FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 12. 6. 2024, svátek má Antonie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
sháním pytel ;) Jeden příspěvek | Celý strom
sháním pytel ;)   24. 11. 2004 / 23:03
bumper   
mam dotaz na tvurce scenerii,potrebuju do scenerie dat vetrny pytel,ktery se bude tocit podle vetru,mam dva API pytle,ale oba pouze staticke,kde muzu najit ten co se bude hejbat?potrebuju to jako samostatny objekt,ktery dam do scenerky v Airportu,diky za rady
 

Re: sháním pytel ;)   25. 11. 2004 / 11:36
SWT
No nějakej ptytel je přímo builtin v novým SDK, tak mrkni jestli by ti nestačil - v bgl compile ...
 

Re: sháním pytel ;)   25. 11. 2004 / 14:18
Kolbiš (OK-KOL)
Ještě bumper-a doplním (protože já ho pořád s tím pytlem otravuju, že ho tam chci ))). Ten pytel nebude stát na zemi, ale na střeše jedné z budov.
 

Re: sháním pytel ;)   25. 11. 2004 / 20:01
Kobos   
otevri to API najdi radek Kde pise RotateCall ( B: .............

at se nespletes aby u toho bylo to "B" ten radek vymaz a nahrad ho timto :

TransformCall( :B 0 0 0 0 0 0 0 0 C74 )

to je vsechno bude se ti pytel motat podle vetru , koukni na email poslal jsem ti nabidku .. )
 

Re: Re: sháním pytel ;)   25. 11. 2004 / 20:59
bumper   
diky za rady panove,testnu to s tim api
 

Re: sháním pytel ;)   2. 12. 2004 / 08:53
MilanP
Jinak Arno Gerretsen udelal nejakou utilitku, kde se daji objekty "zdynamikovat", vcetne otaceni podle vetru. Nazev ted nevim, ale koukni na www.scenerydesign.com
 

Re: Re: sháním pytel ;)   2. 12. 2004 / 08:54
MilanP
sorry www.scenerydesign.org
 

Re: Re: sháním pytel ;)   2. 12. 2004 / 17:38
bumper   
diky,kouknu se co se tam da vsechno sehnat
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ