FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 22. 5. 2024, svátek má Emil Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Koureni v cockpitu Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:18
Hanys
ahoj,jsou v cockpitu nejake detektory koure?nebo daji se nejak obejit..zajima ne jestli je mozne,aby jeden z pilotu kouril..nejde mi o let,ale o pushback a pojizdeni..
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:21
PILOT253   
... v jakem kokpitu? (typ éra)
Pokud myslíš jako většina těch co se konkrétně nevyjádří "ty letadla, které vozá lidi" toš určitě detektory maji a v kabině 100%
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:23
Hanys
embraer 170
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:30
PILOT253   
Určitě ano, jelikož detektor kouře může rozpoznat kouř dřív než samotná posádka...
Navíc, nevím jak je to u jiných společností, ale jak ČSA tak Travel mají zakázáno kouřit uvnitř letadel ...
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:39
Lucky
Embraer 170 neznam,ale u letadel rady A320 a B737 je smoke detector pouze na toaletach a cargo prostorech.Jsou piloti kteri v cockpitu kouri hlavne tedy na zemi.Da se to poznat tak ze si nevypnou recirkulacni fan ktery ma na starost obeh vzduchu v letadle.Pak to muze byt citit.
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 21:25
Luděk Ch.
To ty detektory přeceňuješ. Člověk určitě zaregistruje zápach a kouř dříve, než elektronický detektor. Z toho důvodu je taky zbytečné, aby byly nainstalovány v místech, kde jsou lidé (kokpit, kabina cestujících)
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 22:49
Lowmick   
zas takovej oxid uhelnatej... hm hm
 

OT: Koureni v cockpitu   16. 10. 2010 / 08:35
kuma   
Detektor kouře a detektory na CO (oxid uhelnatý) IMHO pracují na zcela rozdílném principu. V dopravních letadlech (a moderních budovách) jsou detektory kouře, aby zachytily čoudík z doutnajícího materiálu (izolace, obložení, cigareta...). Detektor na CO je obvykle založen na principu chemické reakce s barevným indikátorem - a jde vyloženě o záležitost kokpitu u letadel s motorem (a výfukovým potrubím, případně topením) v těsné blízkosti kabiny - kde (tak jak narážíš) CO je "silent and smokeless killer" Myslím ale, že o tom téma neběží...
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 20:39
leonell
Embraer ERJ 170 má čidla pro detekci kouře v prostoru motorů, APU, v nákladovém prostoru a na toaletách.
 

OT: Koureni v cockpitu   15. 10. 2010 / 21:23
Luděk Ch.
Třeba v kokpitu posádek BAe-146 (španělských) nejmenované zásilkové společnosti operující v Brně, občas není před odletem skoro vidět Takže detektory tam určitě nemají, ty by se udusily
 

OT: Koureni v cockpitu   16. 10. 2010 / 01:01
Fishbed   
My se učili že čidla se umisťují pouze na rizikové místa.....již zmiňované toalety, prostory motorů, zavazadlový prostor atd
 

OT: Koureni v cockpitu   16. 10. 2010 / 10:07
BedaPZ
V L- 29 se vesele kouřilo za letu , důkazem byl plná přihrádka nedopalků po letu . Byla to taková kapsa na doklady .
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ