|  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 17:45 | |
|  | | |
|
 |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 18:12 | |
|  | Ty hele Gusto, to bylo touch and go, tam se to na konci v lepsim pripade dycky zvedne. |
| |
|
 |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 18:13 | |
|  | Gustave a nebude to skor tym ze Dyce ma dlzku drahy nejakych 1800 metrov a ten touch and go bol asi aj planovany (myslene tak ze ani neplanovali tam sadat)? (ako teraz nemam pri sebe papiere na Concorde ze aku dlhu drahu potreboval) |
| |
|
 |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 19:13 | |
|  | Cruising speed: Mach 2, about 2,100 km/h (twice the speed of sound)
Cruising altitude: 15,000-18,000 metres
Takeoff speed: 360 km/h
Landing speed: 300 km/h
Runway length required for takeoff: 3,590 metres
Acceleration on takeoff: zero to 360 km/h in 20 seconds
Passenger capacity: 100
Overall length: 62 metres
Maximum takeoff weight: 185,000 kilograms
Engines: Four, with 17,000 kilograms thrust each
Fuel capacity: 94,800 kilograms
Range: 6,545 kilometres
Round-trip fare, New York-Paris: $US 8,720Flight time, New York-Paris: three hours 35 minutes
|
| |
|
 |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:30 | |
|  | tento tryskac potrebuje na pristatie na mokrej drahe aspon 7 km ked nie tych 10 co ma NY.
Ono pristatie rychlostou 300-320 km/h na mokry beton je ako na lad,brzdy vobec nebrzdia,ak ma lietadlo padak tak ten sa vyhadzuje az po znizeni rychlosti,inac by sa nalial vodou a utrhol sa,aerodynamicke brzdy asi nema takze jedine reverz,myslim,ze Concorde ho ma .
Skoda ho....chudaci milionari,ako k tomu pridu,ze sa musia placat s normalnymi podzvukovymi autobusmi a uteka im biznis. |
| |
|
 |  |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:47 | |
|  | prosim? jakych 7 ci 10km? teda, nechci kverulovat, ale zadne NY letiste nema delku drahy 10km (ani 7km) ... mas na mysli predpokladam tisice feetu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:50 | |
|  | ...mozno ze v sucte ) (Marian sorry za podrypnutie ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 1. 11. 2010 / 00:50 | |
|  | Jeziiiis, feet, sak hovorim....
No a KJFK ma az 14500 ft , kua tie americke miery davaju zabrat.
Potom si spletu feety s metrami na vyskomeri, QNH s QFE a uz je pruser.To su dnes ludia.....
|
| |
|
 |  |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:56 | |
|  | Tak to když byly v praze tak na těch našich 3,5 km brzdily i cestaci nohama |
| |
|
 |  |  |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:59 | |
|  | nepelť si ft s metrama |
| |
|
 |  |  | Concorde - rozhoduje kápo 31. 10. 2010 / 20:56 | |
|  | Gusto, ten concord tam nemel pristavat. to touch and go bylo umyslne predchazelo mu nekolik pruletu. |
| |
|
|