FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Knihovna aut Jeden příspěvek | Celý strom
Knihovna aut   6. 11. 2010 / 11:32
leonell
http://xplane.aspone.cz/
Uplne dole.
Ovsem policeni (VB) auto je rozlozeno na dve casti (auto/majaky) a traktory na tri.
To je vlastnost modelu ve FS.
V XPL to prinese tu neprijemnost, ze se musi umistit na stejne misto a hlavne pri nataceni se musi natocit vsechny casti, coz se moc nebude darit

Technicky vzato v Custom Scenery adresari je adresar s knihovnou, treba CzechoslovakCars.
V nem jsou podardresare, v nichz jsou OBJ a texture, zde jediny - cars.
A je soubor Library.txt, ktery rika, jaky objekt se jak tvari.
Napriklad:
EXPORT CzechoslovakCars/Skoda-105/Skoda105-opravena.obj cars/1ef682cfc.obj
rika, ze objekt 1ef682cfc.obj v adresari cars ma byt zobrazen ve strukture v ramci slozky a bude se jmenovat Skoda105-opravena (musi byt bez mezer).
Z uvedeneho plyne, ze treba stejnou dodavku Skoda1203 bys mohl mit v knihovne nekolikrat a pod ruznymi nazvy (Skoda1203, Dodavka, MalyAutobus atd).
20809 B / 600 x 450 / auta.jpg
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ