FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Migy-21 na zemi aj vo vzduchu Jeden příspěvek | Celý strom
Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   17. 11. 2010 / 20:48
romypast (SVK_igelit)
Casy ked piloti lietali vela a kerosinu bolo more.
Jedna sa o uryvok z filmu "Letove dni" (1966, ZSSR), krasne letove zabery Migov 21, objavi sa tam aj Su-7, zaujimavy je start z travnatej plochy vedla VPD.
http://www.avsim.su/f/raznoe-video-93/dl-narezka-33960.html?action=viewonline
 3x  

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   18. 11. 2010 / 14:53
dandee
No ten start z travy bola divocina,nevyzeralo to,ze by bol ten pas zpevneny roštom.Inac sa na 21 nesmie startovat z travy.Ono by stacilo nasat kralika a je v riti.Neviem si aj predstavit,ako cistia travnaty pas od necistot,....asi nejaky mega vysavac...
Z albikom aj delfinom som startoval aj pristaval na trave a je to tiez divocina,pomaly nie su vidiet budiky, lebo su rozkmitane.

Za Ceskoslovenskeho letectva sa lietalo max. zo zaloznych letisk /Hořovice, Dlouha lhota a pod/. Na predstavu ako to vyzera , ked sa s MiG-21 startuje z asfaltky z takeho letiska - je to ako s traktorom 100- vkou po poli,vsetko roztrasene,rozkmitane,pred koncom drahy sa to utrhne,ale obvykle sa stihne odlepit pred koncom.A pristatie je velmi zaujimave. Draha vobec nie je vidiet z okruhu,lebo to je iba 30m cesticka,takze pilot musi perfektne vediet body po okruhu a body tocenia zataciek.Hlavne ked je dohladnost na hranici /3 km / a este po dotoceni na pristatie je priamo slnko proti, k veceru,viz.Hořovice,este take 3m zozadu vietor a ma postarane o robotu.Traktory tam zastavili vzdy na pristatie prevadzku na okresnej ceste,co bola v bode podrovnania,a asi v poslednej tretine krizovala cesta medzi dedinami drahu.
Ked sme tam za starych cias trenovali okruhy,tak 5 okruhov stacilo a pilot liezol premoceny z masiny. To bolo za odmenu.
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   18. 11. 2010 / 15:20
Premek
No, dneska uz je na te ceste z Horovic do Tlustice dokonce semafor )))
Ale je videt, ze je hodne dlouho nepouzivany ;o))

V momente, kdy jsi zminil Horovice, premyslel jsem, jak vypadal asfalt tehdy, protoze dnes je to jak kocici hlavy (ale jak jsem cetl, asi to bylo uz tehdy ))

Pises, ze jste vzdycky pristavali proti slunku (25-ka) - naopak (07-ka) nikdy?
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   18. 11. 2010 / 20:08
dandee
Vzdy na zapad sa lietalo,i ked bol slabsi ale vyhovujuci zadny vietor.Z opacnej strany som nezazil.Takto z hlavy to teraz nepoviem,ci sa to nedalo alebo ako.Kazdopadne to bol zazitok,tusim tyzden sme tam chodili lietat./autobusom ze z Plzne/
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   18. 11. 2010 / 20:47
damilano
Zabezpečení pro záložní letiště se zpravidla stavělo z hlavního směru přistání-tj.u Hořovic 25.Byl jsem tam asi 2x a taky jsme to takto stavěli,VPRNS,BPRNS /Kotopeky/naváděčka.
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   19. 11. 2010 / 07:38
Premek
Diky obema za upresneni
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   19. 11. 2010 / 07:36
Premek
No, faktem je, ze tady vetsinou fouka primo proti 25-ce, opacne malokdy. Dik
 

Migy-21 na zemi aj vo vzduchu   19. 11. 2010 / 10:21
Už přistávám?
Perfektni, dik.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ