|  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 20. 11. 2010 / 17:02 | |
|  | | |
|
 |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 20. 11. 2010 / 18:14 | |
|  | Na to video jsem se vůbec neměl koukat 
Nádherné. Mimochodem až na ty objevující se komíny zajímavá scenérie velkého města.
|
| |
|
 |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 21. 11. 2010 / 16:07 | |
|  | Mimochodem - chápu správně, že pro ty zvuky je tedy potřeba mít koupený ten Bell 206 (protože je to jen plugin pro jakýsi speciální zvukosoft)?
L. |
| |
|
 |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 21. 11. 2010 / 16:22 | |
|  | Dám to sem, vrtulník jako vrtulník 
http://www.youtube.com/watch?v=aiV-IwRmvZI&NR=1&feature=fvwp
Prosím vás, ten člověk co s tím lítá má taky Xplane?
Jak proboha docílí, že při těch přistáních z visu nedostane StressOverG, tohoto mého pravidelného společníka při 4 přistáních z pěti ?
Jedině že by to měl vypnuté...
|
| |
|
 |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 21. 11. 2010 / 20:20 | |
|  | Poměrně snadno. Pod 20 uzliku klesa velmi rozvážně a patrně si hlídá přechod ze šikmého do svislého obtékání a včas přidá na kolektivu.
V.
P.S. Kdyz uz jsme u tech videji, me se libi tohle... http://www.youtube.com/watch?v=ScymQj-ynF4 |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 21. 11. 2010 / 20:59 | |
|  | Kdo umí, ten umí! Tady jsou nejen pěkný zvuky, ale i hezký vzlet (2:45) a přistání (3:50):
http://www.youtube.com/watch?v=yJYoncgudQw
Na defaultní R-22 to nevypadá, ale jestli to lítá stejně, tak je to úctyhodný výkon. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 19:32 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 23. 11. 2010 / 11:15 | |
|  | Dík  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 18:30 | |
|  | >Poměrně snadno.
Jak takhle přistát v XPL (2:15 až 2:40)?
http://www.youtube.com/watch?v=wkTF0OwCFII&feature=fvw
Pomalu přilétnu, přitáhnu cykliku abych přešel do visu, lehce stáhnu kolektiv abych začal klesat, jak jsem nějakých odhadem deset metrů nad zemí tak začne červeně blikat obraz (StructureOverG jsem vypnul), vrtulník začne létat ze strany na stranu, točit se dokola a pak buď se z toho zcela nereálnou akrobacií dostanu nebo (většinou) spadnu.
Připouštím, že jsem na vrtulníky levej, ale co je moc, to je příliš 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 23. 11. 2010 / 08:45 | |
|  | Z tvého popisu vyplývají dvě věci:
1) Přecházíš do visu moc vysoko. Pokud nepotřebuješ přistávat do omezeného prostoru, nevidím pro to žádný rozumný důvod. Dělej přiblížení tak, abys byl v místě ve kterém potřebuješ být ve visu, ale cca 1 m nad zemí.
2) Cituji: "Pomalu přilétnu, přitáhnu cykliku abych přešel do visu, lehce stáhnu kolektiv abych začal klesat..." Když přejdeš z letu do visu, tak při poměrně malé dopředné rychlosti cca 15-20 uzliku, dojde ke změně v obtékání rotoru z tzv. šikmého na svislé. To má za následek zvýšení odporu a ztrátu vztlaku a je potřeba to kompenzovat naopak přidáním kolektivu.
Pokud s kolektivem neuděláš nic, vrtulník začne klesat. Pokud ještě povolíš, jak píšeš, klesání je tak velké, že máš zaděláno na vírový prstenec - lekneš se klesání, zabereš za kolektiv a jsi tam.
No a vírový prstenec je něco co umí X-Plane simulovat jen zlomek sekundy. Pak si tam vyvodí nějaké obří kmity na rotoru a rozláme to. Je to ošklivý bug, ale když se vyhýbáš vírovému prstenci, což bys stejně měl, není s výjimkou nácviku úniku z vírového prstence problém.
Pokud se ti ale, tohle stane těsně nad zemí (řekněme těch tvých 10 m), není třeba se na X-Plane zlobit za rozlámání stroje, protože k témuž by zcela jistě došlo po jeho kontaktu se zemí, ke kterému vírový prstenec v téhle výšce neodvratně vede.
V. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 23. 11. 2010 / 11:04 | |
|  | Konečně jsem se dostal na to video. To bylo pojaté jako přistání do omezeného prostoru, protože tam šel z nějakýho důvodu (vítr) přes ty lampy na parkovišti.
Všimni si, jak opatrně a pomalu klesá. Takže zkus následující - po příletu nad heliport zkus opravdu zaviset, bez klesání. Pak, ve visu zkus klesat tak, aby tvé klesání nepřesáhlo 300 ft/min. Pak se ti určitě nic ošklivého nepřihodí.
Tohle je ovšem v simu dosti zapeklitá disciplína, vzhledem k chybějícímu perifernímu vidění a většinou mizernejm referenčním bodům. Lépe se taková věc provádí např. u nějaké budovy než s výhledem na volnou krajinu.
http://www.youtube.com/user/alkybum#p/u/27/if7VTZSHHT8 |
| |
|
 |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 17:38 | |
|  | Ne nemusíš, ty si tam dáš ten plug in a zvuky to tahá ze zvuků BKáčka. Na rozdíl od 206 to neumí měnit zvuk s pohybem hlavy. |
| |
|
 |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 18:32 | |
|  | > měnit zvuk s pohybem hlavy
Jo, to zní pěkně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 19:38 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 22. 11. 2010 / 19:47 | |
|  | Fíha. Moc pěkné. Hned bych do něj šel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Update zvuků pro BK-117 X-Plane 26. 11. 2010 / 16:36 | |
|  | Tak 15% sleva rozhodla už ho mam v hangáru, večer ho testnu  |
| |
|
|