|  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:03 | |
|  | Ahoj,
sem úplně nadšený z tohoto addonu: http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=549&lan=&menu=4
Bohužel,verze s virtual kokpitem mi nejde otevřít.Vždycky mi to vyhodí error a simulator spadne 
Už s tím laboruji přes hodinu a nic.
Můžete mi prosím nějak pomoct?Budu moc vděčný.Používám FSX Acc.
Díky moc! |
| |
|
 |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:10 | |
|  | To bude asi preto ze je to urcene LEN na FS 2004 ..a nie na FSX Ak chces TU 154 mat ok, zozen si FS2004  |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:14 | |
|  | Sakryš byl jsi rychejší  |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:15 | |
|  | Nééé to mi nedělej,takový odpovědi 
Já sem někde četl,že funguje i pod FSX a určitě s nim pod FSX někdo létá.Třeba se to musí nějak patchnout,nebo tak....doufám.Jako malý kluk,sem stál na křídle tohoto letounu.Děda s ním jakožto kapitán létal,tak mi nepiš,že já s ním nepoletím )) |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:17 | |
|  | FS2004 se da koupit za par supu, pokud je to takova srdcovka. |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:30 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:58 | |
|  | Je to super,jen se mi nezobrazují křídla(v náhledu je na nich nějaká šílená odrazivost) a některé budíky také nejsou.
Je zde někdo,kdo tomu rozumí a otestoval by to?Že by jsme to jakože mohli nějak opravit,došolichat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 12:45 | |
|  | To je strašná stránka. Odkazují se tam na to, že Tu-154 B2 je od Projektu Tupolev, ale na oficiálních stránkách projektu Tupolev nikde není ani zmínka, že by udělali 154 pro FSX. takže to, že někdo přebalil Tu-154B2 od PT do archivu pojmenovaného FSX evokuje, že to je pro FSX a od Projektu Tupolev. Marné naděje těch co se nechají nachytat. Mimochodem na screenshotech v tom balíku je vidět, že tak 50% gauges nefunguje jak má. 
Takže ještě je tady tahle Tu-154M na avsimrus: http://www.avsimrus.com/f/fsx-aircrafts-79/tu-154m-for-fsx-15209.html?action=comments
Ta se k PT nějak nehlásí a na screenu je vidět panel kapitána jinak než má PT, takže tohle by snad mohla být ta správná trefa pro FSXkáře kteří chtějí poletovat s Tu-154M. My skalní příznivci ruské techniky zatím zůstáváme u FS2004.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 13:21 | |
|  | Jen bych doplnil, že PT TU-154 je skutečně nepřekonatelné dynamikou i simulací systémů, a všechny ostatní 154ky jsou proti tomu odvar. Určitě se vyplatí koupit si FS2004 jen kvůli tomuto addonu! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 13:38 | |
|  | a len chcem este dodat ze je to addon ktory ma certifikaciu priamo od konstrukcnej kancelarie Tupolev, to len tak pomimo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M Československá Verze 1.2, KURS-PNP, pořadí zapínání ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 8. 10. 2010 / 18:21 | |
|  | Využiju tohoto vlákna, abych se PT CZ týmu zeptal:
V anglickým manuálu (str.28) je u přepínačů č. 16 popisek KURS-PNP, v panelu CZ verze 1.2 je na tomto místě popisek KURS-MP (je to přímo v bitmapě). Je to v pořádku ? (V nové ruské verzi je na tomto místě KURS-PNP).
Ještě se chcu zeptat i ostatních, jestli vám při nahazování nové CZ verze podle nového CZ manuálu všechno funguje napoprvý tak jak má - hlavně ABSU a gyroskopy. ABSU se mě zapne teprve když je zapnuto 9 + 1 vypínačů hydrauliky na horním panelu palubního inženýra. Přepínač KURS-PNP (podle anglic. manuálu, viz předchozí odstavec) můžu dát do horní polohy až po sesouhlasení gyroskopů, jinak se sesouhlasení pro některý režimy nepovede. Začínám vždycky na vypnutý Cessně, při nahazování obou CZ verzí podle Tu-154M_tutorial_2008-02-01_release_1.pdf žádný problémy nebyly/nejsou.
Jinak samozřejmě velkej dík za novou verzi tohoto skvělýho addonu !  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 8. 10. 2010 / 20:08 | |
|  | Jakožto většinový pachatel českých tutoriálů se musím přiznat, že ve Mkové verzi jedna je chyb jako hub v lese po dešti. Něco málo o tom píšu na svých stránkách. Proto se divím že je tam za celou dobu nikdo neobjevil a většinu jsem odhalil až při tvorbě nové revize tutoriálu. K příčinám se raději nebudu vracet.
Co se týče dotazu na popisek, to bude asi na Priskače - český kokpit byl nafocen, takže buď to tak je podle originálu, nebo je to malé přehlédnutí. Při objemu popisů, pokud to bude jen jedna chybička, má stále můj obdiv za to co zvládl.
ABSU: Zapnutí hydrauliky body 113-116
Prověření ABSU: Body 123-125
S KURS-PNP máš pravdu, postup jsem se snažil pokud možno "optimalizovat" aby se pořád nemusely překlikávat okna. V reálu tam sedí kažný na svém stanovišti a jedou jak mašiny. Mě osobně to problémy nedělalo, a tučkem nepolíbený tester problémy taky nehlásil. Takže pokud s tím máš trable, omlouvám se.
Samozřejmě, že když mi někdo napíše maila s nějakým problémem, tyhle drobné chybičky eviduji pro případnou revizi. V minulosti, ale byly většinou hlášeny chyby se kterými druzí problém neměli a nakonec i ten který ji ohlásil napsal, že už to nějak funguje.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 8. 10. 2010 / 20:52 | |
|  | Tak já osobně jsem to až na hermetizaci podle toho tutoriálu nahodil taky napoprvé Hermetizaci už se mi podařilo taky zprovoznit takže každopádně obdiv všem co se na tomto projektu podílejí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 11:52 | |
|  | dík za vyčerpávající odpověď 
Ten soubor s panelem je staršího datumu, takže to vypadá jako úmyslně neopravená chyba reálné předlohy. Tady na fóru ani na http://www.protu-154.net/forum/viewforum.php?f=29 sem o tom nic nenašel.
ABSU: ano, pak se zapne. Jde o to, že je rozdíl v tom, kdy se objeví symbol beranů, ale to už je detail.
KURS-PNP, sesouhlasení gyroskopů - to já se omlouvám, už to funguje, chyba teda byla asi u mně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 12:46 | |
|  | Jen abychom si to ujasnili:
KURS-MP je navigační rádio, které přijímá signály z VORů. Máme dva, KURS-MP č.1 a KURS-MP č.2. 
PNP je pilotážně-navigační přístroj pod horizontem, v zásadě je to HSI.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 13:14 | |
|  | jo, to je mně jasný 
(pokud by bylo potřeba, tak tu otázku můžu doplnit, třeba nějakejma screenshotama) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 13:21 | |
|  | Nechci do toho moc vstupovat jo,ale proč tam nemám ten 3d kokpit?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 13:41 | |
|  | Prosím, je to tvoje vlákno 
Jestli to chápu dobře, tak odpověď už tady padla: PT Tu-154M není pro FSX.
P.S.: náhodou se u vás doma nenachází nějaký český manuály, letový příručky na Tu-154 ? 
(od dědy) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PT Tu-154M v1.2, KURS-PNP, ABSU a KURS-PNP, gyroskopy 9. 10. 2010 / 13:44 | |
|  | Bohužel, TU-154M/B2 od Project Tupolev opravdu pro FSX není, vážně není, skutečně není, prostě není.
Bylo X pokusů to do FSX amatérsky předělat, ale je to marný, je to marný, je to marný. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU 154M pro FSX :) 9. 10. 2010 / 14:11 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU 154M pro FSX :) 9. 10. 2010 / 18:33 | |
|  | Pretoze to nieje pre FSX. Uz sa s tym konecne zmier. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU 154M pro FSX :) 10. 10. 2010 / 05:40 | |
|  | Tady si nedovolím souhlasit s kolegou soudruhem Priskačem. Ten model z odkazu je určen pro FSX. I když FSX neprovozuji, stáhl jsem to a prošel si archiv. Takže ano Tu-154 B2 do FSX existuje. Jde spíše o takový "arkádový" model na polítání buď z pohledu "za letadlem" nebo z jednoduchého 2D kokpitu. Ani ten však není zdaleka ideální, koukal jsem na soubory a jsou tam kombinace panelů pro Tu-154 a defaultní B747, takže takový "nedomrd". S kvalitou modelu a simulace se určitě nemůže rovnat Tu-154 B2 od PT. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU 154M pro FSX :) 10. 10. 2010 / 11:49 | |
|  | kurna Wilhelm, kde tam mas Beee? On chce eMko... si kukni ten odkaz poriadne  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU 154M pro FSX :) 13. 10. 2010 / 10:29 | |
|  | Máš pravdu náčelníku, mě zmátl ten příspěvek od Vačice který do toho zamontoval B2. To je tak jak člověk dorazí domů a odepisuje rychle z rozběhu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 15:34 | |
|  | Já nevim,co dělám špatně.Tohle vypadá tak slibně!Bohužel tam mám místo kokpitu vzduchoprázdno:/
Když se chci podivat do readme,tak to bude asi v azbuce,protože je to nezobrazitelný.
sakra. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 15:48 | |
|  | Nemáte prosím někdo v PC ruskou jazykovou sadu pro to readme? |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 14:06 | |
|  | Skus si zohnat niekde v (e-)shop FS2004 Ja som si zohnal niekde na druhom konci slovenska ..viac menej pre PT TU 154 ..oplati sa to pre taketo lietadielko  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 14:18 | |
|  | A není jednoduší ten perfektní addon přepsat pro FSX,než kupovat další simulator?Přeci je už vše hotové,jen kokpit nepracuje jak má  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 14:26 | |
|  | Můžu se ve vší skromnosti zeptat kolik už jsi udělal letadel do FS2004 a posléze je převáděl do FSX? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 14:40 | |
|  | Jasně,že žádné,ale už jsem pár patchů pro převod modelu měl a je škoda,že tenhle model by měl zůstat jen pro 04. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 14:54 | |
|  | Cely problem tohoto je v tom ze PT vyuziva vlastne vnutorne premenne, a viacej z tych funkcii uz nefunguje v FSX, cize by trebalo "prekopat" uplne celu filozofiu popisania spravania sa systemov. PT vyvijal 154rku co ja viem cca asi od roku 2003 - 2004 (najprv verzia B, nasledna beta Mka a potom verzie Mka), cize to len tak na ukazku ze kolko trval vyvoj toho co si mozes dnes sosnut. Myslim ze priblizne asi tolko by trval vyvoj verzie do FSX. Ono filozofia celeho PT nieje v tom ako to vyzera, ale ako to simuluje a co simuluje. Pokial si zastanca toho ze nech to vyzera pekne, ale motory chcem spustat cez CTRL+E tak PT nieje addon pre Teba. Naozaj odporucam si zohnat FS2004, v sucastnosti ju kupis mozno za 400 korun, pripadne mozno ze aj tu sa najde niekto opat kto sa zbavuje starych CDcok.
Cize priama odpoved na tvoju otazku ze ci sa to neda, tak " ANO, NEDA SA TO ". Kludne mozes navstivit PT forum, a v podstate dozvies sa presne toto iste (len sme Ti usetrili cas aby si si to tam nemusel hladat). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 15:05 | |
|  | Fajn,už to chápu :/
Díky všem a děkuji i za odkazy! |
| |
|
 |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 09:13 | |
|  | Ta verze co jsi na ni poslal link je POUZE pro FS9. Takže tam bude víc problémů.
Já mám zase problém, že jsem nainstaloval update na 1.2 a přestal mi fungovat autopilot. Možná jen dělám něco špatně.
Ještě by mě zajímala jedna věc. Koupil jsem si SimFlyer GPX-SX. Je možné tu KLN-94 prdnout do toho PT Tu-154M?
Ještě odkaz na tu GPX: http://www.simflyer.net/product_gpx.html |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 15:20 | |
|  | Zdravim
co sa tyka odpovede z tym KLN, neviem, nevlastnim tento addon, ale nejak velmi by som nebol optimista ze to bude fungovat, povedal by som to asi tak ze na 90% to nebude fungovat, tych 10% nechavam na prekvapenie, ale skor ze nie. Pred par rokmi som sa snazil spojit PT s inou GPSkou, resp. s FMS a nefungovalo to. Je to dane tym co som pisal vyssie, ze PT vyuziva vnutorne prepojenia pristrojov, a preto je velmi mala sanca ze tvorcovia tejto KLN pouzivaju rovnaky sposob vzajomnej komunikacie medzi pristrojmi. Treba to skusit, ale ja osobne tomu velke sance nedavam.
Peto |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 15:33 | |
|  | Aha tak to se nedá nic dělat. Mě by ta co tam je v podstatě stačila, ale já jsem to tam chtěl cpát kvůli tomu, co jsem psal v toppicu nahoře. |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 Československá Verze 8. 10. 2010 / 17:21 | |
|  | No podle mě by tu byla jediná šance - že se tvůrci GPX-SX zkontaktují s tvůrci PT a vyžádají si v jakém formátu má mít jejich prográmek výstup aby to bylo kompatibilní s PT Tu-154M nebo B2. Proč by to ale dělali, to by museli požadovat zákazníci. Ale vzhledem k jejich webu, kde veškerá podpora je ve FAQ a helpdesku, který si můžou filtrovat jak se to hodí, tak i kdyby 95% jejich zákazníků požadovalo kompatibilitu s PT, nic je k tomu nebude nutit, pokud by tedy sami nechtěli. Něco jiného by byla třeba tisícovka různých e-mailů typu: "I really would like to buy your product GPX-SX, but incompatibility with PT Tu-154M scary me." Přiznejme si, že vývoj KLN-90B nebyl nikdy plně dokončen a třeba problém SID/STAR trvá už roky, takže já bych solidní KLN-90B uvítal, ale když nebude tak se taky nic nestane. Já si na tu starou už tak nějak zvykl...
No a ještě bych dodal jednu věc - je tady taky možnost změnou configu vyřadit GPSku od PT a místo ní klidně použít GPX-SX, ale je jasné, že nebude svázaná s autopilotem, nicméně na "razvarot" letět půjde. |
| |
|
|