byl docela slušnej střih větru. Po usazení se v ILS jsem si to vzal do teplejch, to je v takovýchhle případech podstatně lepší. Nepamatuju se, že bych kdy dřív musel na finále chvílema dávat plnej plyn. Je zajímavý, že až v takovýhle přídadech si člověk uvědomí zpoždění proudovýho motoru. Ty dvě sekundy, než se to ze zhruba 50%N1 roztočí, přijdou jako věčnost. Ještě kolem 400ft nad zemí byl vítr 50kts, pak už jsem ho nesledoval. Sedali jsme se čtykilem (klapky 30, dát 40 je v takovejch případech blbost), Vref+20 (cca 155kts), přesto jsem měl při podrovnání pocit. že stojíme. Asi bysme vyjeli i na pojížděcí P Ale samotný přistání už nebylo žádná trága.

Jinak horší to bylo jednou v zimě v šest ráno po návratu z nějaký hrozný noční linky, sněžilo, nizký mraky, blbá dohlednost, vítr sice "jen" 30kts, ale lehce z boku, boční složka byla přesně 10kts, což je limit na kontaminovanou dráhu, no to bylo o dost nepříjemnější. To jsem si na finále říkal, jestli neni lepší se takhle po ránu probouzet někde jako každej jinej normální chlap (tj. s nějakou fešandou anebo s opicí na krku)
 

Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:17
Luboš
Teda vždycky máš dobrý příspěvky, ale tohle je fakt dobrý.
Tak před Tebou teda smekám! Já to nezkusil ani na PC! Ale láká mně to...)
 

Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:21
A.J.Scandall   
No ale jak napsal červeňák, lepší je v tomhle bejt v hospodě. Kdybych nemusel, tak bych v tom radši nebyl.

to Willy: s atrošem to musela bejt prča, co?
 

Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:35
Willy
....a prca to fakt byla, rek bych pro me asi to nejhorsi co jsem zatim zazil, presne to co jsi uz psal, proste power-levery chodily temer v celym rozsahu a podobny to bylo i z vychylkami kormidel. A jinak vzit to do ruky je dobry asi ze dvou duvodu, jednak A/P na jatyrku si s tim moc nerozumi, kdyz mu bary od F/D litaj z jedny strany na druhou a potom taky neni od veci si na to pocasi chvili "zvykat" a ne odpojit A/P v minimech a rovnou dostat od kniplu nafackovano.

Je fakt, ze dnes to pocasi moc na litani nebylo, asi pro nikoho moc prijemny. Ale dopadlo to dobre, letadla jsou vcelku )
 

Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:25
Willy
Jo jo, dnes proste bylo vylozene "krasny" pocasi, a copak nejakou tu turbulencicku, jste taky meli? ) Tak si rikam, co na to paxove, na takovy adverse weather, jako, esi se treba nebojej, protoze.... bych se jim ani nedivil ))
 

Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:29
A.J.Scandall   
Holky říkaly, že se prej všichni báli, někteří cesťáci možná i pouštěli kaštany, a čekali děsnou ránu. Je zajímavý (to jsem vypozoroval), že čím je horší počasí, tím líp se dá přistát. O ATR se třeba říká, že nejlíp sedá v bočnim větru....

Doufám, že zejtra už bude líp, já radši sluníčkoidní počasí
 

Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 21:16
Luboš
Slyšel jsem, že v minulý týden se z důvodu, že se na LKPR nepřijímalo něco odvelelo na LKCS. Slyšel jsem večer kolem 20:00 asi tři poměrně velký mašiny jít dolů (bydlím v Budějicích, kousek odtud, co spadly ty dva Migy).
Je to pravda, nebo to je nějaká fáma?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 22:05
A.J.Scandall   
Nic o tom nevim. Faktem je, že by se sotva divertovalo na čistě vojenský letiště. Jako diverze se spíš používají LKTB, LKMT, LZIB, eventuelně EDDM a EDDC, dovedu si představit i LKPD. Ale Budějovice, to nevim...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 23:00
Krechi   
Letecké zpravodajství ze VZTLAKU z 13.11.

" Planá u Č. Budějovic - Na letecké základně bylo čtvrteční dopoledne úplně obyčejné. Až do 10.15. Řídící letového provozu Klára Anderlová a Milan Hadač totiž zachytili ve věži na vysílací frekvenci tísňové volání z lokality severně od Třeboně. "Dva mladí Poláci v civilním dvoumístném letounu Z526 potřebovali pomoci, protože se ocitli ve špatných meteorologických podmínkách," líčil včera událost zástupce velitele Ladislav Ondřich.
Ve vojenském prostoru mohou civilisté přistát jen v případě nouze na povolení velitele. "Ten byl zrovna pryč, zbylo to tedy na mne," usmívá se zástupce. "Zapnuli jsme lokátor, Klára s Milanem jim dávali pokyny k přistání, jenže oni nejsou vycvičeni na létání v mracích, takže se jim přistání povedlo až napodruhé, bylo přesně 10 hodin 44 minut," popsal Ondřich.
Dvojice zhruba třicetiletých Poláků letěla z Gdaňska za obchodem do Itálie, s plánovaným mezipřistáním v Linci. Počasí jim přálo celou cestu, ne tak v jižních Čechách. "Když přistáli, volali jsme pasovou službu a pak dostali na řídící věži silnou kávu, aby se uklidnili," dodal Ondřich.
Létání pak vyměnili za surfování na internetu, aby z meteorologických předpovědí zjistili, jaké jsou vyhlídky pro co nejrychlejší start zpět do Gdaňska. "
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   20. 11. 2004 / 00:04
Swordfish   
No na tom Ivau se teda dějou věci že už to píšou až na Vztlaku))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   20. 11. 2004 / 01:44
1002   
Jsem zmaten... co je tady ted real a co sim??? ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   20. 11. 2004 / 02:45
Krechi   
Budějky jsou real ...
 

Re: Reálné počasí 19.11.   19. 11. 2004 / 19:13
Pips   
Jojo, kolem 16:30 jsem sedal z letu z EGSS.Klasicke real world weather, vitr foukal dost, ale slo to v pohode ukocirovat ruco (PMDG 738).Jen mi to trosku blbe fouklo pred dosednutim a tak jsem byl trosku delsi, ale jinak dobry.
 

Re: Re: Reálné počasí 19.11.   20. 11. 2004 / 20:48
Zbyněk
Bohužel jsem včera neměl příležitost stáhnout reall weather.
Nemáte ho prosím někdo stáhnuté ve formátu pro GetWeather že byste mi ho poslali?
 

Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   21. 11. 2004 / 03:29
Tragédie v JRD
Pred nekolika dny tu probehl odkaz na web server, kde najdes archivy metaru ....
 

Re: Re: Re: Re: Reálné počasí 19.11.   21. 11. 2004 / 08:03
Willy
Mam jen tohle:

http://adds.aviationweather.gov/metars/index.php

Bohuzel archiv se tam uchovava jen 36h zpatky. Takze to tolik pretrasany pocasi z 19/11 tam uz dnes nenajdete. Za to dneska rano, kdyz jsem se podival z okna... tak je mi skoro az lito, ze mam dnes volno )
 

Re: Re: Reálné počasí 19.11.   21. 11. 2004 / 10:23
Jarda
Od té doby co mám PMDG 737 TNG,tak když si dám uložit let včetně počasí, tak při příštím načtení je počasí vždy CLEAR, teplota 13°C. S default letadlem se mi počasí uloží dobře, ale když si let načtu a změním letadlo za to od PMDG, tak je opět čisto ?????
Nevíte někdo co s tím. Díky.
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ