|  |  | skuteční piloti?...... 20. 6. 2002 / 20:13 | nasranej santa |
|  | Zajímalo by mě kolik z vás je skutečnými piloty....a na jakých mašinách lítáte...
|
| |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 20. 6. 2002 / 22:01 | Honza Červený |
|  | jestli se jako skutečný pilot počítá žák kluzáků, tak se hlásim
...lítám L-13,L-23 ... obvyklé cvičné typy... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: skuteční piloti?...... 22. 6. 2002 / 21:41 | |
|  | Taky žák zatím do konce prázdnin se to změní (snad) Typ l-13 VSO-10 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: skuteční piloti?...... 22. 6. 2002 / 21:41 | Štěpán Hamerník SHW |
|  | Taky žák zatím do konce prázdnin se to změní (snad) Typ l-13 VSO-10 |
| |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 20. 6. 2002 / 22:33 | Honza |
|  | soukromy pilot.
Cessna172, Zlin43, Zlin142.
Honza |
| |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 20. 6. 2002 / 23:00 | |
|  | pokud dodelam, tak L13, pristi rok bych rad CPL.  |
| |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 08:03 | Vita Zenisek |
|  | | |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 08:24 | Jirka |
|  | Z 43, Z 142, L 13, L 23, Ulla |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 14:31 | michal |
|  | L 13, L 23, VSO-10, nedodelany Z 142 |
| |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 14:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 16:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 17:02 | Benny |
|  | Muj táta lítá u ČSA s Boeingem 737-400. Jamenuje se Daniel Beniak jestli ho náhodou někdo znáte |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 19:42 | nasranej santa |
|  | co člověk potřebuje na aby se mohl začít
učit lítat na kluzáku a na Z-43-142...?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 20:26 | |
|  | penize ))
kluzak prijde od 20.000 vis, motorovy pak okolo 150.000. Na motorovy pak lekarskou prohlidku a stupen zpusobilosti II., na bezmotorovy staci prohlidka od poverenyho lekare. Musis mit nejaky hodiny teorie, a pak jen litas tak casto, jak si dokazes zaplatit. U motorovych musis mit nalet min. 45 hodin (hodina cca 3500+)...
a uplne nejlip udelas, pujdes-li se optat nekde na letiste. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: skuteční piloti?...... 22. 6. 2002 / 07:37 | nasranej santa |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: skuteční piloti?...... 22. 6. 2002 / 21:55 | Štěpán Hamerník SHW |
|  | Já lítám na větroních od roku dovršení patnácti let |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: skuteční piloti?......->SHW 23. 6. 2002 / 11:00 | Honza Červený |
|  | | |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 21. 6. 2002 / 20:40 | Jano |
|  | | |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 22. 6. 2002 / 13:41 | Lukas W. |
|  | | |
|
 |  |  | Re: skuteční piloti?...... 23. 6. 2002 / 21:38 | LukasR |
|  | nic... Ale dělám na LKPR! ) |
| |
|
 |  |  |  | Skuteční piloti II 23. 6. 2002 / 22:14 | nasranej santa |
|  | Chtěl bych se zeptat na kolik %
se aspoň trochu FS podobá realitě..
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Skuteční piloti II 24. 6. 2002 / 07:53 | Vita Zenisek |
|  | Tezko rict. Muj osobni nazor je, ze to nema s realitou spolecneho nic. Pravda, ovladani je stejne, ale reakce jsou takovy divny. Reknu to jinak. Mel jsem naletano spousty hodin na FS, kdyz jsem prvne vlezl do letadla. Ve FS mi necinilo problem vlastne nic. Kdyz mi to instruktor predal ero, byl jsem schopen jakz-takz letet a zatacet. Kdybych ale mel hned napoprve v reale pristat, tak je po me.
Od te doby co jsem zacal letat v reale, prestal jsem litat mala letadla ve FS.
Ted letam jen DF737, ten mne zklamat nemuze, nebot s realnym Boeingem si nezalitam nikdy ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Skuteční piloti II 24. 6. 2002 / 08:04 | Marek Mincbergr |
|  | No, mas vicemene pravdu. S Cessnou to tak bylo. Ale kdyz jsem se poprve dostal na skutecny trenazer B737 a mel jsem s tim litat (ve skutecnosti nelitam, ani s toou Cessnou), tak to tak hrozny nebylo. Chvilku to trvalo, nez se mi to dostalo do ruky, ale prastil jsem s tim na drahu hned na poprve. Let a priblizeni s jednim motorem taky nebylo nejhorsi, ale pristani uz problem byl. A nizkej prulet nad Vltavou a okolo zizkovske veze sel delat taky prijemne. Je to masina docela lina a DF ji vystihuje relativne dobre. Co se avioniky tyce, nei tam treba zapinani IRS a pod, ale to nevadi a jinak odpovida. Obecne spis odpovidaji lip udelany velky masiny nez sportaci.
Marek
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Skuteční piloti II 24. 6. 2002 / 18:05 | Jan Starka |
|  | Abych pravdu rekl, mne prijde pristani se skutecnym letadlem jednodussi nez v simulatoru. Desne tomu chybi ta spravna zvukova kulisa (nejenom motor, ale i hukot proudiciho vzduchu) a navic clovek letadlo neciti a musi konat, az se neco pohne na obrazovce.
Nutno taky rict, ze pokud s letadlem pristavam podle presneho postupu, je to skoro jako ve skutecnosti, pokud delam nejake skopiciny, realite se to vzdaluje.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Skuteční piloti II 24. 6. 2002 / 21:53 | Honza |
|  | no, jednodussi to urcite neni, alespon
coz se tyce sportovnich letadel. na cessne
a zlinech litam, FSko hraju a na simulatoru
737 sem byl taky a na L410 v Ostrave tez. reknu vam ty pristroje je opravdu sranda udrzet, drzet flight director atd...pohoda,
ILS udrzet, to jde fakt v fs se naucit,
pristani je za klidnych podminek u dopravniho letounu jen v par desitkach stop
pritahnout a ono to pristane, podvozek
vydrzi dost. ale sportovni letadla to je
neco jinyho tam staci posrat malinkou vec
jako malinke pretazeni a zlin vam takhle
spadne jako prd, kdyz je hnusnej vitr.
takze asi tak.. 
H. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: skuteční piloti?...... 24. 6. 2002 / 19:29 | Jiří Novák |
|  | Hele, jak to vypadá na LKPR s focením? Po 11. září jsme si tam bez kontroly ani neškrt. Dá se tam něco zachytit? A funguje alespoň vyhlídková plošina? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: skuteční piloti?...... 24. 6. 2002 / 21:31 | Tomáš2 |
|  | No MOŽNÁ s focenim na jihu LKPR bych mohl něco příležitostně něco udělat, ale bůch ví kdy.
Jinak asi ve 13 letech jsem si na chvíli zalítal s 410kou |
| |
|
|