FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 10. 2025, svátek má Hedvika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
textury *.xAF Jeden příspěvek | Celý strom
textury *.xAF   8. 12. 2004 / 18:37
OM-MATO
Prosim pomozte mi mam lietadlo z fs2000 a chcel by som si urobit repaint ale mam problem s texturami s koncovkou .AF Ziaden program mi to nechce otvorit Autor lietadla napisal ze by mali byt tieto textury na repaint.

Diky
   Seznam příspěvků  

Re: textury *.xAF   8. 12. 2004 / 19:01
JBr   
*AF jsou textury, ktere se pouzivaly do FS98 a nizsich, jsou to vlastne bitmapy 256x256 s oriznutou hlavickou (tj. bez palety). V podstate to jsou surova data. Textury v tomhle formatu mohly pouzivat jen jednotnou paletu FSky, takze nic moc kvalita, v porovnani se soucasnymi moznostmi. Na netu urcite porostou jeste nejake programy, ktere byly udelane na konverzi tehle textur, jen asi budes muset hledat.

Tohle je kapitola, ktera pro mne, stejne jako pro vetsinu ostatnich, uz davno skoncila, takze ten programek na disku uz nemam a presne jmeno ti rict nemuzu. Teoreticky by je mohl ale umet otevrit ImageTool z FS SDK.

A dalsi co me napada, pokud tedy nemas v tech *AF primo sablony na repaint... Slo tusim ulozit texturu 256x256 ve formatu BMP 256 barev jako *AF a FS2000 ji zobrazoval korektne. V nizsi verzi to samozrejme nefungovalo.

Vubec, co to je za model, ze pro nej neni nejaka modernejsi verze a musis pouzivat tu pro FS2000?
   Seznam příspěvků  

Re: textury *.xAF   8. 12. 2004 / 19:15
OM-MATO
Ja vlastne ani neviem ci je prave do fs2000 ale podla vzhladu som si myslel ze by aj mohlo byt ono.
Dakujem za radu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: textury *.xAF   8. 12. 2004 / 19:24
Zbyněk
Ve starším L+K vyšel tenhle návod, jestli funguje jsem ale netestoval:

Ještě jeden tip pro úpravu zbarvení letadel, jejichž textury jsou ve formátech *.xAF nebo *.xR8, které běžné grafické programy nenačtou. S úspěchem jsem použil utilitu DXTbmp, o které jsem již na stránkách
L+K psal. Při spuštění programu DXTbmp zadám otevřít všechny soubory a po otevření zvolených souborů je uložím do 24 bitového formátu bmp.
Ten lze běžnými grafickými programy upravovat (např. Adobe PhotoShop). Po úpravě souborů je utilitou DXTbmp převedu zpět na 16 bitový komprimovaný formát *.bmp.
Soubor pak jednoduše přejmenuji s koncovkou xAF nebo xR8.
   Seznam příspěvků  

Re: textury *.xAF   9. 12. 2004 / 00:35
Radoslav   
Už jsi se tady ptal nedávno, a jak jsem se již zmínil, myslím, že přepsat koncovku "*af " na "bmp" by mohlo postačit.
Alespoň tak jsem to, jestli si dobře vzpomínám, dělal já.
Po úpravách uložit jako bmp a přepsat koncovnku zpět na patřičné .*af
   Seznam příspěvků  

Re: Re: textury *.xAF   9. 12. 2004 / 18:48
OM-MATO
Dakujem za vsetky rady skusim to
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ