Hmmmmm, na tenhle problém jsem ještě nenarazil. Pokud například letím do Prahy od východu nebo jihu, tak Ruzyňský METAR má AS nahrán už zhruba od VOZ, takže není důvod aby těsně před dráhou dělal změnu. A podle toho co píšeš, musí u tebe dojít ke kompletní změně METARu.
Já bych se nejdříve podíval na pár věcí.
Vypnuté generování počasí v FS-ce. Pokud létáš on-line, tak vypnuté počasí v konfiguraci IVAPu. Naistalovaná poslední verze AS ( 2004.5) a s tím i nutná poslední verze FSUIPC 3.411. K tomu doporučuji mít FSUIPC koupenou a nakonfigurované postupné změny směru a síly větru atd.
Dále pak mít zaškrtnuté zejména tyto položky v nastavení AS:
Online Updates
Extended Destination Wind Force
Force Destination Wx Zone
Automatic Global Write Toggle
Use Update Suppression
Suppression Ceiling - nastaveno podle nadmořské výšky letiště, tedy u LKPR na cca 4000 ft
Use Local Range Suppression - tady je potřeba trochu experimentovat, zda aktivovat nebo ne
Suppression Range - určuje rozsah pro Local Range Suppression, opět potřeba experimentovat
Pro bližší významy jednotlivých položek se podívej do dokumentace k AS.
Dále je pak dobré zadat do AS tvůj Fligh Plan, aby mohl vygenerovat počasí už předem pro danou trasu a danou výšku a rovnou dostaneš výpis očekávaného počasí po trase.
Každopádně pokud to bude dělat dál, tak to chce před přistáním pečlivě sledovat chování AS. Tedy pro jaké letiště má METAR, jak aktuální, jestli ho během přiblížení nepřepíše atd. |
|