| | | Tiger Meet 2010 4. 10. 2010 / 12:31 | |
| | Dneska v 11 hod. vzlétla z LKPD čtveřice Gripenu na letošní Tiger Meet. Letoun ev.č. 9245 byl opatřen novými tygřími doplňky. Přikládám zatím jednu fotku z 211squadron.cz , co jsem nafotil sem hodim večer |
| |
|
| | | Tiger Meet 2010 4. 10. 2010 / 12:32 | |
| | povedené...líbí se mi víc jak ta předešlá |
| |
|
| | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 14:38 | |
| | | |
|
| | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:01 | |
| | K čemu je ten máslostroj na první fotce? |
| |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:07 | |
| | tím se čiwstí dráha a pojížděčky od nečistot, který by se mohly nasát do motoru |
| |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:18 | |
| | jj Honza to vystihl dobře, já jen doplním že to má na korbě motor M701 který byl a je používán v L-29 Delfín |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:20 | |
| | Hmm, mrkev v zimě, na co oni nepříjdou Dík. |
| |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:23 | |
| | Slyšel jsem i o W3S, která podobnym proudovym motorem prý tavila sníh na RWY, nevim co je na tom pravdy... |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 17:01 | |
| | Vejtra! Sokol je přeci W3A. I když, je to taky taková polská Vejtřaska... |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 15:37 | |
| | Taky nevím, ale připadá mi vhodnější sníh odklidit, než jej rozpustit na vodu a po zmrznutí mít z RWY kluziště. |
| |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 17:05 | |
| | no, řekl bych, že to docela i tu vodu vysuší |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 17:08 | |
| | Čoveče.... to není W3S!!!DDD
Ale V3S jako Vojenský tříosý specíál DDD
|
| |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 19:15 | |
| | To newíš, že je dneska moderní dáwat místo jednoduchého "v" to dvojté? |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 20:59 | |
| | pravda to je a posílám foto : |
| |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 21:35 | |
| | a Ivan má co modelovat |
| |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 23:06 | |
| | no tak tohle je mazec i s tou kabinou, prostě výborný |
| |
|
| | | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 23:56 | |
| | V tý seděl operátor odmrazování |
| |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 16:32 | |
| | Já zas někde čet, že kdysi nějací dva mechanicky zruční základďáci odstranili jištění natočili motor do osy V3S, kterou prý rozbili, neb měla poddimenzované brzdy pro motorizaci tohoto druhu...
Co je na tom pravdy nevím ) |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 17:00 | |
| | Jo, to je právě druhá část tý mojí historky co jsem slyšel, prej ta Vejtra jela 150Km/hod. Mělo se to udát ještě za minulý bídy, někde v Líních, ale znáte to: jedna bába povídala... |
| |
|
| | | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 20:46 | |
| | To bych chtěl vidět. http://cs.wikipedia.org/wiki/V3S :
"Při rychlosti nad 85 km/hod dochází k uvolnění kardanu. Pokud se toto stalo ve směru jízdy, zapříčila se utržená hřídel o silnici a doslova katapultovala vozidlo. Zejména vojenští řidiči byli důrazně varováni a upozorňováni na tuto skutečnost." |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 18:16 | |
| | Máš pravdu Romane! My mistake |
| |
|
| | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 19:12 | |
| | | |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 19:16 | |
| | Tam té V3Sce dali navíc ještě železniční nápravy! No paráda, co se všechno na tu kraksnu nedá namontovat |
| |
|
| | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 18:20 | |
| | OT
zajímalo by mě na kolik, zda někdo neví na kolik přijde takový nátěr na jedno éro? |
| |
|
| | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 20:16 | |
| | nejedná se o nátěr jako tomu je například u tygřích Mi-24. V případě českých Gripenů (ale například i belgických F-16MLU) se jedná o lepící folii takže je to rozhodně levnější než nátěr |
| |
|
| | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 20:26 | |
| | tak to bych nevěřil, že fólie vydrží i při překonání bariéry. To jsou ty klasické fólie, nebo nějak upravené? |
| |
|
| | | | | | Tiger Meet 2010 5. 10. 2010 / 21:39 | |
| | tak ono ta bariéra se zase tak moc nepřekonává |
| |
|
|