FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
stoupání z FL380 do FL400 Jeden příspěvek | Celý strom
stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 18:56
Kubikula   
Zdravím,
je normální, aby B737-800, naložený 100 pax + 1000 cargo + 13000kg paliva, při změně hladiny z FL380 na FL400 stoupal rychlostí 2000ft/min?
Mód LNAV, VNAV
Děkuji za odpovědi.
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 19:08
Priskac   
Ne.
 

Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 19:20
Kubikula   
S Ifly737NG ano , Kdybych neletěl Online, tak bych zkusil, kam až to dostoupá.
 

Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 19:21
Jakub Edr
Zlatý PMDG, ať je jak starý chce, prostě je nej
 

Ifly737NG stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 19:56
Kubikula   
Vážně Klárku?
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 19:56
AJS
Otázka, zda je to stabilizované stoupání. Někdy stačí, aby při přechodu do stoupání autopilot trošičku zachrápal, rychlost se oproti nastavené rozjede o pár setin Macha, on za to pak zabere a na řekněme první hladinu-dvě to zdánlivě leze jak raketa, ovšem jen potud, než mu dojde dech, takže při stoupání o pouhé dvě hladiny to dosažení 2000fpm teoreticky možné je.

Pokud je to ale stabilizované stoupání, tak řekněmě, že odhadem bude váha 42500 + 8000 + 13000 = 63500kg, a to v takovéhle hladině osmistovka už leze jako smrad a dokonce bych řekl, že i ta hladina 400 jako taková je pro ní moc.
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 20:04
Kubikula   
Souhlas, u PMDG toto s osmistovkou nikdy nešlo. Ale chtěl jsem vědět, jestli je to možné v reálu. Používám motory CFM56-7B26 - Max Static Thurst 26,4 (lb.st.)
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 21:11
Lowmick   
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 18:05
PILOT253   
no o motory nejde jde o to, jak je letoun naprogramován pro FS...

 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 18:08
Teflon_490   
O motory jde...u iFly si totiz muzes volit jejich jednotlive verze, a tak to asi Kuba chtel rict jake motory si zvolil a zdali to sedi s realnou predlohou.
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 20:03
PILOT253   
jo tak to jo, já iFly nelécu, tož nevím...
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 21:29
Teflon_490   
Nediv se, kdyz je premotorovanost u iFly 737 nahlasena snad od zacatku co vysla. Vyckej SP, do Vanoc ho mas mit
 

stoupání z FL380 do FL400   13. 12. 2010 / 21:34
Zase v opozici a zase blbě   
No uvidíme, co SP s tím udělá. Jestli pak konečně éro bude použitelné a lepší jak PMDG, tak někdo napište
 

stoupání z FL380 do FL400   15. 12. 2010 / 12:40
Cesmina
Tak lepší než PMDG je v každém případě už teď
 

stoupání z FL380 do FL400   15. 12. 2010 / 13:45
Luděk Ch.
Už jen kvůli nesmyslným výkonům motorů je to blbost Podle mně jsou letové charakteristiky to první, co dělá model reálným a to se jaksi nepovedlo
 

stoupání z FL380 do FL400   15. 12. 2010 / 13:47
Luděk Ch.
A o autorech to neukazuje nic hezkého, že vypustili model s takovou zásadní chybou, kterou zjistí v podstatě každý při každém letu. Chápu, když se přehlídne chybička někde v hloubi stránek FMC, ale toto moc ne.
 

stoupání z FL380 do FL400   15. 12. 2010 / 14:13
dalat
Chcelo by, aby sa k tomu vyjadril nejaky real pilot co skusil ifly aj pmdg. Co som len tak namatkovo pozeral fora na tuto temu, tak PMDG ma mierne na vrch, co sa tyka letovych vlastnosti. Mne osobne sa lepsie ovlada/pilotuje iFly, ale je to subjektivne samozrejme. Ten problem s tahom motorov bol uz odstraneny v interim patch 2, ale robi to dalsie ine psie kusy, tak dufam ze SP z toho urobi uz lietadlo bez bugov
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 18:00
Teflon_490   
Negative, tah motoru bude prave vyreseny az v nadchazejicim SP.
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 19:05
Luděk Ch.
Nepochybuju o tom, že iFly simuluje více systémů a je celkově propracovanější, ale PMDG podle mně určitě vede v tom, jak jsou simulované systémy vyladěné. Osobně raději letadlo s o něco méně systémy, ale bez zásadních chyb, což PMDG 737 určitě je
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 19:05
Teflon_490   
Asi zapominas, jak to s PMDG 737 bylo na zacatku
 

stoupání z FL380 do FL400   17. 12. 2010 / 07:37
Luděk Ch.
Nezapominam, prosel jsem celou historii PMDG 737 (tedy krome puvodni verze pro FS2002) a za celou dobu vsech updatu zadne zasadni chyby nebyly. Updaty vetsinou jen pridavaly funkce a zlepsovaly vzhled.
 

stoupání z FL380 do FL400   15. 12. 2010 / 08:24
dalat
To mas odkial taku informaciu, ze do vianoc?? ...Kde je vobec nejaka zmienka o SP?
 

stoupání z FL380 do FL400   16. 12. 2010 / 18:00
Teflon_490   
Mas pristup na ofiko forum?
 

stoupání z FL380 do FL400   17. 12. 2010 / 00:45
Zouzman Air
http://ifly.flight1.net/forums/forum_posts.asp?TID=839&title=ifly-737ng-service-pack-progress
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ