FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XPL: Textury Jeden příspěvek | Celý strom
XPL: Textury   20. 11. 2010 / 20:45
Radoslav   
Zdravím,
k úpravě textur používám Photoshop s pluginem pro DDS textury.
Když chci zeditovat např. texturu trávy default ranveje, textura má po uložení větší velikost než původní a nezobrazuje se (místo textury se zobrazuje šedá barva).

Nemáte někdo tušení, proč mi to dělá a jak to uložit, aby se zobrazila korektně ? Zkoušel jsem ukládat jak jako různé DXT5, tak i DXT3.

Předem díky za jakékoliv nakopnutí
33620 B / 588 x 398 / SS_048.jpg
 

XPL: Textury   20. 11. 2010 / 21:11
leonell
Netuším jestli ti to pomůže, ale na serveru xplane.artoo.cz je ke stažení lepší a detailnější textura travnaté dráhy. Třeba z té textury něco vykoukáš.
 

XPL: Textury   20. 11. 2010 / 21:52
Radoslav   
Dík za tip Zatím jsem nic nevykoukal, protože netuším, jak zjistit jak to je ukládané, ale aspoň už nemám šedivou trávu
 

XPL: Textury   20. 11. 2010 / 23:23
leonell
On sem Artoo chodí, tak ti to řekne. Nebo mu napiš.
 

XPL: Textury   21. 11. 2010 / 09:27
artoo
Nic na tom není.. Je to DXT5, ale ten NVidiáckej plugin pro PS mi dost blbne. Nedostal jsem z něho kloudnej výsledek, takže používám pro převod imagetool z SDK pro FS. Problémem těchto DirectX formátů je, že kompresí velikost na úkor barev, takže je dobré nechávat si případný zdroj v nějakém neztrátovém formátu. Anebo lze v případě XPL používat PNG.
 

XPL: Textury   22. 11. 2010 / 10:56
Radoslav   
Díky za pomoc, už to také valím přes ImageTool a některé problémy jsou pryč
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ