FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 5. 2024, svátek má Svatava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX a vícejádrové procesory Jeden příspěvek | Celý strom
FSX a vícejádrové procesory   26. 1. 2011 / 15:28
RabbiT_CZ
FSX bez problémů dokáže využít všechna jádra na 100%. Nevím, jak moc je to pravda s defultem, ale při použití rozsáhlých addonů, jako např. UTX nebo fototextury, není problém mít 100% na všech jádrech po ~50% doby letu s UTX. S fototexturou to bude pravděpodobně více. A to mi nepřijde jako sporadické zatížení.

Otázka je, jak toto zpracování scenérií probíhá a co to obnáší To znamená podíl instrukcí, kdy dané vlákno musí čekat. Podle toho by bylo možné říct, zda je lepší používat HT nebo ne.

Ale podle názorů, které jsem četl je lepší HT nepoužívat. Sám nemám Intel procesor, takže pro mě je to stejně bezpředmětné a nemám to jak vyzkoušet. Jediné na co jsem chtěl upozornit je nepoužívat affinity mask (15 nebo 255) ať už mám nebo nemám procesor s HT, protože pak je výsledek horší, než když se to vůbec nenastavuje. FSX automaticky využívá všechno, co je dostupné.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ