FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SU - 22 Nouzák Jeden příspěvek | Celý strom
SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 18:08
ondras   
Dobrá práce pilota
http://www.patricksaviation.com/videos/Radetzky/5206/
Dík Havrane
 1x  

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 19:57
Jirka Kallasch   
Wow ...super ...
To nejdriv sednul na pridak a pustil padak? nebo nejdriv sednul na zadak a pak teprv padak ..asi uz zacinam mit problem s ocima ....
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 20:26
Madvlk   
po prvnim dotyku se zemí na zadek hodil padák....koukám,že odhodili překryty už za letu...pěkný a dobrá práce
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 20:29
dandee
Najprv sa sadne a potom vyhodi padak.Evidentne to mal pod kontrolou,pekne pristatie a aj kupodivu kratky dojazd.
V Linach bol pripad,ked na MiG-21 F nesiel tiez vysunut podvozok , tak po vsetkych neuspesnych pokusoch o nudzove vysunutie sadal pilot na predne kolecko,ktore sa vysuva potiahnutim paky a naporom vzduchu a vlastnou vahou vypadne a zaisti sa.Podvesenu mal este pridavnu nadrz.No jeho pristatie bolo hodne odlisne,urobil niekolko nacvikov, stale bol dlhy,lebo efka nesmierne plave,hlavne ked to clovek nechce,no a na posledny krat sadol OK,ale plaval plaval po trave vedla drahy - nudzovy pas,a mieril rovno na hotovost a tesne ju minul a zastavil sa az skoro na konci predpolia z druhej strany.Najhorsie je,ze po dosadnuti takato masina nejde ovladat nicim,takze tam je clovek bezmocny,pokial to niekde smeruje na prekazku.Katapultaz na tejto masine neumoznuje bezpecnu zachranu pilota.

Takze, to sucko bola parada.Je divne,ze ani jeden hydraulicky system nefungoval,respektive mohlo dojst k zaseknutiu jedneho kolesa a vtedy je treba zasunut cely podvozok a nudzovo vysunut predne kolecko.
Pekne zabery.Nudzak som este nevidel.Raz spadlo nedaleko mna sucko/Malacky 1994 tusim/,ale nudzak so suckom som este nevidel.
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 22:26
Madvlk   
Na SU22 nebyl stejný systém nouzového otevření př.podv.nohy jako na Mig21?
 

SU - 22 Nouzák   20. 11. 2010 / 18:20
dandee
Ano, bol.
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 20:26
Fishbed   
jj krásně to položil...akorát sem tam nikde nepostřehl ten nouzovej odhoz kabiny
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 21:45
BigglesR   
Proč vlastně ten překryt odhazoval?
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 22:03
anatolij   
Zrychlení sekvence katapultáže? Zrovna včera jsem koukal na fotky proudových US strojů z 50. let na letadlových lodích, tam při vzletu taky měli otevřenou budku - možná z toho stejného důvodu.
 

SU - 22 Nouzák   18. 11. 2010 / 22:48
tonde   
ne tak zrychlení katapultáže, jako naprosto prozaický způsob - víc s tím práskne, zlomí či nalomí mašinu - zasekne se mu mechanicky překryt a nedostane se ven. Kdyby třeba začal po tvrdém přistání hořet na zemi, tak to by byla blbá smrt. V úkonech v totmo případě bylo nouzový odhoz překrytu pod 50 metrů, abys zas v tom průvanu nebyl dlouho a když už jsi stopro jistý, že to posadíš a nebudeš opakovat okruh.
 

SU - 22 Nouzák   19. 11. 2010 / 18:54
Matura   
Borec. Fakt smekám.
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ