FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: textury vrtule Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 17:50
FSPilot   
Potřebuju radu odborného osazenstva:

mám potíž s alfou u textury vrtule 410tky viz obr.1

Ve formátu 32-bit se to zdá být v pořádku oproti ostatním formátům, ale v FSce se to zobrazuje viz obr.2

Proč a co s tím?
14169 B / 600 x 199 / vrtule.jpg
23303 B / 600 x 326 / l410.jpg
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 18:00
Kendy   
Určitě bych si pohrál malinko s texturou DXT3 v podobě odlehčenějšího odstínu...aby nebyl tak sytej.
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 19:11
FSPilot   
Ono to všechno vychází z toho prvního obrázku - 32-bit a je zvláštní, že při konverzi z 32-bit na DXT3 to udělá to, co je na tom obr. 1 (u té 2ky bych to ještě pochopil) a to nevím proč mi ten ImageTool dělá
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 18:04
Aardvark   
Ahoj,

popravdě v Tvým příspěvku nějak nevidím otázku, ale napíšu jakej je rozdíl ve formátech textury... Ve formátu 32-bit máš největší hloubku Alfa kanálu. V DXT1 je hloubka pouze 1 bit (černá/ bílá), v DXT3 by měla být 4-8 bit. DXT5 (což nám tady moc nepomůže, ale pro úplnost to napíšu) je vhodné použít v případech, kdy potřebuješ 8-bit Alfa kanál.
Takže z toho plyne to co máš na obr.1

Pokud Ti jde o to, že chceš mít vrtuli vykreslenou tak, jak je na obrázku 1 (případ 32-bit), tak jednoduše použij 32-bit formát s tímhle alfakanálem.
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 19:09
FSPilot   
No průšvih je právě v tom, že při použití DXT3 nebo 32-bit se to zobrazí tak, jak je na obr. 2, ikdyž se zdá být ten alfa kanál v pořádku. Dělal jsem tu texturu pro jistotu ještě znova, ale výsledek je stejný - prostě částečně průhledný barevný disk, jako by tam ten alfa kanál vůbec nebyl.
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 19:15
Lejzy
A ta vrtule se toci, nebo ne?
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 19:54
Aardvark   
jo, tenhle model popravdě moc neznám, ale ona může být chybka i v tom, že alfa kanál nemusí vždy zůsobit průhlednost- to je záležitost modelu, takže otázka jak je vymodelovanej model. Konkrétně jakej materiál je použitej na "blurred" discích rotorů. Nicméně pokud jsi někdy na tomhle modelu viděl vrtuli takovou, jakou chceš Ty, tak by to mělo jít...
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 19:59
FSPilot   
No viděl. Např. původní CVAcké vrtule vypadají podobně. Já jen pozměnil alfakanál a barevnost textury, takže by měl být výsledek v podstatě stejný. Něco takového jsem dělal na PWDT L410 UVP a ti mají pokud je mi známo zdrojová data z CVA 410tky a nebo je to přímo CVAcká 410tka.
18065 B / 600 x 450 / OKDZA_2.JPG
 

FS9: textury vrtule   27. 1. 2011 / 22:55
FSPilot   
Kendy je prostě B O R E C! (stačí tak? )

Stejná operace, stejný program, ale jiný výsledek Každopádně, už je to konečně dle mých představ A jedeme dál!
61203 B / 600 x 450 / nový-4.jpg
 

FS9: textury vrtule   28. 1. 2011 / 09:11
jožo
Paráááda! Tie vrtule už vôbec nevidím...
 

FS9: textury vrtule   28. 1. 2011 / 09:14
čmeliak
paráda sú to machri, ten alfakanál je úžasný. Je možné, že je tam proste hmla?!
 

FS9: textury vrtule   28. 1. 2011 / 12:24
Stew
No problemo.
26596 B / 600 x 450 / 00022478.jpg
 

FS9: textury vrtule   28. 1. 2011 / 12:50
FSPilot   
Mi to nějak zprasil Corel tu barevnost dneska je už poslušnější
28880 B / 600 x 450 / l410.jpg
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ