FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 9. 2025, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hratky s AI Jeden příspěvek | Celý strom
Hratky s AI   23. 6. 2002 / 16:51JBr
Po trosce hrani jsem zprovoznil par AI letu pro LKCT, vcetne vetronu...


Samozrejme plati se za to urcita cena v podobe toho, ze vetron musi mit vlastne letovy model letadla s motorem a pokud mozno by mel stat pri startu jako normalni letadlo a neplacat jednim kridlem o zem.

Co se tyce "S" manevru, ktery tu byl kdysi zmineny v souvislosti s lety po okruhu... AI de facto neleta klasicky okruh, ale odstartuje normalne a tesne po startu zazada o pristani. Nasleduje pak pokyn veze aby letadlo vstoupilo do okruhu a to do downwind leg (po vetru). AI tam udela predpisovy vstup do okruhu, to znamena prave tu "S" zatacku, nez ji udela, tak jeste neni na okruhu.

 

Re: Hratky s AI   23. 6. 2002 / 18:14
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Jestli myslíš tu moji připomínku, tak to není ono. Já měl na mysli to "houpání" při letu po okruhu ...
Jinak já dneska sprovoznil Vivata. Není ale zatím moc použitelnej .... Na dráhu dojede, rozjede se a začně šmejdit po letišti. Pak se nakonec zvedne, ale je to na místě nepředvídatelným místě a někdy se taky při startu převrátí na čumák ... Zdá se mi ale že míň krtkuje a nehoupá, nebo aspoň míň než 142ka ...
Ještě poladím dynamiku, ale myslím že pokud se neudělá něco s 3D modelem, tak to nevyřeším. Holt 2 kola jsou 2 kola ...
 

Re: Hratky s AI   24. 6. 2002 / 08:07Koch
Vyzkoušel jsem větroně poměrně úspěšně a to tak, že jsem pro ně použil soubory z cessny. Stačí udělat novou složku s jiným názvem, dát do ní kopii větroně, v něm vyměnit soubor *.air za soubor .air cessny (přejmenovat na původní jméno), v souboru aircraft.cfg vymazat vše kde začíná popis letadla (general section) a vkopírovat tam příslušnou část z cessny. Start sice není nic moc, ale větroň nejezdí s křídlem po zemi, přistává slušně (sice mi jednou udělal blaník "tač and go", ale takový je život).
 

Re: Re: Hratky s AI   24. 6. 2002 / 10:06JBr
Ja jsem se bohuzel setkal s tim, ze 3d modely nekterych letadel se proste odmitaji zobrazit... Blanik neni vyjimkou

Jinak co se tyce dynamiky, tak dobra vec je jeste upravit cruise speed v aircraft.cfg na nejake rozumne cislo. Letovy model z Blanika od MLK (ma motor, protoze VET) ustoji tech 55-60 kts protoze to je normalni rychlost L13... Kdyz tam dam Cessnu, tak je to prakticky padovka a podle toho to taky vypada.

 

Re: Hratky s AI   5. 7. 2005 / 21:02
wom
Testoval jsem AI větroně Duo Discus, které jsem stáhnul z avsimu. (ai_gliders_for_fs2004.zip) od Bert de Bruin. Nevím jak se chovají v 2004, protože mám pořád 2002. Takže technické problémy compatibility, které se rozcházejí u AI letadel většinou při startu a přistání nekomentuju.
Jinak start jako motorové éro (škoda, že není nějaký sampl svistu křídel větroně....), samozřejmě křídla nikdy nepoloží, ale let je velmi realistický, zvláště pak model circle, který nastoupá těsně u letiště točením na stanovenou hladinu a pak hurá na přelet u cílového letiště, pokud nesrazí výšku, začne opět točit, ale v klesáku. Zkusil jsem cvičný trojúhelník Medlánky-Hosín-Tábor (bohužel s mezipřistáním holt FS) a nasadil jsem 4 éra se stejným časem odletu...pravda trochu tlačenice na startu, ale pak je to úžasná podívaná jak plachťáci točí pod sebou "komín" jako vlaštovky.
Dobrý nápad mohu jen doporučit.
Přeji všem samá šťastná přistání.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ