|  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 20. 10. 2010 / 16:40 | |
|  | Zajímalo by mne , proč se vlastně museli přejmenovat body jako RASIM, ETATU atd na nové názvy RATEV, ERASU atd. Nebo mají i trochu jinou pozici ? |
| |
|
 |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 20. 10. 2010 / 16:52 | |
|  | | |
|
 |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 20. 10. 2010 / 17:01 | |
|  | protoze se zmenila jejich pozice. hledej rasim a/nebo ratev ve foru a najdes tu tak pul roku stary prispevek, ktery to objasnuje. |
| |
|
 |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 20. 10. 2010 / 22:57 | |
|  | a ratev se zmeni znova protoze letaji takovi experti kteri pri dct ratev otoci na rapet a vubec je neprekvapi ze ten bod je za nimi |
| |
|
 |  |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 20. 10. 2010 / 23:01 | |
|  | AIAIG - As IVAO as it gets  |
| |
|
 |  |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 21. 10. 2010 / 09:58 | |
|  | To mě se tuhle stalo, že jsme letěli od jihovýchodu do Prahy, na Approachi byl nejmenovaný populární řídící a vychrlil na mě "Descend 5000ft QNH 1023 no speed limit and direct RATEV". A já, po těch letech, mu odpověděl "Descending 5000ft QNH 1023 no speed limit and direct RASIM". "Nó, vono se to teďka menuje RATEV, ale je to v podstatě jedno". Jojo, zvyk je železná košile.
Já bych osobně radši pojmenoval body PR 530, 531, 532, dávají se poměrně často a navíc jsou pro letce mnohem sympatičtější z hlediska možnosti udělat si dobře rozpočet, zejména při příletu od jihovýchodu |
| |
|
 |  |  |  | Přejmenování bodů procedůr LKPR ? 21. 10. 2010 / 12:10 | |
|  | to je celkem zvláštní ne? však přes RATEV se přilítá jen z jihu a východu.. nemyslíš to spíš opačně, že odletu při dct RAPET točí na východ na RATEV? |
| |
|
|