| | | Problém se scenery - netuší někdo čím to je? 8. 12. 2004 / 10:47 | |
| | | |
|
| | | Re: Problém se scenery - netuší někdo čím to je? 8. 12. 2004 / 10:52 | |
| | A hele, to je ta nase zajizdka na poharu, co? |
| |
|
| | | Re: Problém se scenery - ROZMAZANE TEXTURY 8. 12. 2004 / 12:19 | |
| | Ja bych se tu zastavil u neceho jinyho. Na screenshotech od palandera jsou textury hezky vykreslene a ostre, ale na screenech od SWT jsou hodne rozmazane - to je hardwarem, nebo nastavenim nejakeho ze slideru (pripadne ktereho) v nastavenich FSky? |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém se scenery - ROZMAZANE TEXTURY 8. 12. 2004 / 12:22 | |
| | v zasade to ovlivnuje ovladac "global texture size" (snad se nepletu a rikam to jmeno spravne), a je to hodne odvisle od mnozstvi pameti ram (kdyz nastavis velkou texturu a mas malo ram na videokarte, tak to strasne zpomalis, protoze se mezi pameti a videokartou musi prenaset strasny kvanta dat) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém se scenery - ROZMAZANE TEXTURY 8. 12. 2004 / 12:33 | |
| | Spis mi to ale prijde, ze je to anisotropnim filtrem, nez jen tim "Global texture size" slajdrem.Ovsem podle resizenutyho jpg obrazku tezko presne soudit |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém se scenery - ROZMAZANE TEXTURY 8. 12. 2004 / 12:35 | |
| | Aha - takze az mi prijde jezisek s novou 1GB ram a Radeonem s 256 RAMkou takze by to prakticky melo zvladat nejak slusne ne? Me se totiz tusim neco podobnyho stavalo u ortofoto Prahy. |
| |
|
|