FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 8. 2025, svátek má Radim Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Concorde - rozhoduje kápo Jeden příspěvek | Celý strom
Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 17:45
Gustav ( BHA576 )   
Zalíbil se mi tento snímek o rozhodnutí kápa Concorda raději zase zvednout

http://www.youtube.com/watch?v=P6LGfJ_2dTI&feature=related
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 18:12
Lowmick   
Ty hele Gusto, to bylo touch and go, tam se to na konci v lepsim pripade dycky zvedne.
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 18:13
Priskac   
Gustave a nebude to skor tym ze Dyce ma dlzku drahy nejakych 1800 metrov a ten touch and go bol asi aj planovany (myslene tak ze ani neplanovali tam sadat)? (ako teraz nemam pri sebe papiere na Concorde ze aku dlhu drahu potreboval)
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 19:13
Gustav ( BHA576 )   
Cruising speed: Mach 2, about 2,100 km/h (twice the speed of sound)
Cruising altitude: 15,000-18,000 metres
Takeoff speed: 360 km/h
Landing speed: 300 km/h
Runway length required for takeoff: 3,590 metres
Acceleration on takeoff: zero to 360 km/h in 20 seconds
Passenger capacity: 100
Overall length: 62 metres
Maximum takeoff weight: 185,000 kilograms
Engines: Four, with 17,000 kilograms thrust each
Fuel capacity: 94,800 kilograms
Range: 6,545 kilometres
Round-trip fare, New York-Paris: $US 8,720Flight time, New York-Paris: three hours 35 minutes
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:30
dandee
tento tryskac potrebuje na pristatie na mokrej drahe aspon 7 km ked nie tych 10 co ma NY.
Ono pristatie rychlostou 300-320 km/h na mokry beton je ako na lad,brzdy vobec nebrzdia,ak ma lietadlo padak tak ten sa vyhadzuje az po znizeni rychlosti,inac by sa nalial vodou a utrhol sa,aerodynamicke brzdy asi nema takze jedine reverz,myslim,ze Concorde ho ma .
Skoda ho....chudaci milionari,ako k tomu pridu,ze sa musia placat s normalnymi podzvukovymi autobusmi a uteka im biznis.
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:47
Tragédie v JRD
prosim? jakych 7 ci 10km? teda, nechci kverulovat, ale zadne NY letiste nema delku drahy 10km (ani 7km) ... mas na mysli predpokladam tisice feetu
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:50
Priskac   
...mozno ze v sucte ) (Marian sorry za podrypnutie )
 

Concorde - rozhoduje kápo   1. 11. 2010 / 00:50
dandee
Jeziiiis, feet, sak hovorim....
No a KJFK ma az 14500 ft , kua tie americke miery davaju zabrat.
Potom si spletu feety s metrami na vyskomeri, QNH s QFE a uz je pruser.To su dnes ludia.....
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:56
N.G.
Tak to když byly v praze tak na těch našich 3,5 km brzdily i cestaci nohama
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:59
N.G.
nepelť si ft s metrama
 

Concorde - rozhoduje kápo   31. 10. 2010 / 20:56
Tragédie v JRD
Gusto, ten concord tam nemel pristavat. to touch and go bylo umyslne predchazelo mu nekolik pruletu.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ