FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 27. 5. 2024, svátek má Valdemar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
NÁCVIK LETŮ IFR v FS9 Jeden příspěvek | Celý strom
NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 07:51
PilotFA
Ahoj chlapi. Jsem tu nově, takže mě prosím hned nekamenujte za blbý dotazy, ale chtěl bych začít ve FS trénovat IFR pro reálné létání a setkávám se s naprosto nekorektním naváděním letadel na finále. Při letu defaultem např. z LKTB do LKPR mě ATC (TEDY OFFLINE)navádí na nekorektní kurs a už někde na Bodalu mi nařizuje změnit kurs na 300, přitom správný kurs na VLM - VOR je 295. Obdobné je to i u příbližení k IAF pro RWY 24. Tam mě to donucuje porušovat nařizeni ATC stále dokola.Něco takového provést v reálu, asi už si nezalítám. Nevite někdo co s tim? Pomohla by nějaká editace FIXU, či tras, nebo kde je podle vas problém ?
   Seznam příspěvků  

Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 08:15
Marky Parky   
Bohužel nepomohla, AI ve FS neumí nic jiného než radarové vektorování. Problém je proste v tom, že AI je velmi zjednodušené.

Pokud chceš opravdu trénovat frazeologii či IFR postupy pro reál, nemůžu nepřipomenou online létání a to na obou sítích, IVAO i VATSIM.

V případě IVAO navíc z pozice TC nabídnout to, že když se mi ozveš, tak jsem schopen zorganitovat training session, kde by se letalo v takovem vic vysvetlovacim a mene narocnem rezimu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 10:45
PilotFA
Diky za informace i za nabidnutou pomoc. Problem je u me bohuzel v tom, ze v miste, kde v soucasne dobe bydlim je mozne pouze tel. pripojeni k internetu a do toho se mi nechce ze dvou duvodu. Zaprve je to v rychlosti desnej vopruz a za druhy jeste za blbou cenu takze pomer vykon cena je uplne nekde pod prumerem.Kazdopadne jakmile by se neco zmenilo, urcite bych se ozval a nabidky vyuzil.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 17:30
Karel
Neboj, na on-line létání modem naprosto stačí. Používám to tak už několik let a je to naprosto dostačující pro všechny potřeby on-line lítání. Nový klient IVAO IvAp je sice trochu náročnější na přenesený objem dat (rychlejší update pozice ze serveru), ale pořád to ještě stačí i v kombinaci s hlasovou komunikací. Opravdu se toho nemusíš bát...

Pokud u toho nechceš strávit 180 hodin měsíčně, tak to je v pohodě. Já spíš řídím provoz než létám, ale i tak při rozumném používání (po 1800 v pracovní dny, kdykoliv během víkendu či svátků) jsem pořád pod náklady, které bych musel mít na pevnou linku či ADSL (ISDN). Takže vlastně ani nějaké jiné připojení nehledám.

Karel
   Seznam příspěvků  

Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 08:21
vojtas
V tomto případě je pro tebe asi nejlepším řešením online létání po síti.
ATC v FS je k tomu nepoužitelný. Podrobněji ti to ale jistě popíšou povolanější.
   Seznam příspěvků  

Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 10:18
MilanZ   
Zdravím Flying Academy ! Nevím jak to chodí na FNTPII simulátorech, zda je tam hned od začátku i simulace reálného ATC, ale já bych v FS postupoval jinak: nejprve bych si "natrénoval" postupy a lety offline bez ATC a až by se mě to dostalo "pod kůži" bych šel na on-line neb ten ATC v FS fakt je na nic.
Na druhou stranu žádnej statickej simulátor ti ty "pocity z reálu" nenahradí neb jak říká klasik: "bez prdelního čidla to není vono"!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 11:34
PilotFA
Diky, presne tak jsem se to rozhodl udelat. Uz to tak letam nejaky cas s C 172 a s PMDG 737, ale citim, ze na to je jeste trochu cas.Nechci si vypestovat blbe navyky.

A ke komentari o prdelnim cidle ) No, je to tak, poznal jsem to, kdyz jsem zacal s realnym letanim na C 152. Je to jine, lehci rekl bych uz kvuli lepsi orientaci a perifernimu videni, ikdyz pri pristanich slo mnohdy do tuheho, tam ma sim urcite vyhodu velkou, ale pomohl mi v zacatcich urcite dost. Uz jen orientace na palubni desce a zvyklost sledovat budiky a souvislosti mezi nimi byla velkym prinosem.

Jak je to s FNTP II nevim tez, ale nebudu to ani zkouset. Miri-li clovek na ATPL, je lepsi ho vynechat, nebot jinak ty hodiny pak chybi jako hodiny jako PIC na letounu a navic, hodina na letounu, je hodina na letounu. Sim ale odboura stres z uplneho neznama,alespon u me teda to bylo zant.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 12:17
Rychlokvaška
Dovolil bych si akademickou otázku, jestli při IFR letech není prdelní sonda spíš na škodu ;o) Případů kdy si piloti mysleli že letí rovně a přitom klesali a ještě ve spirále (následované nárůstem rychlosti a v horším případě destrukcí letadla) je nepočítaně. Protože prostě letět v mraku, mlze, naprosté tmě a bez referencí - na to ty nesmysly v uchu nestačí ;o)

Pokud jde o ten nácvik - myslím si že IFR lítání je právě oblast, kde je FSka výbornej trenažér. No a pokud zapomeneš na katastrofální defaultní ATC, můžeš začít lítat online, kde se dočkáš snahy o maximální přiblížení realitě a to jak v prostředí (navigační zařízení, FIXy, SID/STARy, tratě, přiblížení všeho druhu), tak i v postupech (pro letadla příslušný příručky skutečných výrobců a aerolinek, mapy a pravidla z AIPu a oficiálních předpisů, frazeologie dle předpisů, atd.).
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 12:43
MilanZ   
a vo tom to je ne? U pecka doma v pohodlí, s kafíčkem v ruce, poočku sledování co se děje v bedně těžko vertigo lapneš )) Jinak souhlas a ještě bych doplnil, že IFR resp. ATPL je vlastně JENOM o postupech, předpisech a nikdynekončícího předčítání checklistů. Proto bude asi málo lidí, kteří by létali IFR pro "radost z létání" (myslím v reálu)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: NÁCVIK LETŮ IFR v FS9   10. 12. 2004 / 12:51
PilotFA
Nenamitam nic, mas pravdu. Osobne uz mam malou zkusenost s letanim za IFR. Je to presne jalk pises a pocitry musi starnou. je to samo tezke, ale to je i v FSce. To, co jsem psal jsem minil spis ve smyslu, ze letis -li klasicke VFR, je to proste nesrovnatelne. Okamzite reference na vsechny strany a odhad atd., toho lze docilit jen s nekolika monitory. Ani rychle rozhlizeni po VC nestaci, nehlede na to, ze na to casto nestaci FPS, alespon me ne a pak uz to prestava mit s realitou spolecne uplne vse, ale o tom to puvodne nebylo.
   Seznam příspěvků  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ