|  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 17:50 | |
|  | Potřebuju radu odborného osazenstva:
mám potíž s alfou u textury vrtule 410tky viz obr.1
Ve formátu 32-bit se to zdá být v pořádku oproti ostatním formátům, ale v FSce se to zobrazuje viz obr.2
Proč a co s tím? |
| |
|
 |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 18:00 | |
|  | Určitě bych si pohrál malinko s texturou DXT3 v podobě odlehčenějšího odstínu...aby nebyl tak sytej. |
| |
|
 |  |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 19:11 | |
|  | Ono to všechno vychází z toho prvního obrázku - 32-bit a je zvláštní, že při konverzi z 32-bit na DXT3 to udělá to, co je na tom obr. 1 (u té 2ky bych to ještě pochopil) a to nevím proč mi ten ImageTool dělá  |
| |
|
 |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 18:04 | |
|  | Ahoj,
popravdě v Tvým příspěvku nějak nevidím otázku, ale napíšu jakej je rozdíl ve formátech textury... Ve formátu 32-bit máš největší hloubku Alfa kanálu. V DXT1 je hloubka pouze 1 bit (černá/ bílá), v DXT3 by měla být 4-8 bit. DXT5 (což nám tady moc nepomůže, ale pro úplnost to napíšu) je vhodné použít v případech, kdy potřebuješ 8-bit Alfa kanál.
Takže z toho plyne to co máš na obr.1
Pokud Ti jde o to, že chceš mít vrtuli vykreslenou tak, jak je na obrázku 1 (případ 32-bit), tak jednoduše použij 32-bit formát s tímhle alfakanálem. |
| |
|
 |  |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 19:09 | |
|  | No průšvih je právě v tom, že při použití DXT3 nebo 32-bit se to zobrazí tak, jak je na obr. 2, ikdyž se zdá být ten alfa kanál v pořádku. Dělal jsem tu texturu pro jistotu ještě znova, ale výsledek je stejný - prostě částečně průhledný barevný disk, jako by tam ten alfa kanál vůbec nebyl. |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 19:15 | |
|  | A ta vrtule se toci, nebo ne? |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 19:54 | |
|  | jo, tenhle model popravdě moc neznám, ale ona může být chybka i v tom, že alfa kanál nemusí vždy zůsobit průhlednost- to je záležitost modelu, takže otázka jak je vymodelovanej model. Konkrétně jakej materiál je použitej na "blurred" discích rotorů. Nicméně pokud jsi někdy na tomhle modelu viděl vrtuli takovou, jakou chceš Ty, tak by to mělo jít... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 19:59 | |
|  | No viděl. Např. původní CVAcké vrtule vypadají podobně. Já jen pozměnil alfakanál a barevnost textury, takže by měl být výsledek v podstatě stejný. Něco takového jsem dělal na PWDT L410 UVP a ti mají pokud je mi známo zdrojová data z CVA 410tky a nebo je to přímo CVAcká 410tka. |
| |
|
 |  |  | FS9: textury vrtule 27. 1. 2011 / 22:55 | |
|  | Kendy je prostě B O R E C! (stačí tak?   )
Stejná operace, stejný program, ale jiný výsledek Každopádně, už je to konečně dle mých představ A jedeme dál!  |
| |
|
 |  |  |  | FS9: textury vrtule 28. 1. 2011 / 09:11 | |
|  | Paráááda! Tie vrtule už vôbec nevidím... |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 28. 1. 2011 / 09:14 | |
|  | paráda sú to machri, ten alfakanál je úžasný. Je možné, že je tam proste hmla?! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 28. 1. 2011 / 12:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | FS9: textury vrtule 28. 1. 2011 / 12:50 | |
|  | Mi to nějak zprasil Corel tu barevnost dneska je už poslušnější  |
| |
|
|