Ahojky všem. Mám jeden velký dotaz. Týká se, jak již nadpis říká alfa kanálu ve FSX. Celkem jsem z něj v pasti. Zkoušel jsem to snad milionkráte ale bez úspěchu. A když si myslím že to funguje tak koukám a když k tomu dojedu blíž nebo na texturu koukám z 90st tak za ni objekt mizí. Potřeboval bych jednoduchý postupný popis (tutoriál) jak na to. A další věc. Podle návodu z http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=GMax_%28FSX%29 udělám vše jak je popsáno ale po vyexportování zase žádný výsledek. Prostě box nikde. Už jsem v koncích. Najde se někdo kdo mi napíše postup jak na to ???
V 3ds používám následující postup:
1. kliknout Set default transparemnt
2. emissive mode: blend
3. zaškrtnout: z-test alpha a nastavit hodnotu 128 (tato hodnota většinou funguje, někdo používá i nulu)
4. alpha test mode: greater
5. zaškrtnout: z-write alpha
Pokud tu texturu chceš mít oboustrannou, tak bude potřeba ještě zaškrtnout double sided.