| | | XPL: Textury 20. 11. 2010 / 20:45 | |
| | Zdravím,
k úpravě textur používám Photoshop s pluginem pro DDS textury.
Když chci zeditovat např. texturu trávy default ranveje, textura má po uložení větší velikost než původní a nezobrazuje se (místo textury se zobrazuje šedá barva).
Nemáte někdo tušení, proč mi to dělá a jak to uložit, aby se zobrazila korektně ? Zkoušel jsem ukládat jak jako různé DXT5, tak i DXT3.
Předem díky za jakékoliv nakopnutí |
| |
|
| | | XPL: Textury 20. 11. 2010 / 21:11 | |
| | Netuším jestli ti to pomůže, ale na serveru xplane.artoo.cz je ke stažení lepší a detailnější textura travnaté dráhy. Třeba z té textury něco vykoukáš. |
| |
|
| | | | XPL: Textury 20. 11. 2010 / 21:52 | |
| | Dík za tip Zatím jsem nic nevykoukal, protože netuším, jak zjistit jak to je ukládané, ale aspoň už nemám šedivou trávu |
| |
|
| | | | | XPL: Textury 20. 11. 2010 / 23:23 | |
| | On sem Artoo chodí, tak ti to řekne. Nebo mu napiš. |
| |
|
| | | | | | XPL: Textury 21. 11. 2010 / 09:27 | |
| | Nic na tom není.. Je to DXT5, ale ten NVidiáckej plugin pro PS mi dost blbne. Nedostal jsem z něho kloudnej výsledek, takže používám pro převod imagetool z SDK pro FS. Problémem těchto DirectX formátů je, že kompresí velikost na úkor barev, takže je dobré nechávat si případný zdroj v nějakém neztrátovém formátu. Anebo lze v případě XPL používat PNG. |
| |
|
| | | | | | | XPL: Textury 22. 11. 2010 / 10:56 | |
| | Díky za pomoc, už to také valím přes ImageTool a některé problémy jsou pryč |
| |
|
|