| | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 18:08 | |
| | | |
|
| | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 19:57 | |
| | Wow ...super ...
To nejdriv sednul na pridak a pustil padak? nebo nejdriv sednul na zadak a pak teprv padak ..asi uz zacinam mit problem s ocima .... |
| |
|
| | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 20:26 | |
| | po prvnim dotyku se zemí na zadek hodil padák....koukám,že odhodili překryty už za letu...pěkný a dobrá práce |
| |
|
| | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 20:29 | |
| | Najprv sa sadne a potom vyhodi padak.Evidentne to mal pod kontrolou,pekne pristatie a aj kupodivu kratky dojazd.
V Linach bol pripad,ked na MiG-21 F nesiel tiez vysunut podvozok , tak po vsetkych neuspesnych pokusoch o nudzove vysunutie sadal pilot na predne kolecko,ktore sa vysuva potiahnutim paky a naporom vzduchu a vlastnou vahou vypadne a zaisti sa.Podvesenu mal este pridavnu nadrz.No jeho pristatie bolo hodne odlisne,urobil niekolko nacvikov, stale bol dlhy,lebo efka nesmierne plave,hlavne ked to clovek nechce,no a na posledny krat sadol OK,ale plaval plaval po trave vedla drahy - nudzovy pas,a mieril rovno na hotovost a tesne ju minul a zastavil sa az skoro na konci predpolia z druhej strany.Najhorsie je,ze po dosadnuti takato masina nejde ovladat nicim,takze tam je clovek bezmocny,pokial to niekde smeruje na prekazku.Katapultaz na tejto masine neumoznuje bezpecnu zachranu pilota.
Takze, to sucko bola parada.Je divne,ze ani jeden hydraulicky system nefungoval,respektive mohlo dojst k zaseknutiu jedneho kolesa a vtedy je treba zasunut cely podvozok a nudzovo vysunut predne kolecko.
Pekne zabery.Nudzak som este nevidel.Raz spadlo nedaleko mna sucko/Malacky 1994 tusim/,ale nudzak so suckom som este nevidel. |
| |
|
| | | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 22:26 | |
| | Na SU22 nebyl stejný systém nouzového otevření př.podv.nohy jako na Mig21? |
| |
|
| | | | | | SU - 22 Nouzák 20. 11. 2010 / 18:20 | |
| | | |
|
| | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 20:26 | |
| | jj krásně to položil...akorát sem tam nikde nepostřehl ten nouzovej odhoz kabiny |
| |
|
| | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 21:45 | |
| | Proč vlastně ten překryt odhazoval? |
| |
|
| | | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 22:03 | |
| | Zrychlení sekvence katapultáže? Zrovna včera jsem koukal na fotky proudových US strojů z 50. let na letadlových lodích, tam při vzletu taky měli otevřenou budku - možná z toho stejného důvodu. |
| |
|
| | | | | | SU - 22 Nouzák 18. 11. 2010 / 22:48 | |
| | ne tak zrychlení katapultáže, jako naprosto prozaický způsob - víc s tím práskne, zlomí či nalomí mašinu - zasekne se mu mechanicky překryt a nedostane se ven. Kdyby třeba začal po tvrdém přistání hořet na zemi, tak to by byla blbá smrt. V úkonech v totmo případě bylo nouzový odhoz překrytu pod 50 metrů, abys zas v tom průvanu nebyl dlouho a když už jsi stopro jistý, že to posadíš a nebudeš opakovat okruh. |
| |
|
| | | SU - 22 Nouzák 19. 11. 2010 / 18:54 | |
| | | |
|
|