| | | Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 29. 11. 2004 / 08:36 | |
| | Pokouším se oživit AI traficem letiště LKCM na něž dělá scenérku kamarád. Dělám to poprvé a docela se mi to daří. Mám ale jeden záludný problém.
Některá AI letadla mají problém přistát. Nevím jestli to v LKCM znáte, ale tam je dráha mírně utopena v okolním terénu (upozorňuje se na to i v oficiálním AIP-u na www.akmedlanky.cz), takže se sedá "přes kopce". No a letadlo letí zbytečně vysoko nad kopcem a pak nestihne vyklesat, takže nahlásí go arround. Takto to zkusí několikrát a nakonec zmizí.
Problémy nemají FS2004 defaultní cesny nebo A-14 Brandenburg tady z Periskopu. Naopak tam nemá šanci sednout Vivat nebo AI Exta 300 z balíčku tady na Periskopu. Problém má sednout i AI Zlin 226 (a ten budu potřebovat pro OK-MGM) a podobně.
Netuší někdo, jak toto řešit? Napadá mne buď nějak FS-ku přesvedčit, že tam kopce nejsou a riskovat, že to občas napere do svahu nebo nějak zpomalit AI modely.
Ještě mne napadlo, že by to mohl být jiný problém. Oficiální AIP tvrdí, že jsou Medlany 925ft nad mořem a počítá s tím i defaultní FS-ka. Ve skutečnosti je takto jen jeden konec dráhy, zatímco druhý je 848ft vysoko. Kamarád tedy celé letiště srovnal ve výšce 886ft a já strčil AF2 soubor i do scenery/world/scenery, aby letadla měla správnou výšku. Ale není možné, že teď jdou letadla na přistání o těch 39ft (925-886) výš? Protože i ty éra co tam sednou tak dosednou skoro v půlce rwy. Skoro jako by si myslely, že hned u prahu dráhy je nějaká překážka.
Budu rád za každou pomoc. |
| |
|
| | | Re: Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 29. 11. 2004 / 08:43 | |
| | Vysku letiste pro priblizeni letadla ctou ze souboru airports.txt, vyska okruhu AGL je definovana pro kazdou drahu v AFCADu. To je jedna moznost.
Co se tyka modelu letadel, tak jeste je moznost pouzit jiny .air a aircraft.cfg soubor - treba prave z nejakeho letadla ktere seda uspesne.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 29. 11. 2004 / 11:01 | |
| | Upravovat modely se mi moc nechce. To proto, protože pokud někdo úplně jiný dá do svého letoveho plánu přílet do Medlan ze svého letiště, bude mít stejný problém. Lepší by bylo upravit to letiště tak, aby to fungovalo.
Zkusím se podle rady na to podívat. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 29. 11. 2004 / 16:24 | |
| | Podívám se ti na to , ty FDE jsem dělal já , možná , že je tam nějaký problém, když tak mi hoď do mejlu AFCAD , který používáš a případně i letiště |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 29. 11. 2004 / 20:13 | |
| | Problém jsem už částečně vyřešil. Pohrál jsem si s nastavením pattern výšky tak, aby přibližovací obrazec lítal trafic ve výšce 1500ft. Začal pak přistávat Zlin 142, 526 i Cesna 172. Extra 300 to ale nadale nestiha uklesat a naopak Zlin 226 zase začne klesat brzo a rozfláká se o kopec. Ale i tak už to vypadá, že jsem na dobré cestě. Zkusím tomu Zlinu 226 vnutit konfiguráky z 526ky a na tu Extru se vyprdnu. Stejně tam je v reále 1x za rok při sletu. Pokud si nebudu vědět rady, tak se ozvu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na zkušené - AI Trafic ma problém přistát. 30. 11. 2004 / 00:43 | |
| | Extra je v reale na LKCM tam mozna jednou za 5 let takze tohle bych neresil,staci aby tam sedal Zlin 226 a Zlin 142,ty jsou tam porad |
| |
|
|