FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 8. 2025, svátek má Otakar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Concorde - rozhoduje kápo Jeden příspěvek | Celý strom
Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 17:45
Gustav ( BHA576 )   
Zalíbil se mi tento snímek o rozhodnutí kápa Concorda raději zase zvednout

http://www.youtube.com/watch?v=P6LGfJ_2dTI&feature=related
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 18:12
Lowmick   
Ty hele Gusto, to bylo touch and go, tam se to na konci v lepsim pripade dycky zvedne.
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 18:13
Priskac   
Gustave a nebude to skor tym ze Dyce ma dlzku drahy nejakych 1800 metrov a ten touch and go bol asi aj planovany (myslene tak ze ani neplanovali tam sadat)? (ako teraz nemam pri sebe papiere na Concorde ze aku dlhu drahu potreboval)
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 19:13
Gustav ( BHA576 )   
Cruising speed: Mach 2, about 2,100 km/h (twice the speed of sound)
Cruising altitude: 15,000-18,000 metres
Takeoff speed: 360 km/h
Landing speed: 300 km/h
Runway length required for takeoff: 3,590 metres
Acceleration on takeoff: zero to 360 km/h in 20 seconds
Passenger capacity: 100
Overall length: 62 metres
Maximum takeoff weight: 185,000 kilograms
Engines: Four, with 17,000 kilograms thrust each
Fuel capacity: 94,800 kilograms
Range: 6,545 kilometres
Round-trip fare, New York-Paris: $US 8,720Flight time, New York-Paris: three hours 35 minutes
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:30
dandee
tento tryskac potrebuje na pristatie na mokrej drahe aspon 7 km ked nie tych 10 co ma NY.
Ono pristatie rychlostou 300-320 km/h na mokry beton je ako na lad,brzdy vobec nebrzdia,ak ma lietadlo padak tak ten sa vyhadzuje az po znizeni rychlosti,inac by sa nalial vodou a utrhol sa,aerodynamicke brzdy asi nema takze jedine reverz,myslim,ze Concorde ho ma .
Skoda ho....chudaci milionari,ako k tomu pridu,ze sa musia placat s normalnymi podzvukovymi autobusmi a uteka im biznis.
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:47
Tragédie v JRD
prosim? jakych 7 ci 10km? teda, nechci kverulovat, ale zadne NY letiste nema delku drahy 10km (ani 7km) ... mas na mysli predpokladam tisice feetu
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:50
Priskac   
...mozno ze v sucte ) (Marian sorry za podrypnutie )
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   1. 11. 2010 / 00:50
dandee
Jeziiiis, feet, sak hovorim....
No a KJFK ma az 14500 ft , kua tie americke miery davaju zabrat.
Potom si spletu feety s metrami na vyskomeri, QNH s QFE a uz je pruser.To su dnes ludia.....
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:56
N.G.
Tak to když byly v praze tak na těch našich 3,5 km brzdily i cestaci nohama
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:59
N.G.
nepelť si ft s metrama
   Seznam příspěvků  

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:56
Tragédie v JRD
Gusto, ten concord tam nemel pristavat. to touch and go bylo umyslne predchazelo mu nekolik pruletu.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ